"Üzgünüm efendim ama bunu yapamam, yapmayacağım." Bunu söylerken sesin fazla sert çıkmıştım
"Pardon stajyer bir sorun mu var? Ayrıca sana fikrini soran olmadı. Fazla ileri gitmiyor musun?"
"Saygısızlık yapmak istemem ama evet, bir sorun var. Benden önce aylardır hatta yıllardır staj yapan benden çok daha yetenekli vokaller var. Ben daha yeni sayılırım ve onlara bunu söyleyemem. Üzgünüm."
"Peki bunu jeongine de söyleyebilecek misin?"
"Nasıl yani?"
"Şöyleki jeongin bir solo çıkaracaktı ve solosunda bir kadın sesi istedi. Ama bunun idol olmasını istemediğini söyledi. Bende aklında biri var mı diye sorunca seninde ona eşlik etmeni istediğini söyledi. Bende izin verdim ve burda seçim yapmak gibi bir lüksün yok."
" A...ama"
"Çıkabilirsin. Kapıyıda çek"
Odadan çıkarken şaşkındım. Jeongin sunbae ile bir şarkı seslendirecektim. Bunu diğerlerine söylemem fazla zamanımı alacaktı. Ayrıca jypyi ilk defa böyle gördüm. Bay park kendisine saygısızlık yapılmasından hoşlanmazdı ve ben fazla sert bir sesle konuşmuştum.
Ashhh ne yapacağım. Düşüncelerim ve ben ilerlerken arkamdan gelen sese yöneldim."Seulhee shii"
" Ahh sunbae."
Felix sunbaeydi. Sanırım bu şirkette en iyi anlaştığım kişiydi. Bana hiç üstünlük taslamıyor,sürekli bir ihtiyacımın olup olmadığını soruyordu. Ayrıca ses konusundada bana epey yardım ediyordu ve yanında rahat olabildiğim tek kişiydi tabi bizim üyeler hariç.
" Jeongin ile çalışacakmışsın. Çok mutlu oldum."" Ahh evet sunbae. Var öyle birseyler. Ama açıkcası pek yapmak istemiyorum."
"Neden?"
" Bence hak etmiyorum"
" Bak jeongin bu soloyu çok önemsiyor. Klipsiz olmasına rağmen ilk tek söyleyeceği şarkı. Bu yüzden seni seçtiyse vardır bir sebebi."
" İyide sunbae ben eşlik edersem bu solo olmazki."
" Mantıklı. Ama en azından gruptan bağımsız söylediği ilk sarkı."
"Uffff" oflayarak yanından ayrıldım. En iyisi kızlarla konuşmaktı.
***
"Merhabaa seulheeshi. Bu ne böyle yüzünden düşen bin parça."
"Benim sizle birşey konuşmam gerek."
" Dinliyoruz." Tüm hepsi yataklarında oturur pozisyona geçmiş, gözleri meraklı bana bakiyorlardı.
" Şeyy... Ben..."
"Sabaha kadar söyler misin? Yoksa yatıp uyuyayım mı?". Her zamanki so jin unnie.
" Jeongin sunbaenin şıkaracağı şarkıda alt vokal olacağım."
" Eee bu çok güzel bir haber." Hyungmin unnie bunu söylerken ne yazık ki do jin unnie'nin yüzü asıldı.
"Güzel" deyip yatağına uzandı. So jin unnie ve hwa heeshii de mutlu oldular sanırım ki sevinç çığlıkları atarak bana sarıldılar. So jin unniede çok tuhaftı çoğu zaman soğuktu ama şimdi bana sarılıyordu. Garip. Birşey söylemeden do jin unnienin yanına gittim.
Onun neden üzüldüğünün farkındaydım.
"Unnie sen sevinmedin mi?"
"Sevindim sadece..."
"Biliyorum. Bende zaten kesinlikle benden daha çok hakettiğini düşünüyorum. Ama işte jyp beni dinlemedi ki. Bana bir şans bile vermedi.Kalkıp gülümsedi ardından bana sarıldı.
" Merak etme. En azından birimiz mutlu."Bende gülumseyip kalktım yanından. Diğerleride bizi izlemeyi bırakıp yattılar.
Bende yatağıma girdim. Tabi uyku tutmayınca sessizce kalkıp kapıyı açtım. Dans odasına doğru yürümeye başladım.
***
Silağğmm.Lötfen biri yardım etsin.
Saatlerdir skz'nin kingdom performansını tekrar tekrar izliyorum.
Çıkamıyorum videodan.
Bu arada artık bölümlere başlık yazmıycam. Diğer bölümlerdekinide sildim.
Nedeni ise sürekli unutmam.
Bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ STAJYER | 𝐻𝑤𝑎𝑛𝑔 𝐻𝑦𝑢𝑛𝑗𝑖𝑛
Fanficjyp'nin yeni stajyeri olacak olan seul hee'nin en büyük hayali stray kids ile tanışmaktır. Ne kadar yeteneksiz olduğunu bilsede-daha doğrusu sansada- zaten kazanamam deyip jyp seçmelerine katılır. Ailesinden habersiz katıldığı seçmelerin sonucu i...