episode 4 - The strange custom

579 49 87
                                    

* כן כן, אני יודעת שהתמונה לא קשורה. אבל היא פאקינג גאונית. (ואני באמת מסוגלת לדמיין את הארי ודראקו עושים את זה 😂) *

{הארי}

הזמן עבר, דראקו והארי התחברו וגילו תחומי עיניין משותפים.
דראקו עדיין לא נכנס לחדר, לפחות בפעם האחרונה ששאל אותו, והארי קיווה שדראקו לעולם לא יצטרך להתמודד עם מה שנמצא בפנים. הוא יחשוב שהארי מטורף. ומה הוא בעצם?
נער בעל אובססיה מטורפת לדברים שלא קיימים ולהוריו המתים...אי אפשר לקרוא לזה נורמלי.

לא קרו שום מקרים מיוחדים מאז המקרה לפני שבועיים, והארי התחיל לחשוב שדראקו היה פשוט לחוץ. הוא אפילו התחיל לחבב את הנער, קצת יותר ממה ששני חברים אמורים לחבב אחד את השני.
אבל הוא לא גיי, הארי. חזר ואמר לעצמו בכל פעם שלבו קפץ למראה דראקו המחייך.
אבל איך אפשר להאשים אותו?
הוא היה נער יפיפה ובעל אופי שובה לב שגר איתו ונמצא איתו כמעט בכל רגע נתון. איך לא יחבב אותו?
אך לא משנה כמה חזר על כך, הנער בעל השיער הבהיר לא יצא מראשו לרגע, אלא פשוט ישב שם כפרעוש על פרוות חיה מוכת כלבת, עקשן ומציק.

היום הם החליטו לראות סרט.
לאחר שהכתוביות החלו להופיע על המסך, הארי פנה אליו.
"זה די נורא, אתה לא חושב? שהוא היה צריך להרוג את החבר שלו?"
"כן, אני מניח שכן." ענה ביבשות, מסרב לשתף פעולה.
הארי לא היה טיפש. הוא היה מודע היטב לחוסר הנוחות שתקף את דראקו בכל פעם שדיבר על המיניות שלו. הוא לא היה צריך שדראקו יגיד לו משהו על כך. הוא הבין, גם הוא הרגיש כך לפני שיצא מהארון.
אבל דראקו הרי לא גיי, נכון? הוא מיהר להכחיש את חשדותיו של הארי עוד ביום הראשון, והוא הניח לזה.
אבל מה אם הוא כן, והוא פשוט מפחד?
אחרי הכל, זה הגיוני, לפי מה שדראקו סיפר לו על אביו.
"הארי, אני עולה למעלה, בסדר?" אמר, קוטע את חוט מחשבתו ומנשק את לחיו.
הוא לא באמת הבין איך זה קרה. זה פשוט... קרה.
יום אחד דראקו נישק את לחיו לפני שעלה לחדרו, ומאז הדבר הפך למנהג. הארי מצא את זה בסדר, למעשה, הוא די אהב את הרגשת שפתיו על לחיו.
לאט לאט נשיקותיו של דראקו הפכו ארוכות יותר, משנייה אחת לחמש שניות, הארי לא הבין בהתחלה מדוע הוא סופר את משך הנשיקות, אבל אז הבין שהוא בעצם ממש, אבל ממש, מחבב את דראקו.

היום, הנשיקה נמשכה שבע שניות, שיא חדש.
הארי חייך, מסיר מעליו את השמיכה שהתכסה בה בזמן הסרט עם דראקו, ועלה לחדרו, בוהה בתקרה בחיוך טיפשי, חושב על מגע שפתיו של דראקו על עורו, עד שנרדם.


»»————- - ————-««

אף אחד:
סירייסלי אף אחד:
אני: משווה את דראקו לפרעוש 😂
אוהבים אותך, הפרעוש דראקו.

נו, יש לכם ניחוש מה נמצא בחדר?

איך עבר לכם הסופש? מקווה שבסדר.

תצביעו ותגיבו אם אהבתם.

אני כנראה לא אעשה ספיישל פסח, כי יש לי המון עומס, אבל אני אשתדל להעלות כמה שיותר 🙃

בהצלחה בנקיונות ויום מנצנץ לכולם 🌈🌈🌈✨✨✨

Hallucinations(הזיות) -drarryWhere stories live. Discover now