Gecenin huzurlu sakinliği içinde, üçü aynı yatakta uzanırken mutlu bir aile gibi görünüyordu.
Annesinin uyumasını bekleyeceğini söyleyen Jonas, artık babasının kolunda ve annesinin kucağında uzanırken rüyalarının derinliklerindeydi.
Ancak Erna, kocasının yoğun bakışının baskısı altında kesinlikle uyanmıştı.
Bana karşı ne kadar mesafeli davrandığını görmüyor musun, sadece oğluma yaklaşmaya çalışıyorum.
Savaştan döndükten sonra ilişkilerini görmemiş olsaydı, ona çok düşkün bir anne olduğuna inanırdı.
Anne ve oğul, 4 yıldır ayrı olan karı-koca'dan daha yabancıydı.
Dük, Rasmodia'daki çoğu soyluyla aynı çocuk yetiştirme yöntemini izlediği için karısıyla tartışamaz bile.
Aslında düzenli olarak günde bir saatini oğullarıyla birlikte geçiren Erna, kendi annesinden daha övgüye değerdi, ama yine de sevgi dolu biri olmaktan uzaktı.
Son birkaç aydır Jonas'la gerçekten daha fazla zaman geçiriyordu, ama ona bir yatak hikayesi anlatacak kadar değil.
Bunu yarın yapabilirdin.
"Bunun üzerinde çok çalıştım, bir daha başka fırsatım olmayabilir"
Zachary karısıyla tartışmaya çalışmaktan vazgeçti ve yorgun bir ifadeyle içini çekti.
Bu bakışta ne var? Pembe dizilerde canlandırılan o sinir bozucu eş haline geldiğimi hissediyorum. '
✰✰✰✰✰
Koyu siyah saçlar, perdelerin arasındaki boşluktan gelen loş ay ışığının altında pırıl pırıl parlıyordu.
Pembe dudakları sessiz bir nefes verdi ve uzun kirpikleri soluk beyaz tenine derin bir gölge düşürdü.
Dük, sakin ve durgun gözlerle karısının yüz hatlarının üzerinden geçti.
"Neden benden kaçıyorsun?"
Oğlunu bir koluna yatıran Zachary, diğerini uzattı ve karısının yüzüne düşen birkaç saç telini süpürdü.
Karısının davranışını anlayamadı.
Son zamanlarda onunla dalga geçmekten hoşlanıyordu, ama onu sevmediği bir şeye zorlayacak biri değildi.
"Yorgun hissediyorum" şeklindeki birkaç kelime onu odalarına geri göndermek için yeterliydi, ancak karısı ondan kaçınmak için ciddi bir çaba gösteriyordu.
"Ben ... neden olayım ki?"
Erna, gözleri hâlâ kapalıyken, zayıf bir sesle cevap verdi.
"… Benim dediğim de o. Neden yapasın? "
Soru dudaklarından kaçtığında hala uyanık olduğunu bilmiyordu, ama artık bildiği için bir cevap istiyordu.
"…"
Neden?
Orijinal hikayeyi bilmeseydim farklı olur muydu?
Erna bilinçsizce yanağını okşayan eli tuttu ve ağır göz kapaklarını kaldırarak Zachary'ye baktı.
Zachary'den hoşlanmıyorum.
Kayıtsız olmasına rağmen tüm taleplerime uyuyor ve rolüne sadık.
Erna romandan, kocasının evlilikleri sırasında hiçbir zaman sevgilisi olmadığını veya onuruna zarar vermediğini biliyordu.
Aristokrat sınıftan çok az insan aşktan dolayı evlenir, ancak çoğu aşık alır.
Charlotte'u bir dereceye kadar anlayabiliyordum, Zachary gerçekten onun en iyi seçimiydi, ama benim için durum bu değildi.
✰✰✰✰✰
Charlotte'a nasıl davrandığını anılarımda bulduğumda, eşi görülmemiş bir aşağılık duygusu hissettim.
