" Şarkı söylerken sürekli nefes nefese kalıyorsun sojin. Nefes kontrol dersi alıyor musun? Eğer böyle devam edersen seni affetmek yerine kovacağım."Onlar gerçekten acımasızdı. Esnek değil misin? Yada dans ederken düzgün şarkı söyleyemiyor musun? En ufak bir hatanı yakalayıp aylardır belkide yıllardır verdiğin emekleri çöpe atıyorlar ve kovuyorlar.
Şuanda aylık değerlendirme odasındaydık. Ben 5. Aylık değerlendirmeme girerken bile çok heyecanlıydım. Diğerleri benden daha uzun sürede burada olduğundan olsa gerek o kadar heyecanlı değillerdi.
Herkesde olduğu gibi Sojin unnieyede bir hatasından dolayı uyarı verilmişti. Ama yinede kovulmamıştı. Hatta bizim gruptan kimse kovulmamıştı. Bakalım daha sadece 5 aydır burada olan ben kovulacak mıyım? Diye düşünürken ismimi duydum. Grup olarak performans sergilemiştik. Ama esneklik için çagrılıyordum ve çok korkuyordum. Çünkü aylardır tüm derslerden A+ alırken sadece esneklikten f alıyordum. Yani esnek değildim.
Eğitmenlerin karşısına geçtim ve bir kaç esneklik hareketi yaptım. Daha doğrusu yapmaya çalıştım. 4 hareketin sadece ikisini düzgün yapabilmiştim. Kesin kovulucam diye düşünürken eğitmen konuşmaya başladı.
"Gerçekten iyi gidiyorsun. Nefes kontrolü, sahne hakimiyeti, dans ,vokal,rap heosinde bir ilerlemen var. Ama esneklik konusunda kendini geliştirmeye devam etmelisin "" Ne yani kovulmadım mi?"
Eğitmen hayır anlamında kafa sallarken kızlara gidip sarıldık. Birbirimizin performansları hakkında konuşarak ve gülerek çıktık odadan.
Hepimiz hala birlikteydik ve bu güzeldi. Sanki onlarla 5 aydır değilde 5 yıldır tanışıyormuşum gibiydi. Hepsine çok alışmıştım. So jin unnieye bile. Hakkını yiyemem kda bana ilk zamanlarki gibi davranmıyordu. Daha sıcaktı.
Karşıdan gelenleri görünce ağlamaya başladım. Ardındanda koşmaya. Annemin yanına gidince sımsıkı sarıldım.
" Anne ne işin var burada?"
"Kızımı görmeye gelemezmiyim?"
Anneme imalı imalı bakıp tekrar sarıldım. Çok özlemiştim onu. Peşindende annemin yanında usulca bana bakan min joona(erkek kardesim(. Bu haylazı bile özlemiştim.
Rap dersini asıp annemlerle vakit geçirmiştim. Min joona ev bensiz nasıl dediğimde " o kadar huzurlu ki anlatamam"yanıtını aldım. "Ah min joon dua et şirketteyiz yoksa elimden çekeceğin var." Diye söylendim içinden.Min joon o kadar küçük değildi. Alt tarafı benden 2 yaş küçüktu(yani 15 yaşındaydı).
Ama evde sürekli benden büyük gibi davranır beni delirtirdi. Sürekli kavga ederdik. Annemde bizi ayırmaya çalışırdı. Bir akşam yine kavga ederken babam aramıza girdi. Elimde duran bibloyu min joona atıcam derken yanlışlıkla babamın yüzüne attım. Zavallı babam 1 hafta yüzünde kızarıklıkla gezdi.
Asla ama asla şiddet yanlısı değilim. Ama min joon icin bu geçerli degildi.Annemler gittikten sonra kimseye görünmeden rap odasına gittim. Hwahee shi de egzersiz yapıyordu. Daha doğrusu egzersizi bitmiş etrafı toparlıyordu. Kimseye çaktırmadan hwahee shiyle birlikte çıktim. Sanki saatlerdir oradaymışım gibi. Tamam birazcık kandırıkcılık yapmış olabilirim.
Ama jyp dersi astığımı öğrenirse benim için pek iyi olmazdı.
***
Selam. Nasılsınız?
Bölüm nasıldı.Yorumlarda belirtirseniz sevinirim.
2 gündür aklıma hiçbir şey gelmedi. Buraz saçmalamış olabilirim.
Bb💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ STAJYER | 𝐻𝑤𝑎𝑛𝑔 𝐻𝑦𝑢𝑛𝑗𝑖𝑛
Fanfictionjyp'nin yeni stajyeri olacak olan seul hee'nin en büyük hayali stray kids ile tanışmaktır. Ne kadar yeteneksiz olduğunu bilsede-daha doğrusu sansada- zaten kazanamam deyip jyp seçmelerine katılır. Ailesinden habersiz katıldığı seçmelerin sonucu i...