-3-

1.7K 138 127
                                    

10.11

Ah Sebastien! Bugün neredeyse oda arkadaşım seni okuyacaktı... ne kadar korktuğumu tahmin bile edemezsin...

Onun homofobik olduğunu sanmıyorum ama... düşmanıma aşık olduğumu bilmesinin hoşuna gideceğini zannetmiyorum...

En iyisi seni büyülemek, tüm gün kütüphanede araştırma yaptım -EVET BEN KÜTÜPHANEDE ARAŞTIRMA YAPTIM, ah aşk bana neler yaptırıyorsun..- ve Çapulcu Haritasında olan büyüyü buldum. 'Bir dosta ihtiyacım var' dediğimde açılacaksın ve 'gün tamamlandı' dediğimde sıradan bir defter olacaksın.

Bugünü sorarsan Blaise'i hiç görmedim

...

Blaise bu sayfada birden çok kez şok geçiriyordu, ilk olarak oda arkadaşım dediğine göre sekizinci sınıftı çünkü sadece sekizinci sınıflar iki kişilik odalarda kalıyordu.

Homofobik olduğunu zannetmiyorum deyince aradığı kişinin bir 'kız' değil 'erkek' olduğunu farketti ve midesi kasıldı, bir erkek ondan mı hoşlanıyordu şimdi? Ama Blaise hiç bir erkekten hoşlanmamıştı ki... içini nedensiz bir sıkıntı kapladı.

Defterin nasıl açıldığını da öğrenmişti ve artık kapatmayı da biliyordu.

Ve son olarak... Sayfada hiç Blaise'm dememişti, sadece sonunda Blaise'i demişti... bu iyelik ekinin neden bu kadar canını sıktığını bilmiyordu ama birinin ona Blaise'm demesi hoşuna gitmişti. Daha doğrusu bir erkeğin ona Blaise'm demesi hoşuna gitmişti. Bunu içten içe inkar etti. Hayır Blaise sen erkeklerden hoşlanmıyorsun!

Derin bir nefes vererek 'gün tamamlandı' dedi ve defteri saklayıp ilk derse yetişmek için hızlıca ortak salondan çıktı, derse girdi ve çıktı ama ilgisini çeken bir şey olduğunu söyleyemezdi- aklındaki tek şey defterdi ve bir an önce akşam olması ve onu okumaya devam etmek için can atıyordu.

"Ne o Zabini, kış uykunu alamadın mı?"

Blaise gelen sesle üstüne baktı. Gömleği ve pantolonu gece onları çıkarmadan yattığı için kırış kırıştı, cübbesi desen zaten bağımsızlığını ilan etmişti ve her zaman düzenli olan kravatı gevşekti. Giyimine normalde çok önem veren Blaise'in bu durumu garipti- çok garip.

"Biz kış uykusuna yatmıyoruz Weasley ama sizi bilmem. Tüm kış bir şeylere para harcayıp fakirliğinize fakirlik katmaktansa uyumak daha mantıklı geliyor olmalı, öyle değil mi?" Dedi Blaise kendisini incelemesi bitince.

Ron tek kaşını kaldırdı
"Bu musun Zabini, beni cüzdandan başka bir şeyle vuramıyor musun? Hatırlatırım ki Diagon yolunun en çok para basan dükkanının sahibi abilerim."

"Bundan abilerin olmasa tüm ailecek açlığa mahkum olduğunuzu mu çıkarmalıyım?" Dedi Blaise soğuk tonunu bozmadan.

"Dedi baba parası olmasa aynı şeyleri yaşayacak çocuk." Dedi Ron gülerek.

Blaise diyecek bir şey bulamayınca asasını kavradı, onu gören Ronda asasını çıkardı ama yine de uyarırcasına konuştu
"Yerinde olsam okul açılmadan hemen önce seherbaz olan birine her gün lanet atıp canımı yakmazdım- sen nesin, bir ölüm yiyen mi?"

"Hiç bir şey bilmiyorsun!" Diye bağırdı Blaise "dediklerini yapmasaydım bana Ne yapabileceklerini bilmiyorsun!" Deyip asasını doğrulttu.

O sırada Draco gelip asasını indirmesini sağladı
"Blaise lanet girsin her gün şu çocukla kavga etme! Sonra ortak salonda ben yaralarına bakıyorum!"

I hate myself (BLAİRON)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin