13-Okřídlený Kamarád

105 11 2
                                    

S hlasitým zaskuhráním jsem dopadla na podlahu helicarrieru a chytila se za hlavu. Podívala jsem se před sebe a spatřila jednoho z nephilim, které hydra stvořila. S hlasitým povzdychnutím jsem se opět zvedla, ale on byl rychlejší. Mávnutím ruky mě opět odhodil na protější zeď.

„Za tohle mě Fury v budoucnu přerazí" podívala jsem se na dvě zničené zdi a poté na rozzuřeného nephilima, který kráčel ke mně. Rychle jsem v rukou vytvořila zářící kouli, kterou jsem vyslala jeho směrem. Koule jej zasáhla a on to zaparkoval přímo do zdi.

„A za tohle taky" se zakroucením hlavou jsem se zvedla z podlahy a podívala se na nephilima, který roztáhl svá křídla.

„Bezva, tohle vůbec není dobré" povzdychla jsem si a v rukou vytvořila další kouli, kterou jsem vyslala proti němu. Bohužel nephilim měl úplně stejný nápad a taktéž vyslal zeleně zářící kouli mým směrem.

„Tohle nevypadá dobře" Clint střídavě koukal ze mě na nephilima. Tomu říkám podpora. Očekávala jsem, že se koule srazí, ale jedna druhé se vyhnuly. Uskočila jsem stranou, když proti mně letěla zeleně zářící koule, která nakonec zasáhla zeď helicarrieru.

„Terorismus už vyšel z módy!" zakřičela jsem na nephilima, kterému zeleně zářily oči. Tohle teprve vypadá zle. Clint po něm chtěl skočit, ale nephilim jej pouhým mávnutím ruky odhodil na druhý konec chodby. Stejně tak i Tonyho s Natashou.

„Mám nápad. Co kdybys zatřepal křídlama a odletěl? Zdržuješ nás!" zakřičela jsem, načež mě zasáhnul blesk.

-19. 05. 2022-

„Co kdyby ses naučila držet hubu?"

„Jedna z mála věcí, kterou prostě nezvládám"

„Nepovídej"

-02. 05. 2012-

„To asi znamenalo ne, co?" zaskuhrala jsem a chtěla se zvednout ze země, ale nephilima stojícího přede mnou zasáhl Tonyho repulsor. Překvapeně jsem zamrkala očima a čekala, co se bude dít. Nephilim se pouze naštvaně otočil na Tonyho, který na sobě měl svůj oblek Iron mana.

„Myslím, že jsi ho ještě víc naštval" uchechtla jsem se a zvedla se z podlahy. Nephilim pomocí telekineze zvednul do výšky mě a Tonyho, načež jej do nohy zasáhl Clintův šíp. Nat vytáhla z opasku zbraň a nephilima střelila. Rychle jsem v rukou vytvořila zlatavě zářící koule, které jsem vyslala proti němu. Obě jej zasáhly a on odletěl na zeď helicarrieru, díky čemuž nás s Tonym oba pustil k zemi.

„Přesně takový to je!" zakřičela jsem na něj, načež se na mě všichni nechápavě podívali. V rukou jsem vytvořila další zlatavě zářící kouli, kterou jsem vrhla jeho směrem, načež ji pouze zachytil a její záře změnila barvu na zelenou. S úšklebkem se na nás na všechny podíval a my oněměli. Překvapeně jsem na něj koukala a nebyla jsem schopná jediného slova a pohybu. Nephilim kouli vyslal mým směrem a rázem se vypařil. Clint si všiml, že stále nehybně stojím a rychle mě strhnul na zem.

„Co to do hajzlu bylo?" překvapeně jsem se podívala na Clinta, který byl v šoku stejně, jako já. Zadrhnutě jsem koukala na místo, kde ještě před chvílí stál nephilim a nic neříkala.

„Bezva, takže tvoji okřídlení kamarádi si nás dokážou najít i v minulosti. Co jiného by se ještě mohlo podělat?" podíval se na mě Tony, který si upravoval rukávy svého obleku.

-19. 05. 2022-

„Je si vědom toho, že tahle věta vždy končí něčí smrtí?"

„Tohle není film"

„Já se pouze zeptal"

-02. 05. 2012-


„Pokud nás dokážou najít i v minulosti, měli bychom, co nejrychleji najít ostatní" zakroutila jsem hlavou a podívala se na Tonyho s Nat a Clintem, kteří si vyměnili pohledy.

„Souhlasím, ale má to jeden zádrhel. Nedokážeš přivézt zpět všechny, aniž by ses u toho zabila" protočil oči Tony a založil si ruce na hrudi. Souhlasně jsem přikývla a zvedla se ze země.

„Fajn, střelím od boku. Steve?" podívala jsem se na ostatní, kteří pouze souhlasně přikývli. U Steva nebylo těžké přijít na to, co je pro něj nejvýznamnějším dnem za posledních deset let.

-19. 05. 2022-

„Snažím se vstřebat cestování časem a útok nephilima v jedné části. Vydrž chvilku a poté pokračuj"

„Bože, ty seš idiot"

„To jsem nikdy nepopřel"  

Hola Amigos!

Je půl druhé a já nemůžu usnout, tak jsem šla psát další kapitolu :D a vzhledem k tomu, že už je pondělí, tak sem rovnou hodím další, protože stejně dřív jak v pět nevstanu a zapomněla bych ji zase vydat xd

Crystal: Raziel's Child [2]Kde žijí příběhy. Začni objevovat