Sledovala jsem blonďatou dívku, kterou obklopovala modrá záře, jak si to míří přímo ke mně a nemohla udělat ani krok. Byla plná vzteku a nenávisti, ale nebylo to vůči mně, šlo o někoho jiného. Chvíli jsem ji pouze sledovala, protože jsem ani nic moc jiného dělat nemohla. Když už byla těsně přede mnou, čekala jsem to nejhorší, ale dostala ránu do hlavy kapitánovým štítem. Přesunulo to její pozornost ze mě na Steva a pouta, která mě držely u zdi, tak zeslábla a já je mohla přetrhnout. Blondýna chtěla vystřelit jednu ze zářících koulí ke Stevovi, ale stihla jsem ji zachytit a obrátit ji proti ní samotné.
„A kdo ty sakra seš?"pronesla jsem zvědavě a v rukou utvořila slabší andělskou záři, kterou jsem vyslala proti ní a ona skončila na druhé straně místnosti. Clint po ní vystřelil šípem, ale ona jej zastavila ve vzduchu kousek před sebou pomocí svých schopností. Párkrát jsem zamrkala očima a poté kolem svých rukou nechala proudit zlatavou záři a nechala zářit své oči.
„Něco mi říká, že to tady vybouchne"pronesl lehce nervózně Peter a poukázal na nás dvě. Nasměrovala jsem veškerou svou energii, kterou jsem nashromáždila, proti ní, ale ona vytvořila silové pole, které energii odrazilo. Odskočila jsem stranou a energie zasáhla zeď, do které udělala obrovskou díru. Kdy se Peter dal na věštkyni?
„Jmenuji se Kairi"pronesla dramatickým hlasem a její vlasy začaly vlát. Kdy tady začalo foukat? Ruce jí najednou obklopovala modrá záře a ze zad se jí tyčila modrá zářící andělská křídla. Vím, že je nephilim, což je poloviční anděl, ale tohle už je trochu přehnané.
„Kari?"pronesla jsem zvědavě a sledovala její modře zářící křídla. Nebyly vůbec z peří, jak je to v různých legendách, či bibli. Byla to prostá modrá záře, která se tvarovala do andělských křídel. Někdo zde rád modrou barvu. Rozzářila jsem své oči a celé své tělo nechala obklopit zlatavou září.
-19. 05. 2022-
„Kari?"
„Fakt to znělo jako kari"
„Ani ne"
-18. 03. 2021-
„Teď to tu rozhodně vybouchne"pronesl s pohledem upřeným na nás Bucky, ale pohled neodtrhával. Veškerou svou energii jsem vyslala proti Kairi a ona udělala to samé. Naše síly se uprostřed střetly a my obě se snažily, co nejvíce zabrat ve svých silách, abychom vyhrály. Vypadalo to, jako ta scéna z Harryho Pottera, kde spolu Voldemort a Harry vedou finální souboj. Má síla začala utlačovat tu její a modrá záře začala být slabší. Ze zad mi vycházela zlatavá záře, která se tvarovala do křídel a já už převyšovala její moc natolik, že šly vidět pouhé čtyři centimetry modré záře. Wanda udeřila do Kairi svou mocí a Kaira s křikem spadla na zem. Začala zevnitř celá hořet, takže jí z očí pouze šla opravdu silná modrá zář a my si všichni museli zakrýt oči. Po chvíli křik i zář ustáli a my se podívali směrem ke Kaiře.
„Co to sakra?"pronesla jsem s vytřeštěnýma očima při pohledu na Kaiřino tělo, které leželo na zemi téměř nepoškozené. Byla mrtvá a kolem ní byl stín andělských křídel, ale tělo bylo naprosto v pořádku.
„Nehořela náhodou?"pronesl lehce nervózně při pohledu na Kaiřino tělo Sam. Stočila jsem svůj pohled směrem k Samovi a pouze přikývla. Nebylo možné, aby její tělo zůstalo nepoškozené.
„Nejspíš jsou nephilim nehořlavý materiál"pronesl pobaveným tónem hlasu Tony a já po něm střelila pohledem. Koukala jsem zaraženě na její tělo, protože to nedávalo žádný smysl.
„Co tě to napadlo sem chodit?"ozval se najednou za mými zády Clintův hlas a já sebou mírně cukla. Stočila jsem svůj pohled směrem ke Clintovi, který vypadal mírně rozhořčeně.
„Za prvé, kdybych se tu neukázala tak byste zemřeli a za druhé, já ani nepřišla"pronesla jsem se zakroucením hlavou a založila si ruce na prsou.
„S tím prvním souhlasím"pronesl lehce pobaveným tónem Pietro. On je tu taky? Proč jsem si ho nevšimla? Asi protože výjimečně drží hubu a neprohání se tu jako nadopovaná motyka.
„Jak to myslíš, že si sem nepřišla? To sis vzala taxíka?"pronesl nechápavě Peter a já pouze protočila oči. Ano, umím se teleportovat, ale budu chodit po svých.
„Viděla jsem v hlavě Kairi, jak vytváří časovou smyčku a když jsem otevřela oči, byla jsem tady"pronesla jsem se zakroucením hlavou a všichni se na mě překvapeně podívali. Tony se chystal, že pronese jeden z jeho tradičních vtípků, ale v tu chvíli se kolem Keiry objevila modrá záře, která se začala rozšiřovat po skladišti.
„Co jsi to říkala o té časové smyčce?"pronesl Pietro a poukázal na rozestupující se záři. Podívala jsem se po všech a rychle mávla rukou a přenesla nás tak.
Všichni jsme se ocitli ve společenské místnosti tower a já si rozbila hubu o židli, vedle které jsem přistála. Jediný, kdo přistál ve stoje byla Wanda s Visionem.
„Příště si tu teleportaci laskavě odpusť!"křiknul na mě naštvaně Sam, který přistál v krbu. Naštěstí nebyl zapálený, ale i tak se nešlo nesmát.
„Takže Kairi rozšířila časovou smyčku? Za jak dlouho ta časová smyčka bude u tower?"pronesl tázavě, ale lehce nervózně Steve. Nedokázala jsem to odhadnout, proto jsem se podívala na Visiona s nadějí, že to dokáže spočítat.
„Už je tady"pronesl Pietro a poukázal ven z okna, kde to celé modře zářilo. Párkrát jsem zamrkala očima a nechala své prsty zářit.
„Nedokážu teď zarazit tu smyčku, ale můžu zajistit, abychom si pamatovali, že jsme v ní zaseklí"pronesla jsem s přikývnutím a všem členům Avengers vytvořila v hlavě odolnou bariéru proti časové smyčce, a poté i sobě. Podívala jsem se před sebe a celou místnost najednou zaplavila modrá záře.
-19. 05. 2022-
„Mám pocit, že nevíš, co to časová smyčka je"
„Buď potichu a poslouchej, dostaneme se k tomu"
„No, tak fajn"
ČTEŠ
Crystal: Raziel's Child [2]
FanficČlověk. To jsem kdysi bývala, než jsem nedobrovolně podstoupila transfuzi krve od Raziela. Teď je ze mě napůl člověk, napůl archanděl, čemuž věřím, že všichni říkají nephilim. Pro nebesa je nephilim jeden z největších hříchů, zločinů a ohavností, p...