1.Kapitola

236 10 0
                                    

Jungkook
Jako každé ráno mě vzbudil budík a otřesná bolest zad. Dneska je to můj první den na nové škole a upřímně se mi do něho vůbec nechce. Na staré škole jsem měl úžasnou kamarádku kterou teď už ale nejspíš nikdy neuvidím kvůli otcově hloupé práci. To jen kvůli jeho lepší pracovní nabídce jsme se museli stěhovat. Povzdychl jsem si a zvedl se z postele. Šel jsem do koupelny kde jsem si vyčistil zuby a dal si deodorant. Sprchovat se teď nebudu ale přeci jen nemusím smrdět. Došel jsem před skřín a přemýšlel co si vezmu na sebe než mi došlo, že mi stejně dnes dají školní uniformu takže je jedno co si teď obleču. Vzal jsem si jen černý kalhoty a tmavě zelenou mikinu.

Sešel jsem po schodech dolu do kuchyně kde už byla mamka. ,,No konečně, dobré ráno." řekla. ,,Dobré ráno mami." odpověděl jsem. Neměl jsem náladu na vybavování ale nechtěl jsem se chovat hnusně. ,,Tak dneska je tvůj první den v nové škole, nějaké pocity?" zeptala se. ,,Je mi trochu zle." řekl jsem trochu otráveně. ,,To budou asi jen nervy. Zkus se něčeho napít, na." řekla a podala mi moje oblíbené banánové mlíko. Hned jsem ho vypil. ,,Páni to byla žízeň." oba jsme se zasmáli. Hned jsem měl lepší náladu. Moje mamka je úžasná. Je na mě moc hodná a je úplně v klidu s mojí orientací za což jsem moc rád. Kouknul jsem se na hodinky a zjistil, že už budu muset jít jinak přijdu pozdě. Rozloučil jsem se s mamkou, popadl jsem zatím prázdný batoh, mobil, klíče a vyrazil.

Po krátké cestě autobusem jsem stál před školou. Vypadala moc hezky. Prošel jsem jakousi bránou a zamířil k recepci. Přišel jsem k okénku, za kterým seděla sympatická starší paní. ,,Dobrý den, já jsem Jeon Jungkook, jse-" ,,Ty jsi ten nový student, viď?" skočila mi do řeči. ,,Ano, to budu já." odpověděl jsem a usmál se. ,,Ředitelna je na konci chodby v levo." ukázala rukou a přátelsky se usmála." ,,Děkuju." řekl jsem a odešel jsem.
Na konci chodby jsem zaklepal na dveře a potom co se ozvalo "dále" jsem vešel dovnitř. ,,Dobrý den, Jeon Jungkook?" zeptal se mě postarší muž zvedající se z křesla. ,,Ano, dobrý den." odpověděl jsem mu. Teprve teď jsem si všiml usmívajícího chlapce, který stál u okna. ,,Tohle je Jung Hoseok, provede tě po škole a ukáže ti to tady." ozval se postarší muž a dodal ,,Teď už prosím jděte, čekám důležitý hovor."

S chlapcem jsme vyšli z ředitelny. ,,Ahoj, jak už víš já jsem Jung Hoseok, ale všichni mi říkají Hobi nebo Jhope, volba je na tobě." řekl chlapec s úsměvem. ,,Já jsem jak už víš Jeon Jungkook, ale lidi mi většinou říkají jen Jungkook nebo Kook." zopakoval jsem jeho slova.
Hobi byl moc milý, ukázal mi záchody, jídelnu, šatny a všechno možné. Nakonec jsme se dostali ke skřiňkám. ,,Tak takhle je tvoje, a tady ta hned vedle, ta je moje." řekl a něco ze skřínky vytahoval. ,,A tohle to je tvoje uniforma a taky učebnice." dodal. ,,Jo dobře, děkuju." řekl jsem a převzal si věci. ,,Bylo by lepší se do uniformy hned převléknout, takže asi jdi na záchody teď a já ti zatím připravím na hodinu, až budeš hotov tak támhle to je naše třída." usmál se a ukázal na nedaleké dveře. Je moc hezký jak se vždycky usmívá, pomyslel jsem si. ,,Dobře tak děkuju."

Vrátil jsem se už převlečen do školní uniformy kterou tvořily černé společenksé kalhoty, bílá košile a červenočerná kravata. Vešel jsem do třídy kde už na mě mával Hobi a ukazoval na místo vedle sebe. Došel jsem k třetí lavici u okna a sedl si vedle Hobiho. V lavici před námi seděli dva další kluci otočení směrem k nám. ,,Takže kluci, tohle je Jungkook, Jungkooku tohle je Jimin a Yoongi." představil nás Hobi. Jeden z kluků najednou uplně vypískl až jsem se lekl. ,,Ahoooj, já jsem Jimin, to už sice víš, ale to nevadí moc rád tě poznávám." řekl. ,,Ahoj," usmál jsem se trochu nejistě, ,,Taky tě rád poznávám." dořekl jsem a kouknul se na druhého chlapce. Trochu jsem se lekl nevypadal nadšeně. ,,Proboha Yoongi vždyť ho vyděsíš hned na začátku." řekl Hobi. ,,No jo tak pardon, já jsem Yoongi ale můžeš mi říkat i Suga je mi to jedno." řekl kluk vedle Jimina. ,,Ahoj." odpověděl jsem trochu váhavě. Ikdyž jsem se na začátku trochu lekl, Yoongi na mě působil přátelsky.

