episode 12-הוגוורטס,הילד בארון,ומה שביניהם

486 40 87
                                    

התייאשתי מכותרות באנגלית בלבד.
תמונה שלא קשורה לכלום אבל אם כבר מצאתי את הזהב הזה למה לא לשים פה ?

{הארי}

הארי ידע שדראקו משחק בו. הוא לא היה טיפש.
הוא ידע בוודאות שדראקו הוא גיי בארון, אחרת, למה שינשק אותו?
הוא החליט שהם ידברו על זה, לא היום, ברכבת להוגוורטס, אולי מחר...
לעזאזל, על מי הוא עובד, הוא יודע שזה לא יקרה.
הוא ניסה. באמת שכן, כל כך הרבה פעמים הוא ניסה לשאול את דראקו על טיב יחסיהם, ודראקו, מצידו, השתיק אותו במגע קל של שפתיו על שלו.
לעזאזל, הוא שנא את זה. והוא גם אהב את זה.
איך אפשר לשנוא ולאהוב משהו בבת אחת?
בעודו מהרהר על השאלה, דראקו הפריע לו בשאלה משלו. "הארי, איפה לעזאזל כל התחתונים שלי?" שאל-צעק.
הארי הסמיק קשות,טוב שדראקו לא היה כאן בשביל לראות את זה, חשב. "שמתי אותם במגירה." צעק בחזרה.
לעזאזל, הילד לא יודע מה זה סדר?
טוב, בהתחשב באיך שהחדר שלו נראה, כנראה שלא.

הם. עלו על הרכבת, מותשים מהמאמץ הכרוך בסחיבת המזוודות, והארי הצטנף במושבו, עטוף בסוודר.
"הארי, נוכל לדבר?"
הארי היה עלול לחשוב שהוא הוזה, אילולא ראה את שפתיו הנעות.
דראקו לא חיכה לתשובה, אלא פשוט המשיך לדבר. "תקשיב, אני יודע ששיגעתי אותך בשבועות האחרונים, אני מצטער. אבל אני עדיין לא מוכן. ככה שאם ישאלו-"
דראקו נקטע על ידי תלמיד שנה חמישית "היי, אתם יושבים כאן לבד?"
הארי לא רצה לשבת לבד עם דראקו, אז הוא פשוט הנהן. התלמיד, מצידו, החליט לקחת את תגובתו כהזמנה, והתחיל לדבר.
"עדיין לא הצגתי את עצמי, אני אלק ווקר, שנה חמישית, בית סלית'רין... איזה שנה אתם, דרך אגב? מעולם לא ראיתי אתכם בבית הספר? אתם מבוגרים מדי לשנה ראשונה..."
"האמת שאין לנו מושג, זה סיפור מוזר למען האמת...דמבלדור פשוט הופיע בדלת של הבית שלנו-"
"שלנו? אתם זוג?-"
"לא, אנחנו לא זוג."קטע אותו דראקו,אך אלק אפילו לא עצר לשמוע מה יש לו להגיד.
"אתם כל כך חמודים! אכפת לכם אם אני אביא את החבר שלי לכאן, מגנוס? פשוט השארתי אותו לבד בקרון של שנה-רביעית..." הוא לא חיכה לתשובה.
"אני שונא את הילד הזה" אמר דראקו ברגע שאלק יצא מהדלת.
"אל תתחיל להרחיק אותי מאנשים עכשיו" אמר הארי במרירות.
"אני לא מרחיק ממך אנשים, אני פשוט..."
"יש לו חבר, דראקו! אתה לא צריך לדאוג, אני לא מאלה שבוגדים."
"אני לא רמזתי-"
"אבל אתה, דראקו מאלפוי, לא החבר שלי. נכון? אתה פשוט פחדן מדי בשביל להודות שאתה הומו!" צעק.
מבטו היה פגוע "הארי..."
הארי החוויר כשהבין מה אמר "א-אני מצטער. לא התכוונתי."
הוא יצא מהתא, משאיר את דראקו לבדו.
"הוא הלך להתאוורר." שמע את דראקו אומר לאלק, שבינתיים הצליח למצוא את מגנס.
לעזאזל, למה הוא היה חייב להיות כזה טיפש? הוא אמור להבין יותר מכולם...
הארי לא יכל אלא לקוות שדראקו יסלח לו.
הוא נכנס בחזרה לתא, מחייך אל אלק שהציג את מגנס, מניח נשיקה על שפתיו. מדקרת קנאה עברה בהארי למראהם ביחד. למה הוא ודראקו לא יכולים להיות ככה?

Hallucinations(הזיות) -drarryWhere stories live. Discover now