"kazanan takım... Takım 4 tebrikler."
Aniden do jin unnie üstüme atladı.
"Doğru mu duydum? Biz..." Diye bağırmaya başladı jin wooshi.
Kimse inanamıyordu sanırım. Diğer takımlar bizi tebrik ederken biz hala heyecandan birbirimizi sorguluyorduk.Salondan çıkarken hyunjin oppa yanıma geldi.
"Tebriklerrr." Deyip ellerini çırpmaya başladï. Gerçekten eline lopilop(lolipop) verilen bir çocuk kadar mutlu gözüküyordu.
"Oppaa neden bu kadar mutlusun? Çıkış yapacak olan benim."
"Aşkına kavuşacak olan benim." Bunu sesli bir şekilde söyledigi için hafifçe koluna vurdum. Gülerek çıktı kapıdan.***
Yurda gelince herkes telefonlara sarıldı. Tabi ki bende. Hemen telefonu mu alıp annemi aradım.
"Anneeeeeeeeeee"
"Efendim seul hee"
"Anne idol oluyorum."
"Nee?"
"Anne hani bir show için hazırlanıyorduk demiştim ya."
"Evet hatta kazanan debut yapacaktı."
"Anne bizim takım kazandı."
"Neee? Gercekten mi?"
"Evet."
"Yani benim kızım idol mü olacak?"
"Hıhı"
"Yaaa! Min joonaahhh, ablan debut yapıyormuş."
O arada min joon koşarak gelip annemin elinden telefonu aldı.
"Noona sen ciddi misin?"
"Evet. Ne şanslısın yakında idol bir ablan olacak."
Annem ve min joon evde sevinç çığlıkları atarken onlara babamda katıldı. Onların bu hali gözlerimden yaşlar akmasına neden olmuştu.
Daha 2-3 yıl önce anneme beni seule göndermesi için yalvarıyordum. Şimdi ise onlar idol olacağım için mutluydu. Telefonu kapatıp odaya geri döndüm.
So jonshii hepimize dönüp bir bakış attı.
"Simdi daha çok çalışmalıyız."***
6 ay sonraSonunda her şey bitti. Klip çekildi. Grup ismi,fandom ismi hatta menajerimiz ve lighstick modeli bile ayarlanmıştı.
Vee bugün o gündü 6 saat sonra mv yayınlanacaktı. Biz şuan cb stage için mnet'e gidiyorduk. Ama bugün biri benden daha mutluydu. Hyunjin. Ona verdiğim sözü tutacak sahne aldıktan sonra ona gidecektim.
Minibüste giderken menajerimiz olan kişi bir dosya uzattı. Üye ve grup tanıtımı vardı. Önde olduğum için dosyayı ilk ben aldım.
***Jinnie
Gerçek ismi :choi do jin
Sahne ismi : jinnie
Doğum tarihi: 3 ekim 2004
Pozisyon : ana vokal,dansçı,lider,visual
Boy ve kilo : 1,62 cm , 44 kilo
Jelly
Gerçek ismi :park so jin
Sahne ismi : jelly
Doğum tarihi : 29 mart 2005
Pozisyon : ana dansçı,rapper,yan vokal
Boy ve kilo : 1.66 cm , 45 kilo
Seul hee
Gerçek ismi : yang seul hee
Sahne ismi : seul hee
Doğum tarihi : 24 mart 2005
Pozisyon : ana vokal,ana dansçı,rapper
Boy ve kilo : 1.65cm , 43kilo
Jin woo
Gerçek adı. : yong jin woo
Sahne adı : jin woo
Doğum tarihi : 3 temmuz 2006
Pozisyon : ana rapper,dansçı,maknae
Boy ve kilo : 1.68cm , 47kilo
Grup hakkında
-Grup ismi: dark night
-Fandom ismi: star
-Grup ve fandom isimlerinin anlamı: karanlık gecede bizi aydınlatan yıldızlar.
-Grup 4 üyeli.
-Tüm üyeler koreli. Fakat biri avustralyada doğup büyümüş.
-Grup 6 temmuz 2023(zaman aşımlarını toplayınca 3yıl etti shdjdjdb) tarihinde çıkış yaptı.