Görünür nezaket ve nezaketin ardına gizlenmiş olan dük, karısına hiç aldırış etmedi.
Meşgul olmasının yanı sıra, ilk başta onunla ilgilenmiyordu.
Onlar sadece ara sıra ve her ayın aynı günü yemek masasında buluşan bir çiftti.
Sevgi dolu bir koca olmayı asla ummadım. Duyguların azalacağını biliyordum, ama bir evlilik bir çeşit şefkat göstermeli.
Çay üzerine hafif bir konuşma bile tabağımda bir kazanç olur.
Geriye dönüp düşündüğümde, kendi bedenimdeki kişiliğimin aksine davranan Charlotte için daha fazla küçümseme hissettim.
Her zaman kocasını seven itaatkar bir eş gibi davranırdı. Gerçekte, yaptığı tek şey kendisine söylenenleri takip etmekti.
Hizmetçiler bile emir vermek yerine onlardan izin istiyormuş gibi konuşan düşese karşı tüm saygılarını yitirmişlerdi.
Dük'ün saygısız davranışlara müsamaha göstermeyeceğini bildikleri için sadece görünüşe devam ettiler.
Charlotte'un içinde büyüdüğü sert ortamı bilmek ona olan öfkemi gidermedi.
Charlotte'un onu genç yaşta evlilik dışı dünyaya getiren annesi doğum sırasında öldü.
Ondan sonra, ona defalarca utanç verici doğumunu hatırlatan ve kızlarının ölümünden onu sorumlu tutan büyükanne ve büyükbabası tarafından büyütüldü.
En ufak bir sevgiden mahrum bir şekilde büyüyen Charlotte, insanlardan uzak durma eğilimindeydi.
Zamanının çoğunu sanal bir gerçeklikte bir ekranın arkasında yazarak veya yaşayarak geçirdi.
Kendimi sadece varlığımı bir baş belası olarak gören, ancak saklanmak duygu eksikliğini besleyen ve 'Dünya bir adamın talihsizliğiyle ilgilenmiyor' insanlarla çevrili bulduğumda bile boğulmuş hissettim.
Yeni çevresine karşı dikkatli olan Erna, markinin sözlerini ona kalabalığa karışması için güç veren bir büyü gibi okudu.
Rasmodia'dan çok daha gelişmiş bir dünyada, Berlin'de doğup büyüyen biri için Charlotte'un kendine daha çok güveneceğini ummuştu, ancak yalnızlık, hangi dünyaya gelirse gelsin, insanın zihnini içten paramparça eden korkunç bir duyguydu. itibaren.
Ancak yapılanlar değiştirilemezdi.
Dikkate alınacak çok şey olduğu için boşanmayı da pervasızca gündeme getiremedim.
Ama öte yandan durumumu görmezden gelemezdim.
Her şey ters giderse güveneceğim bir yedekleme planım olduğundan emin olmak için önce bir iş bulmam gerekiyor.
Jonas da var.
Belirsizlik içinde yaşamak istemiyorum ama oğlumu da bırakamam.
Artık ne yapacağımı bilmiyorum.
Kafası cevapsız sorularla dolduğunda, göz kapaklarının ağır uykusu ağırlaştı.
Erna özenle yanağını fırçalamaya devam eden nazik dokunuşu hem sevdi hem de nefret etti.
✰✰✰✰✰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Refuse To Be A Character In A Novel [NOVEL ÇEVİRİ]
Fantasía#GÜNCEL✨✨ Reenkarne "Ne yapıyorsun ?" "Karımla iyi geçiniyorum." Anne, bugün yine benimle kalacak mısın? "Rahibe, daha sık ziyaret edecek misiniz?" Aslen 16 yaşına kadar yaşadığım bedenime, sadece evli olduğumu ve bir oğlum olduğunu öğrenmek...