*Začalo zvonit na hodinu*

Ihned se zvoněním vešel do třídy učitel. Působil na mě férově. ,,Dobrý den třído, asi už jste si možná všimli že se nám ve třídě objevil nový student." vyšlo z něj. ,,Jeone Jungkooku, postav se a řekni nám o sobě pár slov." dopověděl. Trochu jsem se zalekl, ale udělal jsem co řekl. ,,Já jsem Jeon Jungkook, je mi 17 let a přistěhoval jsem se z malého města s mamkou a otcem." dokončil jsem informace o sobě a rozhlédl se po třídě. Pohled se mi zastavil na chlapci s tmavými vlasy. Všiml jsem si jak si mě prohlížel. Sjížděl mě pohledem od hlavy až k patě a mě to trochu znervóznělo. Rychle jsem si sedl a odvrátil od něj pohled. Zbytek hodiny jsem na sobě stále cítil jeho pohled, vždy když jsem se otočil zíral na mě. Hobi ze mě byl trochu zmatený. ,,Proč se pořád otáčíš?" zeptal se mě zvědavě. ,,Vidíš toho kluka? Támhle v té páté lavici u dveří?" odpoveděl jsem mu a chtěl jsem pokračovat ale on mě zastavil. ,,Taehyunga?!" zakřičel až moc nahlas. Myslím, že to ten kluk slyšel, protože se polichoceně zasmál. ,,Pššt!! Né tak nahlas!" okřikl jsem ho. ,,Já nevím jak se jmenuje neznám ho." dodal jsem a znovu se na Taehyunga otočil. ,,Já vím" řekl Hobi a tím upoutal mojí pozornost. ,,Jmenuje se Kim Taehyung, je to snad nejoblíbenější člověk na škole, všichni s ním chtějí mluvit a všechny holky s ním chtějí chodit. Jeho nápadnice by daly doslova cokoli za to, aby s ním byly. Ale je to zvláštní, mohl by mít koho by chtěl a přesto s nikým nechodí." dokončil Hobi. ,,Hmm.." zamyslem jsem se.

Po hodině jsme došli ke skříňkám. Musím říct, že Taehyung byl pěknej. Ne to kecám, byl neuvěřitelně krásnej. Byl vysokej, školní uniforma mu tak slušela a jeho tmavé havraní vlasy byly nádherné.
Ze snění o Taehyungovi mě vyrušil Yoongi když mi lusknul prsty před obličejem a začal na mě mluvit. ,,Haló? Slyšel si vůbec o čem jsme tu celou dobu mluvili?" řekl se zvýšeným hlasem. ,,Co? Cože?" vyjekl jsem nechápavě. ,,Mluvili jsme o tom že bychom šli dnes do kavárny, pracuje tam jeden náš kámoš, mohli bychom tě seznámit." řekl Hobi. ,,Jo jo jasně, půjdu rád." odpověděl jsem. ,,Dobře tak mi ale dej tvoje číslo ať ti můžu zavolat." dodal Hobi. ,,No a neměli bychom si rovnou všichni vyměnit čísla?" zeptal se Jimin. Souhlasil jsem a dal jsem klukům moje číslo.

Po vyučování jsem se rozloučil s klukama a šel domů. Jakmile jsem byl doma sundal jsem si školní uniformu a vzal si zase svoje černé kalhoty, černé kotníčkové boty a černou mikinu. Šel jsem do kuchyně vzal jsem si nějaký jídlo abych neměl hlad a čekal na hovor od Hobiho.
Po chvilce mi zavolal a já mu dal svou adresu, protože to tu ještě stále moc neznám tak jsme se domluvili, že kluci přijdou za mnou. Zachvilku už na mě někdo zvonil. Otevřel jsem dveře a viděl Hobiho s jeho klasickým úsměvem od ucha k uchu a Yoongiho, který jednou rukou objímal culícího se Jimina. Vyšli jsme ven a zanedlouho jsme byli v kavárně. Za pultem stál kluk o pár let starší než já. ,,Jungkooku tohle je Jin, Jine tohle je Jungkook." seznámil nás Hobi.

Zbytek dne proběhl hezky. Jin byl moc milý, směna mu v kavárně skončila asi 30 minut po našem příchodu takže jsme se pak s klukama jen procházeli po městě.

Večer když uz jsem byl doma jsem ulehl do postele a připravoval se ke spánku když v tom mi několikrát zabzučel mobil.
*uživatel/ka Hobi vás chce sledovat*
přijmout/nejpřijmout
Žádost jsem hned přijmul a taky ho začal sledovat.
*uživatel/ka Hobi vás přidal/a do skupiny*
*uživatel/ka Hobi přidal/a do skupiny uživatele/ky Yoongi, Jimin, Jin*
*uživatel/ka Hobi změnila název skupiny na
"Parta🤘"*

Musel jsem se usmát. Hned první den a už mám kolem sebe skvělé přátelé. Už jsem chtěl jít spát když v tu chvíli mi zase zabzučel mobil.
*uživatel/ka Taehyung vás chce sledovat*
přijmout/nepřijmout
,,Ten Taehyung?" řekl jsem si sám pro sebe. Co by se asi stalo pomyslel jsem si a žádost přijal.







Páni.. 1429 slov. Budu se snažit ještě dnes vydat další kapitolu. Musím říct že mě to psaní fakt baví tak snad mi to i zůstane. Pokud vidíte nějaké chyby nebo překlepy tak se moc omlouvám. Nicméně budu ráda za váš názor, tohle je můj první příbeh takže u dalších bych se chtěla zlepšovat.
💜💜💜

different boys - taekookKde žijí příběhy. Začni objevovat