-4-

1.6K 132 203
                                    

15.11

Bugün Blaise'i gay bi çocukla dalga geçerken gördüm...

Kalbim acıyor... ben artık dayanamıyorum...

Blaise zaten benden nefret ediyor, bir de gay olduğumu öğrense yüzüme bile bakmaz, tiksinir benden.

Kendimden nefret ediyorum.

Neden diğerleri gibi normal değilim ki? Neden peşimde koşan onca kız varken ben bir erkeğe bağlandım ki... bu iyi değil, bu hiç iyi değil. Öğrenince insanlar benden nefret edecek. İnsanların ne düşündüğü bir yere kadar umrumda değil ama ailem? Ya onlarda benden nefret ederse? Ya eşcinsel bir çocuk, eşcinsel bir kardeş istemezlerse? Keşke normal olsaydım...

Kendimden nefret ediyorum.

...

Blaise kaşlarını çattı, gay olduğu için biriyle dalga geçmezdi ki o. Aşık olduğu kişinin cinsiyeti yüzünden birinden nefret edecek kadar gerizekalı değildi henüz. Muhtemelen günlüğün sahibi yanlış anlamıştı.

Bir kere insan şekle değil ruha aşık olurdu ve Blaise bunu biliyordu. Zaten kendisi de bu defterin ruhuna kendini kaptırmak üzereydi...

...

17.11

Keşke içimdeki aşkı söküp atabilsem.

Bugün bir kız bana çıkma teklifi etti, hiçbir şey hissetmedim, hiçbir şey... Blaise bana nefretle baktığında bile kalbim deli gibi çarpıyor ama bir kızın bana aşık olduğunu öğrendiğimde hiçbir tepki vermedi kalbim. Ulan gerizekalı insan bari yalandan gülümser 'üzgünüm ama başka birinden hoşlanıyorum' der, mal mal baktın kızın yüzüne gerizekalı! Utanmasan 'ha- benden mi? Emin misin?' Diyecektin kıza.

Sanırım yarın kızın yanına gidip ona bir şans vermeye çalışacağım, belki ben de normalimdir ve o kız bunu farketmeme yol açar.

Blaise'm... sevgilim... seni unutmak istemiyorum, seni bana çektirdiğin acılarla beraber seviyorum ama normal olmak istiyorum. Lütfen affet beni...

...

Blaise gözlerini yavaşça günlükten ayırdı, işte şimdi göğsüne gerçekten bir ağrı çökmüştü. Acaba günlüğün sahibi bir kız arkadaş edinmiş miydi? Yani- kıskandığından falan değilde merak işte ne yaparsın...

...

18.11

Yapamadım.

Kızla konuşup onunla çıkmak istediğimi söyleyecektim ama yapamadım. Duygularını kırmaktan korktum, her şeyi öğrendiğinde kendini kullanılmış hissetmesinden korktum. Birazcık da Blaise öğrenirse üzülür mü diye korkmuş olabilirim tabi... ama üzülmez ki... hatta dalga geçecek yeni bir konu bulduğu için mutlu bile olur.

Blaise keşke benim sana baktığım gibi baksan bana, nefretle değil. Keşke bana vurmak yerine sarılsan. Keşke hakaret etmek yerine beni sevdiğini söylesen... off... yine saçmalıyorum.

İyi geceler yakışıklı düşmanım :(

...

Derin bir nefes verdi Blaise, kız arkadaş yapmamıştı işte, Blaise'den vazgeçmeyi göze alamamıştı!

Blaise kendi kendine bir söz verdi o sırada, günlüğün sahibinin kim olduğunu öğrenir öğrenmez ona sevgiyle bakacaktı, ona sarılacaktı, onu sevdiğini söyleyecekti.

...

19.11

'Dünya iyi kalpliler için bir cehennem'

I hate myself (BLAİRON)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin