Beş hanım, önceden ayarlanmış koltuklarında güzelce dekore edilmiş masanın etrafındaki yerlerini aldılar.
Alexie ve Julia'nın yanı sıra iki bayan daha vardı.
Kontes Lydia Everdeen.
Rasmodia'da bir unvana sahip az sayıdaki kadından biri olarak, krallığın her yerinde tanınmıştı.
Dik sırtı ve sakin ifadesi, statüsüne yakışan ağırbaşlı bir varlığı yansıtıyordu.
Kocası Kont Everdeen, 3 yıl önce Cira'ya karşı yapılan savaşta hayatını kaybettikten sonra, çocuğu olmamasına rağmen unvanını miras aldı.
Ünvanı almak isteyen kocasının akrabalarına şiddetle karşı çıktı, ancak bölgenin efendisinden yardım istemek zorunda kaldığı bir noktaya itildi.
Sonunda, kontesin geçmişte olduğu gibi toprağı yönetmeye layık olduğunu değerlendiren Zachary, toprakların ölümünden sonra kocasının yeğenine geçmesi şartıyla unvanını korumasına izin vermiştir. kocasının soyuna aitti.
Karşısında oturan Lydia, Erna'nın konuşma tarzını ve tavrını dikkatle inceledi. Sanki minnettarlığını hak edip etmediğini belirlemeye çalışıyordu.
Neyse ki, genç düşes söylendiği kadar kibirli ya da içine kapanık değildi.
Sakin bir atmosferi ve güçlü bir varlığı vardı ve sohbetlerine ne küstahlık ne de cehalet içermeyen hafif bir ruh hali içinde giriyordu.
Dönecek hiçbir yeri olmayan Lydia, Kontes unvanını korumasına yardım eden ve kocasının akrabalarını kovalayan Dük'e büyük bir borçluydu.
Minnettar hissediyordu ama aynı zamanda ona borçlu olmak da istemiyordu.
Ama minnettarlığıyla bile ilgilenmeyen Dük'e verecek hiçbir şeyi olmadığı için, borcunu bir şekilde karısı aracılığıyla geri ödemek istedi.
Erna, kendisine sabitlenen bir çift gözün baskı altında hissettiği çay bardağını kaldırdı ve boğazını nemlendirmek için Kinhill'den taze demlenmiş çayı yudumladı.
"Kayınvalidemle çay içmenin nasıl hissettireceği bu muydu?"
Kahverengi kaküllerin altındaki koyu siyah gözler hâlâ dikkatle onu izliyordu.
Herhangi bir düşmanlık hissetmiyorum, bu yüzden iyi olmalı ...
Bunu bir prova olarak düşünelim.
Diğer bayan, Mielle'nin Baron Harvis'in genç karısı olduğunu söylediği Eleanor olmalı.
Erna, Mielle'in sözlerini hatırlamaktan oldukça rahatsız oldu.
Ondan en az 20 yaş küçük olmalı.
* ੈ✩‧₊˚ * ੈ✩‧₊˚ * ੈ✩‧₊˚
Partiler, trendler, moda….
Erna, normalde sıkıcı bulacağı konulardan zevk aldığını fark etti.
Ancak o zaman ne kadar yalnız olduğunu anladı.
"Bugünkü çay partisine katılmak iyi bir seçimdi."
Son skandallarla ilgili bazı dedikodulardan sonra, sohbet tekrar kontese odaklandı.
Teklifi şahsen duyunca, Mielle'in iddia ettiği kadar abartılı olmadığı ortaya çıktı, ancak kontes yine de mutlu görünüyordu.
Kontesin aşk hikayesini ve aşk ilanını tuhaf bir sessizlik izledi.
Muhtemelen beş bayan arasında kendi seçeceği bir partnere sahip olan tek kişi oydu.
"Aşırı iklimli bir alana taşınmak zor olmalı. Massila'da nasılsın kontes? "
Erna, ruh halini hafifletmek için beceriksiz bir girişimde dikkatlerini başka bir konuya çevirdi.
Kuzey bölgesi krallığın en soğuk bölgesiydi, bu yüzden insanlar genellikle onu beğenmediler ve ilk fırsatta oradan kaçtılar.
İlkbaharın sonlarında bile, kar hala arazinin çoğu bölümünü kaplıyordu.
Neyse ki bayanlar için bugün son derece sıcaktı.
"... Kesinlikle düşündüğümden daha soğuk."
Julia çay fincanını dikkatlice yere bırakarak fısıltıya daha yakın bir sesle cevap verdi.
Görünüşe göre, bazı insanlar ikamet ettikleri topraklardan büyük gurur duyduklarından, Massila vatandaşlarını rahatsız etmekten korkuyordu.
Ah, Kinhill'dansın değil mi?
Lydia, tuttuğu çatalı zarif bir şekilde ağzına götürürken haykırdı.
Servis edilen 'Bavarois' gerçekten lezzetliydi.
"Şefimizden nasıl yapılacağını öğrenmesini isteyeceğim."
Doğru bayan. Kinhill'de doğdum ve büyüdüm ”
Julia memleketine olan sevgisini gösteren neşeli bir sesle cevap verdi.
Bunu hizmetçimden duydum. Görünüşe göre manzara oldukça güzel ve hava tüm yıl boyunca ılımlı. "
Erna eklendi.
"Bu doğru. Ben daha gençken oradaydım. Tatil için oldukça güzel bir yer. "
Lydia ısırığını yuttuktan sonra sözlerini takip etti.
"… Soğuk Massila'dan çok farklı."
"Böylece?"
Alexie bakışlarını bunu söyleyen Lydia'dan hafif bir gülümsemeyle Erna'ya kaydırdı.
"Sadece Arjantinli Düşes tüm bu yıllar boyunca soğuk havaya dayanabilirdi."
"Evin içinde sıcak bir arkadaşlık olması dışarıdaki havayı unutmama neden oluyor."
Erna'nın çay bardağını kaşıklarken dediği gibi, Julia kızardı ve beceriksizce gözlerini çevirdi.
"Yeni bir gelin olduğunu kesinlikle belli ediyor."
Düşesin yıllardır başkente gitmediğini herkes biliyordu. Çalışanlarıyla arkadaş olacak bir insan değildi, davetleri de kabul etmedi.
Kocasından bahsettiği açıktı.
"Aman! Görünüşe göre dük ve düşes duyduğumuzdan daha dostane bir ilişkiye sahip. "
'Ne duydun?'
Erna, Lydia'nın yorumunu ne doğrulayan ne de yalanlayan bir gülümsemeyle geçti.
Zaten yakında boşanacağım. Gereksiz söylentiler yaratmaya gerek yok. '
✰✰✰✰✰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Refuse To Be A Character In A Novel [NOVEL ÇEVİRİ]
Fantasy#GÜNCEL✨✨ Reenkarne "Ne yapıyorsun ?" "Karımla iyi geçiniyorum." Anne, bugün yine benimle kalacak mısın? "Rahibe, daha sık ziyaret edecek misiniz?" Aslen 16 yaşına kadar yaşadığım bedenime, sadece evli olduğumu ve bir oğlum olduğunu öğrenmek...