-Debut şarkıları "sky".***
"Wooaw bu dosyada çok fazla şey yazıyor." Do jinunnie haklıydı. Hakkımızdaki tüm bilgi dosyanın içindeydi. Menajerimizin seslenmesiyle araçtan indik. Mnet binasına geldik.
İçeri girdik ve çıkacağımız sahne olan 3. Sahneye girdik.
Işıklandırma,yer düzeni, kameralar her şey hazırdı. Sadece çekim ve yayınlanma kalmıştı.
Kulaklıklarımızı taktıktan sonra çekime başladık.Veeee bitirdikde. Nabzım 120'den fazla atıyordu sanırım. Sahneden iner inmez fazla vakit kaybetmeden şirkete gitmeliydik. Çünkü tam 2 saat sonra şarkımız YouTube,spotify ve tüm müzik platformlarında yayınlanacaktı.
Şirkete gelince arabadan indik. Üzerimizdeki sahne kıyafetleri ile tamm kapıdan girecektik ki hyunjin oppa gözüme çarptı. Menajerimden 5 dakika izin aldım ve yanına gittim. Fazla göz önûnde olmamak için şirketin arka kısmına geldik.
"Tebriklerrrr yang seul hee"
"Teşekkürler oppa." Yüzüme bakmıyordu pek. Açıkcası onun bu hallerinden bir şeyler çıkarıyordum. Sanırım konuyu açmamı bekliyordu.
"Oppa"
"Hmm" hala yüzüme değil yere bakıyordu. Ellerimi beline doladım ve sarıldım oda bana sarıldı. Sonra yavaşça ellerini belimden ittim. Anlamsız bir şekilde bakıyordu ama hala gözleri yerde idi elimle çenesini kaldırdım ve dudağına hafif bir öpücük kondurdum.
"Teşekkür ederim sevgilim.Her zaman yanımda olduğun ve olacağın için."
"Sev..." Utanmıştım ve koşarak uzaklaşmaya başladım. Tepkisini ölçmek için arkamı döndüğünde gülümsuyordu.
Bende koşarak şirkete girdim.2 saat sonra
"Tebriklerrrrrr"
Şirekt çalısanlarından ikisi kafamızda konfeti patlatırken diğerleri sürekli bizi tebrik ediyordu.
Sonunda hayallerim gerçek olmuştu. Tüm her şeye değmişti.Jyp'nin 4. Nesil ikinci kız grubu olarak çıkış yapmış bulunuyorduk.
***
Dark nigth en hızlı 100 milyon izlenmeye ulaşan 4. Jenerasyon grubu(6saat)
04.07.2023***
Jyp'nin yeni kız grubu çıkışlarıyla olay yarattı.05.07.2023
***
İlk 15 dakikada dark nigth'ın debut şarkısı tam 14 ülkede trendlerde 1. Sıraya yükseldi.
Dünya genelinde ise 2. Sırada.07.07.2023
***
Jyp'nın kız grubu dark nigth yeni bir albüm çıkardı. Geçenkinden farklı olarak bu albüm biraz daha rap ağırlıklı.
19.05.2024
***
Yeni albümleriyle kendi rekorlarını kıran dark nigth sadece 1 hafta içerisindeki sahneleri ile 8 ödül aldı.
26.05.2024***
Herkes tarafından kpop'ın öncüleri arasında sayılan dark nigth grubu Avustralya ve japonya turnelerini tamamladı.13.12.2024
***
Selam.Ayy bu bölümü atmak benim için çok zor.
Çok uzun nir hikaye değil.
Sadece 3 aydır falan yazıyorum.Ama o kadar bağlanmışım ki.
Umarım son bölümü beğenmişsinizdir.
Şu ana kadar kitabımı okuyup güzel yorumlarda bulunan veya kitabımı beğenen kişilere çok teşekkürler.
Bu arada çok yakında yeni bir kitap yayınlayacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ STAJYER | 𝐻𝑤𝑎𝑛𝑔 𝐻𝑦𝑢𝑛𝑗𝑖𝑛
Fanfictionjyp'nin yeni stajyeri olacak olan seul hee'nin en büyük hayali stray kids ile tanışmaktır. Ne kadar yeteneksiz olduğunu bilsede-daha doğrusu sansada- zaten kazanamam deyip jyp seçmelerine katılır. Ailesinden habersiz katıldığı seçmelerin sonucu i...