" Eğer egzersiz yapmadan dansa başlarsan bir yerini incitirsin."Arkadan gelen sesle küçük çaplı bir kalp krizi geçirdim.Dans odasına gelmiştim. Normalde egzersiz yapıp dans etmem gerekti ama pek vaktim olmadığı için dans odasına gelir gelmez önce aynada ne kadar zayıfladığımla ilgili kendi kendime deli gibi konuştum,sonrada dans etmeye başladım. Daha doğrusu başlayamadım.
" Duymadın mı? sana dedim önce egzersiz."
"Şey... Sunbae sen ne zamandır burdasın?"
Tanrım nolur kendi kendime konuştuğumu duymamış olsun,nolur kendi kendime konustuğumu duymamış olsun.
Burda idol olan birinin beni kendi kendime konuştuğumu görüp beni deli sanmasinı istemem dimi? Özellikle de bu hyunjin ise."Merak etme. Demin aynada söylediklerini duymamış gibi yapıcam. Sadece önce egzersiz yapıp sonra dansa başlayalım."
" Ama bizim bugün sizinle dersimiz yok ki."
"Woow ben hyunjin sana ders vermek istiyorum ve sen bunu istemiyor musun? Tı tı tı."
"Ben..." Diye kendimi açıklamaya kalktığımda küçük bir gülümsedi. Sonra sadece şaka olduğunu anlayarak sustum.***
" Ne oldu? Neden sanki çıkış yapacağını öğrenmiş hibi sırıtıyorsun?"
"Hiç sadece öğlen vakitlerinde dans pratik odasında hyunjinle karşılaştım ve bana birazcık dans şeyleri öğretti."Do jin unnie sadece gülumsedi. Onlar benim aksime -ne kadar sevdikleri bir idolde olsa- bir idolle karşılaşınca yada ders alınca bu kadar sevinmiyorlardı. Nedense akşam yurda gelince benim ağzım kulaklarıma varıyordu. Hıh sadece biraz heyecanlı birisiydim o kadarcık.
***
" Yaa yang seul heee"
Arkamdan gelen sese doğru yönelince bay parkın(jyp) bana seslendiğini duydum. Bay park tüm stajyerlerinin adını bilmezdi sadece değer verdiği stajyerlerinin ismini aklına yazardı. Biliyorum çok şanslıyım." Buyrun efendim."
" Aşağıda ziyaretçin var."
" Ziyaretçi mi? Benim mi?
" Ziyaretçi senin."
Koşar adımlarla asansöre gittim. Asansörü bir kaç dakika bekledikten sonra merdivenlere yöneldim ve koşmaya başladım. Hayır hayır yanlış anlaşılma olmasın . Ziyaretçiyi merak ettiğimden değil. Grup çalışmasını kaçırmamak için.Koltuklarda oturan kişiyi görünce hemen gidip arkasından sarıldım. Arkasından bile tanırım. Babam sonuçta.
Annemler geldiğinde babam yanlarında yoktu. Nedenini sorunca annem şehirdışında olduğunu söylemişti. Babamın tam olarak ne iş yaptığını bilmiyordum.( Çünkü çok karmaşık.)Ama sürekli sehir dışına çıkardı.Şimdide seuldeymiş. Benimde yanıma uğramak istemiş. Malesef çok kalamadı. Ama olsun. En azından yarım saatcik görmüş oldum.
Babam gidince hemen dans odasına gittim kapıyı tıklatıp içeri girdim.
" Farkında mısın bilmiyorum ama derslerime hep geç kalıyorsun yada bir yerlerini kırıyorsun. Bu son bir daha derse almam haberin olsun."
"Özür dilerim hocam bu son olacak."
Malesef bu egitmen hyunjin değildi. Bu bizim bir diğer dans egitmeniydi ve ben her seferinde derslere geç giriyordum. Bir kac kez de bir yerlerimi incittigim için katılamamıştım derse. Nedense hep song hocanın dersine gireceğim zaman bir şeyler oluyordu.Zaten pek de sevmezdim. Bir hareketi en az 100 kere yaptırırdı. Bu bur bahis ve siz İdol olmak istiyorsanız canınızı ve herşeyinizi ortaya koymalısınız derdi.
Ama haklıydı da çünkü bu sirkette yıllardır staj yapmayı bekleyenler vardı. Kim herseyini verirse bu bahsi kazanacaktı.
Ve hepimiz bunun için uğraşıyorduk...***
Merhaba.
Bir haftadır fakan bölüm atmıyorum.
Çünkü derslere çalışıyordum.
Nasılsınız? Bölüm. Nasıldı?
Bayy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ STAJYER | 𝐻𝑤𝑎𝑛𝑔 𝐻𝑦𝑢𝑛𝑗𝑖𝑛
Fanfictionjyp'nin yeni stajyeri olacak olan seul hee'nin en büyük hayali stray kids ile tanışmaktır. Ne kadar yeteneksiz olduğunu bilsede-daha doğrusu sansada- zaten kazanamam deyip jyp seçmelerine katılır. Ailesinden habersiz katıldığı seçmelerin sonucu i...