...
Okazało się, ze cały związek Patrycji i Czarka był tylko snem... jak cała reszta...
Pov Pati:
Po przebudzeniu zeszłam na dół na śniadanie. Zauważyłam Monię, wiec zagadałam.
-Cześć Monia!
- Cześć Pati, jak tam?
- No w sumie niby dobrze, ale wydaje mi się jakbym spała dobrych kilka tygodni... do tego miałam dziwny sen. Nie wiem co o tym myśleć...
- Mi się śniło, że pojechaliśmy z teamem na narty haha
- I co? Pewnie nie chciało ci się i poszłaś sobie do restauracji haha
- Ej no nie przesadzaj(z takim śmiechem)
- Dobra, dobra. Co robisz na śniadanie?
- Ja sobie robie gofry z owocami i bitą śmietaną, KOCHAM JE!
- Oo zazdro, ja sobie zjem tosty, ale za to z nutellą!
- Tak samo dobrze, choć do stołu, może reszta zaraz zejdzie.
- Dobra, tylko szybko jedzmy bo nam wystygną!Skip time kilka minut
Zeszli Czaro i Karol.
- Cześć ko... znaczy, cześć Czarek...- zapomniała się Patrycja
- Yy, cześć Pati, cześć Monia.- Trochę zawstydzony odpowiedział Czaro
- Oo cześć Pati, cześć Moo...niiii...czkaa!
- Chodźcie siądźcie obok nas!- zaprosiła MoniaPo paru minutach przyszła natsu, a po dłuższym czasie, kiedy już wszyscy zjedli śniadanie, dołączyli do nich Julka, Maciek i Leksiu.
Skip time na nagrywkach
-Okej to pamiętajcie, na tych tabliczkach ma być prawda. - przypomniała Natsu
- Okej, okej- przykiwneli wszyscy
- Dobra, to zaczynamy!Przez cały filmik Pati była bardzo zamyślona. Chyba wszyscy to zauważyli. Na szczęście, dla Pati, najbardziej przejął się tym Czaro.
Skip time po nagrywkach
Pov Czaro:
Pati była dzisiaj cały czas zamyślona i jakaś dziwna, muszę sprawdzić co się stało.
Wszedłem do pokoju i zastałem w nim leżąca na łóżku Pati, również była zamyślona. Usiadłem wiec obok niej i zapytałem:- Hej, coś się stało?
- Nie, nie nic.
- No przecież widzę.
- Nie no na serio nic mi nie jest, nie musisz się martwić.
- To czemu cały dzień jesteś taka zamyślona?
- No bo... miałam taki dziwny sen i cały czas go rozkminiam.
- Nawet na nagrywkach haha
- No wiem, ale nie mogłam przestać o tym myśleć haha
- Dobra to ja ci nie będę przeszkadzać, pójdę już.
- Nie przeszkadzasz, naprawdę.
- Dobra i tak muszę iść. Pa
- PaaKurczę zapomniałem spytać się jej o te przywitanie przy śniadaniu. No dobra trudno, spytam się innym razem.
Pov Pati:
Na szczęście na tabliczkach nie było pytań typu: kto ci się podoba? z kim mogłabyś coś tam coś? Mogłam już sobie darować te zachowanie na nagrywkach. Ale w sumie teraz wiem, że dla Czarka nie jestem obojętna, ale w sumie to może być tylko przyjaźń...
Mam nadzieje, że zapomniał tego mojego nieskończonego „kochanie" przy śniadaniu. Muszę się pilnować...Hejka, chcecie żeby rozdziały były dłuższe ale żeby było ich mniej, czy żeby było ich więcej ale żeby były krótsze?
Pozdrawiam
🌸🌸🌸
CZYTASZ
Czaro x Pati | Przeznaczenie od zawsze
FanficHistoria dwóch ludzi wybranych przypadkiem do jednego domu, lecz oboje czują do siebie coś więcej niż przyjaźń... Dziękuję❤️ 🌸🌸🌸