episode 9 - Draco acts like the drama queen he is

494 45 57
                                    


{דראקו}

הוא ניסה להמשיך את חייו כרגיל , להתעלם מהתגלית משנת -החיים הזאת .
אך ככל שניסה להכחיש את עיניין הקסם ,הוא רק התגבר יותר ויותר ,כאילו אומר לו שלא יעז להתעלם ממנו ,כי הוא כאן ,והוא כאן בשביל להישאר.
לפי הארי ,קיים קסם ,והוא ,דראקו ,קשור לכל העיניין .
והוא ...מי זה הוא ? גם לאחר כל השעות שבילה בחדר לא הצליח להבין זאת .
הקסם התחיל לאבד שליטה . לא ,לא הקסם ,הדבר המוזר הזה .
זה התחיל שספל הקפה שלו החל לרחף ,ונגמר בבגדיו שעפו אליו מתוך ארונו ,לפי רצונו .
היום זה היה הקש ששבר את גב הגמל . הוא הצליח להעלות האש את החולצה האהובה עליו ,שהייתה מתנה מהארי .

״הארי ״ דראקו ניער את הארי ממיטתו.
״מממ״
״אנחנו צריכים לדבר ״
למשמע שלושת המילים הללו ,הארי הזדקף במהירות במיטתו ,והתנגש בראשו של דראקו .
״אחחח״ דראקו גנח בכאב ,אוחז בראשו.
״מצטער״ הארי הסמיק ,דבר שגרם לדראקו לתהות למה ציפה . הארי העביר יד בשיערו בזריזות והרכיב את משקפיו ״אז על מה רצית לדבר ?״ שאל בעודו מתלבש ,ושדראקו לא יכל שלא להעיף מבט בגופו החטוב .
״א-אני...בוא נאכל קודם.״ אמר ,במחשבה שנושאים חשובים מעולם לא מעלים על בטן ריקה .

״אני צריך שתסביר לי למה יש לך תמונה שלי בחדר שלך .״ תקף . (למה אני חושבת כחול ?זה אפילו לא קשור גאד .אני מאשימה את השעה -ה.כ)
הארי נחנק מהכריך ״תסלח לי ,מה ?״
״החדר.בקומה השלישית.״
״אתה...אתה נכנסת לחדר ? הארי היה המום ״אבל יש לו מפתח שונה מכל הדלתות בבית...איך?״
משהים איך שהארי תמיד הצליח להתמקד בחלק החשוב במשפט.
״אני...״ דראקו עצר רגע להרהר ״אני חושב שהדלת נפתחה בשבילי .״
הארי בהה בו בטמטום ״אתה עשית קסם ״ אמר ,כקובע עובדה או שואל שאלה ,דראקו לא באמת הבין .
״כן ״
״ו...מה בדיוק מצאת בחדר?״
״משהו על קוסמים ,לחשים ,שיקויים ,אנשים מתפוגגים...אתה יודע ,החרא הרגיל .״ דראקו צחק צחוק מתוח .
״הו שיט.אתה באמת גילית.״
״כן ,למה ציפית? שאני אגיד שיש שם חדי קרן מעופפים? ״ לעג דראקו .
״קיוויתי שאתה פשוט מנסה לחלץ ממני מידע .״
דראקו הפך קצר-רוח ״אז אתה מתכוון להסביר לי או מה ?״
הארי הזדקף במושבו ״דראקו ,תבטיח לי שלא תכעס ״ אמר ,אך לא חיכה למענה ,והמשיך. ״אז...בלילה שנפגשנו ,לא לקחתי אותך רק בשביל לעזור לך .זיהיתי אותך .אני לא יודע אם הגעת לזה עדיין ,אבל החלומות שלנו...טוב ,מחוברים. סקרנת אותי בהתחלה ,ולא ראיתי בך יותר מהילד מהחלומות שלי . אבל אז הבנתי שאתה יותר מזה .אתה חבר שלי ,דראקו . ושום דבר לא יכול לשנות את זה .״ הבעתו של הארי הייתה מעוררת רחמים ,מתחנן שדראקו יאמין לו .
״אתה ניצלת אותי.״ הבעתו ל דראקו הפכה קפואה .
״לא ,דראקו ״ הארי ניסה להניח את ידו על כתפו.
״תתרחק ממני ,הארי.״
״דראקו ,אני מצטער.״
״תתרחק ממני ,אמרתי !״ פרץ אנרגיה בקע מדראקו ,מעיף את הארי לצדו השני של החדר .
בהתחלה דראקו נחרד ,במחשבה שהרג אותו ,אבל אז הוא התחיל לדבר.
״דראקו...״ הארי הסתכל עליו בפליאה ,נפעם .
״תעזוב אותי״ הוא עלה לחדרו . הוא הרגיש מנוצל ,וחסר שליטה .
הוא תמיד הרגיש כל כך חסר שליטה ליד הנער הממושקף .
דראקו נכנס למיטתו ,אפילו לא שם לב שהשמיכה כיסתה אותו בכוחות עצמה . (אני מפחדת מהשמיכה-ה.כ)

»»————- - ————-««
איך היה לכם השבוע ? (תספרו אם בא לכם ,אני כאן בשביל לשמוע 🙃)

אל תשכחו להצביע ולהגיב אם אהבתם .
שם לפרק ?
יום מנצנץ לכולם 🌈🌈🌈✨✨✨

Hallucinations(הזיות) -drarryWhere stories live. Discover now