💬Author's Note (1)

289 14 1
                                    

Yohoo! Today aku akan komen pasal cerpen² aku. Setiap lima chapter aku akan buat sesi sapesial ini. Ahahaha! Ok. Aku mula dgn cerpen pertama.

Mine
Iyad x Dara

Cerita ni aku ambil idea dari er.. sorry lupa. Hehe. Tapi lagu yang aku letak tu saja je. Takde kena mengena. Aku suka lagu tu. Macam best an? Hoho. Takde apa pun aku nak komen pasal cite tu senanya. Ok, next!

Nothing Without You
Aisar x Inara

Cite ni pun aku lupa aku dapat idea dari mana. Tapi, first² aku nak buat Inara nak dia jadi boyfriend je. Malu tu aku x plan pun. Lepas tu, tiba² je muncul dalam kepala otak. Macam cute pulak lelaki pemalu ni kan? And kalau Inara tu cam menggeletis and gatal tak bertempat tu maafkanlah dia ya? Lepas tu kan, lagu tu macam sesuai kan? She's a lady and I am a just a boy~ Uuu.. layan beb.

Tell Mama She's The One, Papa
Arsyad x Humaira
Irsyad - Huwainaa

Story ni aku terdpt ilham dr satu story dkt wattpad ni (Sorry lupa story yg mna satu. Tp sumpah scene tu tak pnting pun. Aku ternmpk and terdpt idea) Si bapak tak suka tunjuk romantik dpn ank² tp kalau blkg, fuhh. Haha. Er, aku sbnrnya saja je. Aku just rasa nak buat cite pasal mak bapak budak. And jugak aku nk buat psl budak yg bijak nk mampus tp tak reti bab cintan cintun ni. Mcm mana dia nk solve problem parents dia? Haa.. cun kan?

Everything About You
Faiz x Tina
Akif - Que - Nyra - Dee - Ipul

Story ni pulak lebih kpd penerimaan budak² nakal psl isteri abang kesayangan diorg. Diorg jenis degil an. Nk buat cane. Mmg biadap bro. Aku senanya jujur x suka cite cmni duh. Budak² nakal ni aku rasa nk hempuk dgn lesung. Tak yah hidup senang. Nnti bsr menyusahkan org jugak kan. Haha!

I'm Sorry, Love?
Naufal x Naura

Cite ni aku dpt ilham dr satu cite anime. Cer teka cite apa. Haha! Tekalah kau. Aku taknak bagitahu. Memalukan je. Aku tertgk satu vid tiktok yg tunjuk moment sedih hero cite tu. Allahu. Sakit betul hati aku. Duk tgh sedih tu, then tibe² dpt ilham nak buat cite klise ni. Sakit jugaklah kn hati tu.

Ok! Itu saja aku nak komen. Saja nak bgthu dr mna aku dpt idea tu. Mnalah thu korang ckp aku copy paste pulak kan. Mana ada! Aku tak suka copy² work org ni. Kalau copy kerja sklh tu aku terer lah. Hahaha!

Okey. Teruskan menunggu cerpen dari aku ya? Kalau blh ko vote lah. Aku tak paksa tp tkkn tak rasa bersalah dkt aku? Baca je vote tak nak. Haha! Jkjk. Baca je lah. Mana tahu tak best sgt kan. Atau bosan atau cringe ke apa. Huhu~

Tp kalau best, korg ringan²knlh tgn kau tekan bintang tu. Ok? Ok! Hehe!

CERPEN CINTAWhere stories live. Discover now