Rozdział 2 (sezon 5)

512 32 1
                                    



...

- Sądzę, że jest gorzej niż myśleliśmy...
- Jak to? O co chodzi?!
- Z dobrych wiadomości to to, że nie jestem w ciąży
- Uff
- Poczekaj, nie skończyłam. Czytałam trochę w internecie o objawach... i myślę, że mam.... raka mięśniaków narządów płodnych... (NIE ZABIJAJCIE MNIE, WYMYŚLIŁAM TO! NIE WIEM CZY TAKIE COŚ JEST XD- AUTORKA)
- yh... czekaj co?
- Tak...
- Jak to? Nic nie rozumiem! Skad takie wnioski? Poczekaj...jezus... to za dużo...
- Wiem, spokojnie. Poradzimy sobie z tym.
- Julka! To ja mam cię pocieszać a nie ty mnie! Musimy pojechać do lekarza! I to jak najszybciej!

...

Pov Czaro:

Dzisiaj wstałem około 7 rano bo szedłem na trening. Kiedyś wstawałem o 8, ale teraz chcę poświecić chociaż godzinę rano dla Patrycji.❤️ Chcę dzisiaj jej zrobić niespodziankę. Mianowicie chcę przygotować taki romantyczny wieczór; róże, muzyczka, wolny taniec, wykwintna kolacja. Niby nie ma okazji, ale dla Pati nie trzeba okazji żeby ją uszczęśliwiać.

Skip time

- Halo! Wszyscy mnie słyszą? Za 15 minut nagrywki! - zawołała Natalia
- Ale możecie zejść już teraz! Mam sprawę.
- Dobra, zaraz będziemy! - odpowiedziała Pati
- Nie ma sprawy- RZEKŁA Monia
- Dobra!- powiedziała reszta

- Słuchajcie, trochę dziwnie mi to mówić, ale musimy zrobić składkę.
- Co się stało?
- Noo, potrzebujemy pieniędzy na nowy, lepszy sprzęt. Jeżeli chcemy, aby zasięgi nie spadły, powinnismy kupować coraz lepszy sprzęt i więcej płacić montażystom za lepsze efekty ich pracy! Musimy dążyć do ideału! To co, zgadzacie się?
- A jaka sumka? - spytał Leksiu
- Wysłałam wam na grupie. Możecie dawać mi gotówką albo wysłać przelewem.
- Dobra, powinnismy dać radę. - powiedzieli wszyscy
- Ok, czekam. A wy się szykujcie, bo za około 10 minut nagrywki!
Monia! Czemu ty jeszcze nie ubrana?!
- No już się ubieram, musiałam zrobić makijaż! Wiem, że ciagle się spóźniam, ale nic nie poradzę.
- Dobra, dobra. Widzimy się zaraz w tym samym miejscu.

*Skip time po nagrywkach*

- Słuchaj kochanie
- Tak?
- Mogłabyś dzisiaj tak około 20 być gotowa?
- Uu, a na co?
- A na niespodziankę
- Zapowiada się super❤️ Oczywiście, że mogę. - odpowiedziała Pati
- Bardzo się ciesze, a tak z innej beczki to chyba brakuje papieru toaletowego w łazience😆
- No jak to? Ostatnio dokładałam.
- No nie wiem, jakiś papierowy potwór zabiera nam papier toaletowy! - zażartował Czarek
- A kto jest tym małym potworkiem?
- Hahaha💋


Pov Maciek:

Nie wiem co o tym myśleć... pojechaliśmy z Julką do lekarza, właśnie czekam przed salą. Jedyna dobra rzecz z tego jest taka, że akurat dzisiaj nie mieliśmy mieć nagrywek, wiec na spokojnie mogliśmy pojechać do lekarza. Trzymam kciuki, za jak najlepsze wyniki. Oby to nie było nic poważnego...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kolejny rozdział będzie we wtorek, chyba że wcześniej dobijecie 15 gwiazdek⭐️

To co, dacie rade? Trzymam za was kciuki❤️



🌸🌸🌸

Czaro x Pati | Przeznaczenie od zawszeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz