8

1.6K 128 7
                                    

"… Neden istemiyorsun?"

Jonas annesine ancak sessizce bakabilirdi.

Annesinin kendisine olan ani değişikliğini memnuniyetle karşılamasına rağmen, annesinin yanında hâlâ tam olarak rahat değildi.

Annesi, onu aradığında onu her zaman işten çıkarırdı ve sadece çalışmalarıyla ilgilenirdi.

Her zaman ona Arjantin dükünün değerli bir varisi olmasının ne kadar önemli olduğunu söylerdi.

Hizmetçilerin, oğlunu sadece düşes unvanını korumak için bir araç olarak gördüğünü söylediğini bile duydu.

Jonas, annesini küçümseyemeyecek kadar genç olmasına rağmen, onu seven ve ona değer veren babasına daha çok eğildi.

Ancak reddetmesi için daha da önemli bir neden vardı.

"Dadı Daria, başka birinin odasına geç kalmanın iyi bir davranış olmadığını söyledi."

Dadısı tarafından büyütülen genç Jonas için sözü kanundu.

'Ah, söylediği her şeyi bir ders kitabı gibi ezberliyor'

"Anlıyorum. Aslında bu gerçekten kötü bir davranış, ama ben senin annenim ve istediğin kadar odamda kalabilirsin. "

Jonas başını öne eğdi ve bir sır söylüyormuş gibi fısıldadı,

"... Belki karanlıktan korkuyor musun?"

"Ne? Hayır, evet… pekala… Durum böyle olsaydı benimle kalır mıydın? "

Sen uyuyana kadar seninle kalabilirim.

Birkaç dakika önce onu açıkça reddeden çocuk, şimdi annesiyle daha fazla zaman geçirmek için bir bahane bulduğu için mutlu görünüyordu.

Jonas niyetini sakladı ve yardım teklif etmekten gurur duyarak başını salladı.

'Ne kadar tatlı.'

Teşekkür ederim, çok düşüncelisin.

Düşes sevgiyle gülümsedi ve oğlunun başını okşadı.

Erna artık kendini suçlu hissetmiyordu, şimdi onları bir şekilde yaklaştıran bu fırsata müteşekkirdi.

✰✰✰✰✰

Jonas, nereye gidiyorsun?

Sesin sahibini tanıyan Jonas irkildi ve yavaşça başını çevirdi.

Dalgalı kızıl saçlı ve bal rengi gözlerle olgun, tombul bir figür.

Otuzlu yaşlarının sonlarında bir kadın kapıda durmuş Jonas'ın gitmesini engelliyordu.

"Dadı ..."

Gece geç saatlerde genç efendinin yatak odasının kapısının açık olduğunu duyan Catherine Daria, koltuğundan kalktı ve aceleyle yanına gitti.

Odası onun yanındaydı, bu yüzden ona ulaşması sadece birkaç saniye sürdü.

"Bir şeye ihtiyacın olursa, senin için alabilirim"

Catherine çömeldi ve çocuğa uzanıp ona şefkatli bir sesle hatırlattı.

"Bu değil. Bu gece annemle kalacağım. "

"Ne?"

Catherine, davranışına aldırış etmeden açık bir hoşnutsuzluk gösterdi.

Düşes, son zamanlarda Arjantinli genç efendinin eğitimine müdahale etmeye devam etti.

"Sana başkasının odasında uyumaktan daha iyi öğrettiğimi sanıyordum, eğer uygun bir şey olsaydı o zaman senin yanında yatardım."

Jonas'ın onun tarafından kolayca etkilenmesi onu daha çok rahatsız etti.

Üzgünüm, annem uyuyana kadar onunla kalmamı istedi.

Yaptığı yanlışın farkında olmayan Jonas küçük bir sesle özür diledi ama yine de geceyi annesiyle geçirmesine izin vermek için tartışmaya devam etti.

"Ne acınası bir bahane, bu sefer ne planlıyor?"

Malikanedeki herkes, Catherine'in Jonas'a ne kadar değer verdiğini biliyordu ve gerçek annesi onunla hiç ilgilenmediğinde ona bir anne gibi davrandı.

Ama Erna Argentine düşes idi ve Jonas'ın gerçek annesi idi, Catherine kendisine karşı savunacak hiçbir argümanı olmadığı için daha da sinirlendi ve birdenbire şakacı bir anne gibi davranmaya karar verdi.

"... anlıyorum, ama bir dahaki sefere reddetmelisin, tamam mı?"

Jonas hızla başını salladı ve fikrini değiştireceğinden korkarak uzaklaştı.

✰✰✰✰✰

Zaten açık olan kapıdan giren dük durdu.

Karısı açıkça gülümsüyordu.

Sadece ona değil.

Yanından küçük bir kafa dikizledi.

Jonas.

"Baba!"

Ne çocuk ne de Dük birbirlerinin orada olacağını bilmiyordu.

Zachary artık içeri girmeden önce duyduğu zayıf kahkaha sesinin kime ait olduğunu anlayabiliyordu.

Babam da burada uyuyacak mı?

Oğlunun yerine gözleri karısına döndü.

"Ne yapıyorsun?"

Erna başını yana eğdi ve masumca gözlerini kırparak cevap verdi.

"Kitap okumak."

Zachary, karısının çocukça davranışına içini çekmiştir.

Karısının onu ziyaret edeceği gün tesadüfen oğluna bir uyku vakti hikayesi anlatacağına inanacak kadar saf değildi.

Gerçekten çocuk gibiydi.

O da utanmazdı.

Önce sen uyuyabilirsin, Zachary.

Erna'nın yaramaz bir gülümsemeyle dediği gibi, dükün boş ifadesi ustaca değişti.

Yakın bir çift olmadıkları sürece, Rasmodia'daki evli soylular unvanlarıyla birbirlerine seslenirlerdi.

Charlotte ona yalnızca başkalarının önünde 'Duke' veya yalnızken 'Sevgili' ile hitap etti ve Erna da aynı şeyi yapmayı planladı, ancak başlık yanlış geldi ve bir şekilde onun ağzından adı çıktı.

" …Ne okuyorsun?"

Oğlunu odasına geri göndermek üzere olan Zachary, bakışlarını tekrar ona çevirdiğinde fikrini değiştirdi.

Göstermemiş olmasına rağmen, çocuk annesinin ilgisini arzuluyordu.

"Parlak kılıç!"

Jonas heyecanlı bir ses tonuyla yanıtladı.

Bir şövalyenin krallığını canavarlardan kurtarma yolculuğunu anlatan bir çocuk kitabı.

Bu yaşındaki bir çocuk için çekici bir hikayeydi ama Jonas'ı daha mutlu eden ebeveynleri arasında yatma fikriydi.

✰✰✰✰✰

I Refuse To Be A Character In A Novel [NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin