"hayır o benle çalışacak." Dik dik hyunjin sunbaeye baktıktan sonra:
"Sunbaee!!"
"Senle çalışmak istiyorum." Dedi gözlerimin içine bakarak.
"Pekala,o zaman sizi yanlız bırakayım. Fakat hyunjin provadan sonra buluşalım"
"Hyung akşam yurtta konuşalım"
"Pekala" dedi ve gitti changbin hyung.
"Eveeeet, seul heeshi başlayalım bakalım."Huhhh!! Diye derin bir nefes aldım.
"Sunbaee, yeter. Dur artık!" Bunu söylerken sesim titriyordu.
"Hmm stajyer?" Dedi sorarcasına.
"Durmanı istiyorum."
"Ne konuda?"
"Sunbae sana söyledim. Evet,eskiden idolümdun. Ama artık seni öyle görmüyorum. Benden uzak dur."
"Hmmmm, sanırım bu dediğini yapmayacağım."
"Lütfen dur! Neden yapıyorsun bunu?" Dedim ve cevabımı almadan , gözlerimden akan yaşlarımıda yanıma alıp kapıdan çıktım daha dogrusu çıkamadım.
Tabi ki hyunjin sunbae uzun zamandir yapmadığı klasiğini yaptı ve kolumdan tuttu.
"Ya istemiyorsam? Ya sana yakın olmak istiyorsam? İdol olduğum için duygularım olamaz mı? İdolüm diye kimseyi sevemezmiyim?" Anlamsız boş bakışlarla ve yaşla dolu olan gozlerimi ona çevirdim."Hiç düşündün mü neden böyleyim? Hiçbir stajyerle yakın olmazken sana neden böyleyim?"
"Çünkü egitmenimsin."
"Hahahah güldürme beni. O zaman neden do jinshi'ye ne bileyim hyung min'e falan bu kadar yakın değilim. Ders verip çıkıyorum. Neden?"
"Bilmem."
"Ashhhhh! Sen safsın." Dedi.
"Bu biraz ağır oldu ama..." Yüzüme bile bakmadan çıkmak için arkasını döndü. Ama bu sefer onu durduran bendim.
"Açık açık konuş sunbae"
"Uyan artık stajyer. Saf ayağına yatmayı bırak."
"Ben gerçekten anlamıyorum."
"Ben hwang hyunjin senden hoşlanıyorum."***
1 hafta sonra"Uff seul heeshi,kızların peşinde kuyruk olduğu bir idol. Üstelik korenin lider şirketinin ve en iyi erkek gruplarından birinin üyesi olan idol senden hoşlanıyor ve sen 1 haftadır o adamdan kaçıyor musun?"
O gün dans odasından yine kaçarak çıktım. Bir haftadır onu hiç görmedim. Mutsuzdum. Ama mutluydum. İmkansıza aşık olmuştum ama o imkansız benden hoşlanıyordu.
O an -yani 1 hafta önce- aramızdaki yaşı,onun ünlü oluşunu,şirketi vesaire herşeyi unutup, onunla birlikte olabileceğimi düşündum. Onunla birlikte gezebileceğimi, elini tutabileceğimi düşündüm. Ama sadece 1 dakika.
Sonra kendime geldim. Bunların bir hayal olduğunu hatırladım. Büyü bozuldu, rüyadan uyandım , masal kitabı bitti ve kapağı kapandı. Asla dönmek istemediğim o gerçekliğe döndüm. O ve ben farklı insanlardık. İki farklı dünyalarda yaşayan insanlar...***
Do jin unnie ile olan konuşmamızdan sonra izin günüm olduğu için şirketten çıktım.
Sahile gittim, biraz yürümek için. Kumların üzerine yattım ,yürüdüm çıplak ayaklarla. Akşama kadar ordaydım. Hava kararmaya yüz tutmuştu fakat gitmek istemiyordum.
Arkamdan bir ses geldi.
"Seni burada bulacağımı tahmin etmemiştim. Bıkmadın mı kaçmaktan? Seninle tanıştığımdan beri kaçıyorsun. Gerçeklerden nasıl kaçacaksın?" Arkamı bile dönmedim. Çünkü sesinden tanımıştım ve yanıma geliyordu.
"Ahhhh gerçekler!! Beni en çok onlar korkutuyor biliyor musunuz?"
"Neden?"
"Rüyalara kapılırsam,gerçek hayatı unuturum. Asıl hayalim,idol olmak. Ya olamazsam? İşte bu yüzden o gerçekler beni korkutuyor." Kumun üzerine oturdum. Oda yanıma oturdu.
"Benden hoşlanmıyorsun değil mi? Duygu karışıklığı bu. Sadece idolunüm senin."
"Keşke öyle olsaydı. Bende ilk oyle sandım ama değilmiş."
"Neden keşke dedin?"
"Biz çok farklıyız. Siz global bir idol. Ben ise bir stajyerim."
"Bence yanlış düşünüyorsun. Ben birlikte olabileceğimizi düşünüyorum."
"Benim ilk hedefim idol olmak ve ilk comeback showcase'imde 1. Olmak. Bu yüzden buna odaklanmalıyım."Uzun bir süre yüzümü inceledi. Ben ise gözlerine baktım. Gözlerinin en derinine.
"Senden bir söz isteyeceğim."
"Dinliyorum." Dedim.
"Madem ilk hedefin bu gerçekleştir. Hiçbir şeye odaklanma sadece buna odaklan. Bu süreçte kaç yıl olursa olsun yanında olacağımm. Sana yardım edeceğim ve asla ama asla benimle ol demeyeceğim. Ama..."
" Ama?" Dedim tekrarlayarak ve soru sorarcasına.
"Ama başka kimseden hoşlanmayacaksın ve ilk comeback showunu kazandığın gün bana geleceksin. Söz verebilir misin?""Peki ya sen başkasından hoşlanırsan?"
"Söz veriyorum başka birisinden hoşlanmayacağım.""Pekala, kabul ediyorum."
***
Silağmmm
Dediğim gibi bu ara fazla bölüm atamıyorum.(sınava çalışıyorum)
Böyle arada boş zamanlarımda yazıp atıcam bundan sonra.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ STAJYER | 𝐻𝑤𝑎𝑛𝑔 𝐻𝑦𝑢𝑛𝑗𝑖𝑛
Fanficjyp'nin yeni stajyeri olacak olan seul hee'nin en büyük hayali stray kids ile tanışmaktır. Ne kadar yeteneksiz olduğunu bilsede-daha doğrusu sansada- zaten kazanamam deyip jyp seçmelerine katılır. Ailesinden habersiz katıldığı seçmelerin sonucu i...