Egy a tizennégymillióhoz

431 45 2
                                    

Hatalmas zaj törte meg a csendet, pedig Loki vállán már majdnem sikerült elszenderednem. A hangra egyszerre rezzentünk össze, és szó nélkül rohantunk le a rámpán, hogy csatlakozzunk a többiekhez. 

Egy furcsa, kör alakú űrhajóroncs csapódott be a bolygó felszínébe, óriási por- és füstfelhőt kavarva maga körül. Ahhoz képest mekkorát zuhant, viszonylag még ép állapotban állt meg végső helyén.

-Thanos...-sziszegte Quill.

-Ez biztos?- meg sem hallotta a kérdésem, a férfi hatalmas haraggal iramodott a lezuhant hajó irányába, csapata pedig gondolkodás nélkül követte.

-Ezek megöletik magukat!- Loki a fejét csóválta.

-Ne menjünk utánuk? - a  füst miatt egyiküket se láttam, csak kiáltásokat és fegyverek hangját lehetett hallani, ezért közelebb léptem a hang irányába. Loki habozott. 

-Várjunk még egy picit...valami itt nem stimmel.

-Legalább menjünk közelebb.-kíváncsiságom legyőzte a félelmemet. Kézen fogtam Lokit és magammal húztam egyre közelebb az űrhajóhoz. Ő persze hagyta magát. Amikor a rámpához értünk és bepillantottam az űrhajó belsejébe, hogy lássam a harcot, először nem hittem a szememnek.

-Az ott nem Ton...- Mielőtt Loki feltehette volna a kérdést, én már szaladtam is befelé, mert  a kialakult helyzetet elnézve semmi jó nem sült volna kiabból, ha hagyom őket tovább viaskodni.

-Mindenki hagyja abba!- kiáltottam, ahogyan egyre közelebb értem a többiekhez.

- Te jó ég.- sóhajtott a Draxre fegyvert fogó páncélos alak.-Na erre nem számítottam.

Tony Stark volt az.

-Ti ismeritek egymást?-csodálkozott Quill, aki egy piros-kék ruhás srácra fogta sugárvetőjét. Törtem a fejem, hogy láttam-e már őt, de nem volt ismerős.

-Hát mondjuk, hogy igen...

-Valaki elmagyarázná, hogy mi folyik itt?- kérdezte a másik idegen. Úgy festett mint valami bűvész egy cirkuszból. De ezt inkább nem mondtam ki hangosan.

-Na jó, elég ebből! Utoljára kérdezem: hol van Gamora?- kiáltott Quill.

-Várj, ők nem...-kezdtem volna, de persze a szavamba vágtak.

-Jobbat kérdezek: ki az a Gamora?- Stark nem akarta leereszteni hatalmas sugárvetőjét, amit még mindig az értetlen Draxre fogott, aki most felnyögött: 

-Még jobbat kérdezek. Miért Gamora??

-Quill, ők nem Thanos emberei.- mondtam. - Ők a Bosszúállók a Földről! Vagyis Tony Stark, ő Bosszúálló...-tettem hozzá zavartan. 

-Bosszúállók?- röhögöttt Mordály.-Milyen béna név!

-Ezidáig azt hittem hogy te csak egy plüssmaci vagy.- nézett rá Tony. Közben lassan mind leeresztették a fegyvert, de azért még mindenki ugrásra készen állt.

-És ha az vagyok...?

- Avgary-fordult hozzám Stark. Látszott rajta, hogy kezd elege lenni.- Mondd, hogy az a nyavalyás nincs itt.

Először nem értettem, kire gondol, aztán leesett. Zavartan elmosolyodtam, mintegy bocsánatkérően. Egyből tudta a választ.

- Hát ez a nap egyre jobb és jobb...-sóhajtott fel. Körülnéztem, Lokit keresve, de nem láttam őt sehol. Aztán a következő pillanatban felbukkant a semmiből.

Get Loki'd 4. - A Végtelenség köveiحيث تعيش القصص. اكتشف الآن