2.Bölüm

5K 230 112
                                    

Karşımdaki binayı görünce gözlerim doldu. Zar zor da olsa bu koskocaman jyp binasını bulmuştum. Gözlerim kamaşmıştı, yüksek ve güzeldi. Tabiki hayatımda buna benzer çok fazla bina gördüm. Ama burası farklıydı, burası jyp binasıydı...

Bakışlarımı yavaşça binadan çekip şirketten çıkan dahyuna çevirdim. Ne dahyun mu? Evet evet dahyun.

Burada olduğum sürece bir sürü idol göreceğimi biliyordum. Bu yüzden duygularımı kontrol etmeliydim yoksa her idol gördüğümde bayılabilirdim.

Nefes alışverişimi kontrol ettim, üstüme çeki düzen verdikten sonra yerdeki çantamı alıp ilerlemeye başladım.

İçeri adım atar atmaz bir sürü çalışan gördüm. Kapının hemen yanında bulunan danışma kısmına yöneldim.

Danışmadan jyp'nin odasını ögrendikten sonra asansöre bindim ve 22. Kata yönetim kısmına gittim. Üstünde park jinyoung yazan odayı buldum ve sakince kapıyı tıklattım.

Gir sesini duyduktan sonra kapıyı açıp içeri girdim.

Jyp'nin kendimi tanıtmamı söyleyen el hareketinden sonra kendimi tanıtmaya başladim.

" İyi günler efendim. Ben yang seul hee.
Jyp entairenment mart ayı online seçmelerine vokal ve dans bölümlerinden girdim ve yaklaşık bir ay sonra e-postama seçmeleri kazandığıma dair bir mail geldi. Ayrıca mail' de yurt işlemleri ve resmi işlemler için sirkete gelmem söyleniyordu ve simdi burdayım." Dedim.

Biraz fazla resmiydi ama bu konuşmayı saatlerdir kafamda kuruyordum. Eğer bunu yapmasaydım -yani kafamda kurmasaydım- muhtemelen jyp'nin odasına girdigimde ismimi bile söylemeden bayılacaktım. Malesef fazla heyecanlandığimda bayılma gibi kötu bir sorunum vardı.

Jyp masasında duran bir cd'yi alıp önündeki bilgisayara taktı. Sesinden benim seçmeler için gönderdiğim vokal videosu olduğunu anladım. Ardından başka bir cd alıl onuda taktı ve buda benim secmeler için gönderdiğim dans videosuydu.

Önünde duran dosyaları karıştırdıktan sonra çekmecesine eğildi ve oradan mavj bir dosya çıkardı. Ardından dosyayı açıp ismimi tekrarladı.

" Yang seul hee.
24 mart 2005 busan doğumlu.
Yani 17 yaşında.
1. 61 boyunda 46 kilo."

Bunları söyledikten sonra bana bakıp bir kaç bakış attı. Düşündüğünü belirten sesler çikardı ve ardından önündeki bilgisayara dönüp:

"Gerçekten harika bir sesin var. Dansında fena degil. Yazdıklarına göre hayatında ne dans ne vokal ne de rap eğitimi almışsın. Eğitimsiz biri için fazla iyi degil misin?"

" Aslında o kadar iyi sayılmam. Hala sesimin fazla detone olduğu yerler var. Ayrıca eğitimli bir stajyer bir koreografiyi ortalama 10 günde , yaklaşık 4 dakikalık bir şarkıyı ise ortalama 1 haftada ezberler. Ben ise bir koreografiyi ezberlemek için 1 ayımı , bir şarkı icin ise 2 3 haftamı veriyorum. Yani eğitimli birine göre fazlasıyla yavaşım."

"Hmm güçlü bir diksiyona sahipsin küçük hanım. Ayrıca zekisinde. Sevdim seni . Aferin şimdiden gözüme girdin. Aşağıda giriş kısminda bekle beni 20 dakikaya orada olacağım."

"Tamam efendim." Deyip odadan çıktım.

Aman tanrım neler yaşamıştım ben öyle kalbim yerinden çıkacaktı...

...

YENİ STAJYER | 𝐻𝑤𝑎𝑛𝑔 𝐻𝑦𝑢𝑛𝑗𝑖𝑛Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin