✰✰✰✰✰
"Geçen yıl Edgar Lavendet'i saymak için evlendi, o dükün şövalyelerinden biri ve her kış Ekselansına kuzey topraklarındaki keşif gezilerinde eşlik etmek için Massila'ya geliyor."
Mielle aniden Erna'ya yaklaştı ve kulağına fısıldadı.
"Madam, Leydi Lavendet'in evlenmeden önce dükle ilgilendiğini duydum, bu yüzden dikkatli olmalısınız."
"Böylece?"
Kolyesini kurcalayan Erna, donuk bir sesle cevap verdi.
Mielle, hanımının dikkatsiz tavrını görünce onu azarladı.
Gerçekten bu kadar rahat olmamalısınız madam. Dükü baştan çıkarma şansı arayan sayısız kadın var. Demek istediğim, onun lütfu çok elden geldiğinden anlaşılabilir ... "
Mielle.
Ellie ona hitap etmediği halde Erna'nın alçak ses tonuyla başını kaldırdı.
"Evet bayan?"
Ellie'nin aksine Mielle rahatlamıştı ve neşeli bir sesle cevapladı.
"Sana bir tavsiye mektubu yazmamı ister misin?"
Ancak Erna'nın sözleri onu bir an için sertleştirdi.
"Madam'a hizmet etmek istediğim tek kişi sensin, umarım beni uzun süre yanında tutarsın."
Sesi acınacak gibiydi ama düşesin yanında dururken Mielle'in yüzü yaramaz bir ifade gösterdi, Erna'nın onu tercih ettiğinin farkındaydı.
Ancak sınırlarını aşmayacak kadar iyi biliyordu ve konuyu bırakmaya karar verdi.
* ੈ✩‧₊˚ * ੈ✩‧₊˚ * ੈ✩‧₊˚
Düşes son birkaç dokunuşla ilk çay partisine hazırdı.
Hepsi bitti Madam.
Terzi olarak son işinden talihsiz bir kaza sonucu kovulduktan sonra uşak tarafından kısa süre önce işe alınan hizmetçi Ellie, düşesin kendisi için yaptığı bir elbiseyle güzel göründüğünü görmekten gurur duyuyordu.
"Aman. Çok güzel görünüyorsunuz hanımefendi.
Rose, Erna'nın ondan istediği hediyeyi topladıktan sonra, Mielle ve Ellie'nin düşesi geziye hazırlamasına yardım etmek için aceleyle geri döndü.
Ama düşesi hazır buldu.
Teşekkür ederim Rose.
Okyanus mavisi saten kumaştan yapılmış uzun elbise, üst yarısı kısa kollara kadar mavi dantel ilaveleriyle, Erna'nın aynanın karşısına geçmesiyle daire şeklinde dalgalandı.
“İşiniz dikkat çekici, elbisenin taşınması daha rahat ve küçük bir çay partisi için uygun, iç çamaşırı yenilikçi olduğu kadar eşit derecede verimli. Gerçekten, korselere harika bir alternatif. "
Beğendiğiniz için çok mutluyum Madam. İçinde harika görünüyorsun. Bundan sonra size daha da iyi elbiseler yapmak için elimden geleni yapacağım. "
Düşesin övgüsünden cesaret alan Ellie, minnettarlığını ifade ettikten sonra başını eğdi.
"Sadece mide ağrınız olduğunu söylediğiniz için kabul ettim Madam, lütfen onu gelecekte böyle elbiseler yapması için cesaretlendirmeyin."
Mielle bir mırıltıyla sözlerini takip etti.
"… Aslında güzel olsa da."
Muhalif sözlerini görmezden gelen Erna, Mielle'in önceki uyarısını düşündü.
Zachary için endişelenmiyorum.
Ailesinin onuruna değersiz skandallara karışmayacak kadar değer veriyor.
Daha da önemlisi, romanın konusunu biliyordum.
Zachary, Erna'ya sadıktı ve ikinci karısı Leona'ya kadar hiçbir kadınla ilişki kurmadı.
Roman, siyasi bir evlilik olmasına rağmen ilişkilerini sadece belirsiz bir şekilde iyi bir ilişki olarak tanımladı.
Bu anıyı hatırlatan mor gözler battı.
Kısa bir haksızlık duygusu vardı ama Erna kendini kesin bir şekilde ikna etti.
Bu beni ilgilendirmez.
Alexie'nin adı yüzünden heyecanlanmamın tek sebebi, Charlotte'u ele geçirmeden önce tanıdığım tek kişinin o olmasıydı, bu yüzden ilişkimize rağmen bunu kendi gözlerimle onaylamak istedim.
Erna çok geçmeden düşüncelerinden pişman olmaya başladı.
* ੈ✩‧₊˚ * ੈ✩‧₊˚ * ੈ✩‧₊˚
Görüşmeyeli uzun zaman oldu Kontes Lavendet. Kontesin düşünceli notunu okuduktan sonra davetini reddetmek zordu. "
Erna, bakışlarını bir gülümsemeyle Kontes'e çevirirken Alexie'nin daha önceki alayına yanıt olarak söyledi.
"O-oh. Sana sadece hak ettiğin saygıyı gösterdim, ama lütfunun iyi niyetimi kabul etmesine sevindim. "
Kontes Delaro utangaç bir şekilde söyledi.
[Düşesin sağlık durumunun kötü olmasıyla ilgili duyduklarıma bakılırsa umarım davetiyem bir yük oluşturmaz.
Ancak, katılımınızla mütevazı çay partimi neşelendirmek için zaman ve güç bulabilirseniz çok onur duyacağım. Her zaman zarafetinizle doğru bir şekilde tanışmak ve sizinle tanışmak istemişimdir.
Cevap ne olursa olsun, gelecekteki etkinliklerde sizinle tanışmayı dört gözle bekliyorum.
Julia Delaro]
"Böylece? Son yıllarda daha da güçsüzleştiğini duyduğum için katılamayacağını düşünmüştüm. "
"Sağlığımla ilgili söylentiler ne kadar aşırı?"
"İlgin için teşekkür ederim."
Alexie'nin daha fazla alay etmesini önlemek için Erna tekrar diğer bayanlara döndü ve bu sefer resmen kendini tanıttı.
"Erna Arjantinli, hepinizle tanıştığıma memnun oldum."
Kısa selamların ardından hanımlar kontesin bahçesine yöneldi.
Bahçeye girdikten sonra dört hanımın hepsi aynı düşünceyi akıllarında paylaştı.Belki de evleneli çok uzun sürmediğinden, bunu ayarlamak için yeterli zamanı olmadığından ... Ya da belki de titizlikle korunan bir seranın dışında bitki ve çiçek yetiştirmeyi zorlaştıran kuzeyin elverişsiz hava koşullarından kaynaklanıyordu. .
Kontesin bahçesi sade ve renksizdi.
Yine de, diğer her şey düzgün bir şekilde düzenlenmişti ve hava açık havada çay içmeye elverişliydi.
✰✰✰✰✰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Refuse To Be A Character In A Novel [NOVEL ÇEVİRİ]
Fantasia#GÜNCEL✨✨ Reenkarne "Ne yapıyorsun ?" "Karımla iyi geçiniyorum." Anne, bugün yine benimle kalacak mısın? "Rahibe, daha sık ziyaret edecek misiniz?" Aslen 16 yaşına kadar yaşadığım bedenime, sadece evli olduğumu ve bir oğlum olduğunu öğrenmek...