My Stories
♥ Mine ✔️
~> Mengisahkan seorang lelaki yang hidupnya sebatang kara bertemu dengan seorang gadis yang disangkanya bisu pada mulanya. Sesuatu terjadi sehingga dia terpaksa menjaga gadis polos yang tidak tahu asal usul itu sehinggalah perasaan aneh muncul dalam hati masing-masing.
♥ Nothing Without You ✔️
~> Mengisahkan seorang lelaki pemalu yang punyai fobia terhadap kaum hawa bertemu dengan seorang gadis nakal yang melarikan diri kerana tak rela dirinya disuruh berkahwin. Apa yang akan terjadi jika mereka yang berbeza jiwa tinggal bersama di bawah satu bumbung?
♥ Tell Mama She's The One, Papa ✔️
~> Mengisahkan pasangan bahagia bersama dua orang anak mula mengalami salah faham sehingga rumahtangga mereka hampir roboh. Bagaimana anak lelaki mereka yang masih berumur tujuh tahun tetapi otaknya sudah melangkau jauh menyelesaikan masalah ibu bapa mereka? Bagaimana dia mahu mengembalikan kasih sayang ibu bapanya sedangkan dia bodoh dalam hal cinta?
♥ {Ebook} Everything About You ✔️
~> Mengisahkan seorang doktor muda yang memilih untuk bekerja di kampung halaman dipaksa berkahwin dengan seorang gadis terlebih ceria persis kanak-kanak. Malangnya lima orang budak nakal yang belajar mengaji dengan si lelaki tidak menyukai gadis yang sudah bergelar isteri kepada abang kesayangan mereka. Adakah berjaya mereka berlima memisahkan pasangan baru berkahwin itu?
♥ I'm Sorry, Love? ✔️
~> Mengisahkan seorang lelaki yang patah hati melihat perkahwinan wanita pujaannya disuruh bernikah dengan gadis yang sering dijaga dari kecil. Bagaimana dia mahu melupakan cinta pertamanya dan mula belajar mencintai isteri yang sudah dianggap seperti adiknya sendiri itu? Adakah perkahwinan mereka akan bertahan lama dengan perasaan di hati yang kian kosong?
♥ Love And Lose ✔️
~> Mengisahkan seorang gadis yang terceroboh masuk ke dalam kawasan musuh kaumnya dan bertemu dengan seorang lelaki bengis. Saat mereka mula berkawan dan perasaan kian bercambah, adakah mereka dapat bersama pada akhirnya? Bagaimana jika ketua kaum mereka semakin gian berperang antara satu sama lain? Bagaimana mereka mahu menghentikan perang antara bapa mereka?
♥ My Happiness ✔️
~> Mengisahkan seorang peluncur papan luncur bertemu dengan seorang gadis singa yang tetap pendiriannya. Mereka yang sering bertelagah kerana ego membela diri memasing. Saat hati mereka mula cair, halangan orang ketiga datang menjengah sehingga berjaya membuat gadis itu ragu-ragu. Adakah mereka akan bersama jua akhirnya?
♥ Your ImPerfections ✔️
~> Mengisahkan tentang seorang lelaki yang hodoh sehingga dia dihina teruk. Pertemuan pertama si lelaki dan si gadis di parit membuat si gadis terjatuh cinta pandang pertama. Namun si lelaki punya trauma yang membuatkan dia sukar mahu menerima manusia bertopeng dalam hidupnya. Akankah bersama jua mereka akhirnya setelah segalanya mula terbongkar?
♥ I Want You ✔️
~> Mengisahkan tentang seorang gadis otaku yang anti sosial. Si lelaki pula mula terjatuh cinta pandang pertama saat dia terpeluk si gadis. Sejak itu dia mula mendekati gadis anti sosial itu dan mengajarnya erti cinta.
♥ Please Notice Me ✔️
~> Mengisahkan seorang lelaki happy go lucky dan juga single. Itu yang penting. Kehadiran seorang gadis yang agak lurus terjatuh cinta padanya. Malangnya si lelaki seorang yang kurang peka pada perasaannya. Bagaimana mereka mahu bersama jika si lelaki tak mengambil berat soal hati dan si gadis pula terlalu peka dan lurus?
♥ Eternal Love ✔️
~> Mengisahkan tentang seorang lelaki bandar bertemu seorang gadis kampung yang becok mulutnya. Mereka yang sering tak berpuas hati antara satu sama lain akhirnya sama-sama terjatuh cinta dek godaan demi godaan terhidang. Si lelaki mahir menggoda dan si gadis pula senang tergoda. Bagaimana perngakhiran mereka?
♥ Your Confession
♥ Dreams Come True
♥ My Silly Girl ✔️
~> Mengisahkan seorang pemuda troublemaker yang kurang kasih sayang keluarga bertemu dengan seorang gadis terlampau naif dan bengap. Hari demi hari, perasaan mereka mula datang mengusik jiwa. Saat itu, rahsia terbesar si kumbang pecah di hadapan si bunga itu sendiri. Bagaimana si lelaki mahu mengubah plot kisah cintanya jika si gadis mula tidak mempercayainya?
♥ Can You Be My Imam?
♥ Acceptable Love
♥ After You Till The End
♥ You're The Right Person
♥ Obviously Fallin' For You
♥ Abang Wafer, What Is Love?
♥ Nobody Knows About Us
♥ I Want A Girlfriend! Not A Boyfriend!
♥ Stay Silent
♥ My Priority
♥ Hidden Pregnancy
♥ I love You Again And Even More
♥ King's Queen
♥ My Zaujah Till Jannah
♥ Hidden Marriage
♥ Coincidental Love
♥ Melt His Cold Heart
{Badboy Series (highschool edition)}
♥ You Are My Light ✔️
~> Seorang playboy dan seorang ketua pelajar sekolah. Luthfan cuba mendapatkan hati Cahaya biarpun punya ramai kekasih. Cahaya pula sedaya upaya menafikan perasaannya pada Luthfan. Namun, siapa yang boleh tolak takdir jika nama mereka sudah tertulis akan bersama jua?
♥ Teach Me About You ✔️
~> Kisah tentang seorang pengawas jatuh cinta pada pelajar bermasalah yang bencikan ahli jawatankuasa badan disiplin. Mereka bertemu dan tak bisa menyembunyikan perasaan masing-masing sehingga mereka bina dunia cinta mereka sendiri. Halangan untuk bersama besar namun mereka kuat mempertahankan.
♥ It's You
♥ Not Hating You
Kalau korang rasa salah satu cerpen-cerpen tu best, vote tau! I'll be very happy. Sob~
Saya ada letak sinopsis sikit kut-kut ada yang lepas ni tak puas hati sebab tak tahu cerita apa yang saya tulis kan? Ha.. silakan baca kalau berminat.
And ada yang saya tak tick tu sebab story tu masih ada dalam draft. Gue nggak ada masa cukk. Kalau berminat tunggu je lah. Ada masa nanti saya letak sinopsis. Banyak tu wei.
happy reading!
~(^з^)-♡
YOU ARE READING
CERPEN CINTA
Short StoryCerpen Cinta : : ♡ Cerpen sangat cliche. ♡ Ada yang mengarut. (Reka penyakit sendiri, kaum entah datang dari mana, and so on) ♡ Ada story yang tak berkaitan dengan agama (non muslim). ♡ Story ada yang rushing. ♡ Ilham diambil daripada lagu. Kadang m...