34.bölüm

2K 109 37
                                    

" Hanımefendi iyi günler..."
"İyi günler. Kiminle konuşuyorum?"
"Ben ... bardan bir çalışanım. Telefonun sahibi barın önünde bir kaza geçirdi."
"Kaza mı,nasıl?"
"Bardan çıkarken sarhoştu. Taksi çağırmamı istedi ve bende çağırdım. Ama sarhoş olduğundam yanlışlıkla yola çıkmış ve araba çarptı. En son sizinle konuştuğu için sizi aradım."
"Hangi bar hemen geliyorum."
"Hastanedeyiz."
   Do jin unnie'nin yanına gittim.
"Unnie beni idare et. çıkmam gerek."
"Ne oldu gece gece?"
"hyunjin oppa kaza yapmış."
"Nee"

Cevabını beklemeden hemen hastaneye geldim. Danışma kısmına sordum.
"Hwang hyunjin hangi odada acaba?"
"Neyisiniz?" Biraz duraksadım.
"Arkadaşı"
"3175'inci oda."
  Hemen asansöre binip yukarı çıktım.
Odasından çıkan doktorun yanına geldim.
"Merhaba doktor bey. Hastanın durumu nasıl?"
"Merhabalar. Araba son anda gördüğü için duramamış ama yavaşlamış. Bu yüzden fazla kötü değil. Sadece sol bacağında kırık var. Sizde yanına girebilirsiniz."

  Teşekkür edip odaya girdim.
"Oppa." Beni görünce gülümsedi.
Önce yanda duran bar çalışanına teşekkür ettim ve gitmesini söyledim. Ardından hyunjin oppayla ilgilendim.
   Zaten benden 5 dakika sonra  üyeler geldi. Chan sunbae bir anne gibi gözleri yaşlı bir şekilde gelmişti.
 
***
   Sabah yurda döndügümde kimse fark etmemişti. Do jin unnie ve diğerleri show ile ilgili olan şeyleri ayarlamışlardı.
  Hepsine tek tek teşekkür ettim. Ardından klasik bir şekilde maratonuma geri başladım.
Önce dans odasına gittik diğerleri ile ve müziği başlatıp dansa başladık. Do jin unnie bir yandan hareketleri sayıyordu.
" 1 ve 2 ve 3,zıpla. İleri ileri bir adım geri,zıpla. 4,5,6,7 ileri" diye devam ederken saatelrce prova yapmıştık.
  Saat üçe geliyordu ve ben biraz mola vermiştim. Bu arada telefonum çaldı.
"Alo" arayan hyunjin oppa idi.
"Yaa seul hee."
"Efendim oppa"
"Acilen yanıma gelmelisin."
"Oppa neyden bahsediyorsun."
"Üyeler beni evde yalnız bıraktı ve hepsi çıktı. Kahvaltı bile yapmadım açlıktan ölüyorum. Ama kalkamıyorum."
"Oppaaaaa. Bir şey yapamamam ki."
"Yanıma gelip yemek hazırlasan." Utandığı sesinden belliydi.
"Oppa gün ortasındayız. Pratik yapıyorum."
"Demek pratik benden daha önemli. "
"Ashhh!! Ama şirketten izin alamamki."
"Ben aldım bile."
"Ne?"
"İzin aldım. Sadece yanıma gelmelisin."
"Ufff tamam. Nereye geleceğim?"
"Yurda."
"Ne?"
"Sadece aşağı in ve kapının önündeki arabaya bin."
  Pekala deyip merdivenlerden indim. Gerçekten kapıda siyah bir minibüs vardı. Muhtemelen şirketin arabasıydı.
  İçeri geçip oturdum ve şoför aracı sürmeye başladı.
   Yaklaşık 1 saat sonra bir yere gelmiştik. Arabadan indim.
   Zile bastım. 5 dakika da burada beklemiştim.
"Oppa sonunda açtın." Ayağını gösterdi. Oda haklıydı. Tek ayakla yaşamak muhtemelen zordu.
   İçeri girdim. O koltuğa otururken bende çantamı kenara koyup mutfağa gittim ve seslendim.
"Oppa ne yemek istersin?"
"Hmmm! Ramyeona ne dersin?"
"Pekala, en iyisi bu gibi. Yemek yapmada pek becerikli değilim."
   Tencereye biraz su koydum. Dolapları kurcalıyarak ramyeonu aradım. Ama tabiki bulamadım.
"Oppa ramyeon yok."
"Soldaki dolapta alt kısımda." Tekrar kontrol ettim ama yoktu.
"Yoook." Bir şeyler bulmakta berbattım.
"Kalkmama yardım eder misin?" Hemen diğer odaya gittim ve koluna girdim.
  Onu kaldırıp mutfağa götürdüm. Bir kaç dolap kurcaladı ve en sonunda iki paket ramen paketi çıkardı.
  Onu tekrar koltuğa yatırmak için koluna girdim. Yavaşça yatırdım. Arkamı dönüp gidecektim ki hyunjin oppa seslendi.
"Şuradaku bardağı verir misin? Susadımda."
Arkamı dönüp masanın üstündeki bardağı aldım ve ona görürdüm. Bardak  yüzünün biraz üstünde bir hiazadaydı ve aniden elimden kaydı.
  Buz gibi su hyunjin oppanın kafasından aşağı dökülmüştü.

***
Selamm

Nasılsınız?

Bölüm nasıldı?

Finale çok yaklaştık çok heyecanlıyım.

Neysem iyi okumalarr💞💞💞

Sınır: 20 oy

YENİ STAJYER | 𝐻𝑤𝑎𝑛𝑔 𝐻𝑦𝑢𝑛𝑗𝑖𝑛Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin