23. bölüm

2.3K 124 18
                                    

   Kaç dakika bilmem ama uzun bir süre hyunjin sunabeye sarılarak ağladım.
***
"Daha iyi misin stajyer?"ıslak gözlerle kafamı kaldırdım.
"Evet." Dedim ve geri çekildim.
"Şimdi anlat bakalım neler oldu?"
"Young mi. Bir stajyer. Aynı zamanda eskiden çok değer verdiğim bir insan. Eskiden kardeşten bile daha yakındı bana. Seul'e gelince düşman olduk birbirimize. Buraya ilk ben geldim. Jyp'de staja başlayacağımı duyunca konuşmadı benle. Şimdi o da staja başlamıs."
"Bu yüzden mi bu kadar ağladın."
"Hayır tabiki. Zaten uzun zamandır biliyordum. Fakattt..." Cümlemi tamamlayamıyordum.
"Fakat bugün önümde telefonunu düşürdu. Kazarâ galerisindeki fotoğrafları gördum. Senle yayılan fotoğraflar ve daha onlarcası telefonundaydı." Hyunjin sunbae saşırmışcasına bana bakıyordu. Ama hissedebiliyordum, öfkeliydi. Bana değil young mi'ye.

"Ne yani, o stajyer mi yayınladı diyorsun fotoğrafları."
"Sanırım" dedim kafamı eğerek. Hyunji sunbae uzun uzun gözlerime baktı.
"Burada senin bir suçun yok. Daha fazla üzülme lütfen."
"Teşekkürler sunbae. Yanımda olduğun için."
 
***
  Gecenin bir vakti bile olsa biraz dolaşmak için şirketten çikmıştım. Saat 3'e geliyordu.
  Sabah ki olayın etkisinden çıkamıyordum.Hyunjin sunbae bana sarılmıştı. Sanırım bunu asla unutamazdım.
  Omuzları geniş ve kaslıydı. Ayrıca çok güzel kokuyordu.
   "Ahhhh!!! Yang seul hee kendine gel ne düşünüyorsun." Dedim etrafımda kimsenin olmadığını düşünerek. Fakat yanılmıştım.
"Heyy stajyer!!" Karşıdan gelen kişiyle duraksadım. Hayır hayır hyunjin değil minho sunbaeydi.
"Ne düşünüyorsun bakalım böyle derin derin?"
"Hiçç.."dedim. Minho sunbae de yanımda yürümeye başladı.

"Hyunjin ile konuştum. Şu fotoğrafları yayınlayananın nir stajyer olduğunu söyledi. Sana da haber verdi mi?"

"Ona haber veren bendim. Üstelik o stajyer eski bir arkadaşım."
"Ne yapmayı düşünüyorsun?"
"Bilmem. Hyunjin sunbae sana ne düşündüğüyle ilgili nir şey söyledi mi?"
"Sadece muhtemelen yarın park jinyoung ile görüşürüm,dedi"
"Sanırım bende öyle yapacağım."
  30 dakika kadar minho sunbae ile sessizce yürüdük. En sonunda sessizliği bozmuştu.
"Sen...? Sen hyunjine karşı bir şey hissettirmiyor musun?" Malesef ki inkar etmek zorundaydım.
"Tabiki de hissetmiyorum. O benim idolüm."
" Nedense ben öyle düşünmüyorum."
"Saçmalama sunbaeee olabilir mi böyle bir şey?"
   Ağzında birşey mırıldandı fakat tam duyamadım. Muhtemelen önemsiz bir şeydi diye pek meraklanmadım.

***
  Sabah yurt odasından biraz gergin çıktım.  Saat dokuz da jyp ile görüşecektim. Ama bunu yapıp yapmamak konusunda karardızdım.

   Yavaşca kapıyı tıklattım.
Girr!!!  Selam verdim.

"Hoşgeldin seul hee. Neden görüşmek istedin benimle?"
***
  Huhh!! Kapıyı örttüm. Ardından karşıdan gelen hyunjin sunbaeyi gördüm.
"Günaydın."
"Günaydın sunbae."
"Konuştun mu PD'nim ile?"
"Evet."
"Eee nasıl geçti."
"Benden telefonu getirmemi istedi."
" Ne? Nasıl yani?"
"Ufffff bilmiyorum." Dedim. Gerçekten nasıl alacaktım o telefonu?

***
 Sabah aylak aylak dans odasına giderken bir yandan da kafamda plan kuruyordum.
  Dans odasının kapısından girince içeride young mi vardı.
  Sanırım işi bitmişti ki toplanıyordu. Omzuma sert bir şekilde vurarak çıktı. Fakat hırkasını içeride unutmuştu.
  Vermek için hırkayı elime aldım. Ama bir ağırlık hissettim.
TELEFON!!
  Belki bu yaptığım kötü bir şeydi ama yapmak zorundaydım. Şans ayağıma gelmişti.
   Telefonu alıp kendi cebime koydum. Ardından kapıdan çıkıp young mi'ye seslendim. Azıcık insanlık duygusu gelmiş olacak ki teşekkür etti . Bende direk park jinyoung'un odasına gittim.

***
"Gel seul heeshi. Yine ne oldu?"
    Galeriye girip telefonu masaya koydum.
  Park jinyoung telefondaki bir kaç fotoğrafı baktı.
"Burada daha fazlası var. Bunları nasıl açıklayacaksın?"
"Efendim gerçekten inanın bana hyunjin sunbae ile aramda bir şey yok. Ama bu telefon stajyer kang young mi'ye ait."

***
  Stres ile terleyen ellerimi ovuşturdum. Ben kendimi kurtarmıştım.
   Belki yaptığımı bencilce bulabilirsiniz ama o fotoğrafları çekmemeliydi.

***
Selağğmm.

Bir dahaki bölüm seul hee'nin ağızından olmayacak. Haberiniz olsun.

İyi okumalar💞

YENİ STAJYER | 𝐻𝑤𝑎𝑛𝑔 𝐻𝑦𝑢𝑛𝑗𝑖𝑛Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin