Jin
Scházel jsem dolů po schodech, když jsem najednou slyšel televizi. Jen v duchu jsem se chvíli modlil, že je porouchaná a zapnula se sama, ale tahle myšlenka se rozplynula hned jak jsem viděl dvě osoby na pohovce.Ne ne ne ne.. A sakra sakra, sakra. V hlavě jsem si zanadával a rychle, ale neslyšitelně, jsem běžel zpátky do Namjoonova pokoje.
Rychlostí světla jsem otevřel dveře a pak je za sebou potichounku zabouchnul.
,,Co je?" zeptal se mě Namjoon s nechápavým výrazem. ,,Tae a Jungkook jsou dole na gauči." odpověděl jsem mu celý vystresovaný. V jeho očích se okamžitě zjevila panika. ,,Co cože? Jak? Co? Jak dlouho?" vykdekotával ze sebe směs otázek a znělo to jakoby mi četl myšlenky. ,,Co budeme dělat?" zeptal jsem se ho.
Jen aby jste pochopili. Já a Namjoon jsme se potkali druhý den po tom, co jsme se poznali. Přišel do kavárny a objednal si u mě kávu. Protože přišel zrovna na konci mojí směny, byl poslední komu jsem ten den vařil kafe, tak mě rovnou na jedno i pozval. Prokecali jsme spolu asi hodinu a půl. Pak jsme věcem dali trochu volnější průběh.. A bum. Teď jsme tady. A dál už to znáte.
,,Já nevím nevím co budeme dělat." zapanikařil jsem znovu a sjel zády po dveřích. Teď jsem se o ně opíral a seděl na zemi.
Namjoon
Byl jsem z toho úplně vedle. Pokud nás slyšeli teď o nás i ví. Achjo achjo. Co teď.Pak jsem si všimnul Jina, který vypadal stejně v koncích jako já. Ikdyž jsem nemohl teď někoho uklidňovat, musel jsem. Nedokázal jsem ho takhle vidět.
Sedl jsem si na zem vedle něj a taky se opřel o dveře. ,,Jinie, to bude dobrý. Oni to pochopí. Vždyť spolu Tae a Kook chodí taky, není na tom nic hrozného." uklidňoval jsem ho. ,,Ale chtěli jsme počkat než to někomu řekneme." odpověděl mi a smutně se na mě kouknul. ,,Já vím, ale dřív či později by se to nejspíš stejně provalilo. Navíc teď už se aspoň nebudeme muset tak moc schovávat. To je přeci dobrý ne?" zeptal jsem se ho a usmál se na něj. ,,Jo to jo. Vlastně máš asi pravdu. Je to fajn, aspoň to konečně někdo ví." řekl a oplatil mi úsměv. Mohl bych se na něj dívat pořád. ,,Navíc už bych moc dlouho nevydržel to nikomu neříct." dodal a oba jsme se zasmáli. ,,Tak půjdem dolů? To zvládnem neboj, bude to v pohodě." řekl jsem mu. Postavil jsem se na nohy a podal mu pomocnou ruku. ,,Tak jdem." odpověděl. Mou ruku hned přijal a taky se postavil.
Jungkook
Spokojeně jsme sledovali televizi. Najednou jsme ale oba slyšeli kroky po schodech. Koukli jsme se na sebe a věděli kdo to je. Tae vypnul na televizi zvuk a společně jsme se otočili za nás.Když jsme viděli jak Namjoon a Jin sešli dolů a šli směrem k nám, získali tím naši veškerou pozornost.
,,Takže." řekl Namjoon po minutě ticha. S Jinem už oba seděli na televizním stolku naproti nám. ,,Takže?" zeptali jsme se s Taehyungem stejně. Snad poprvé jsme oba ignorovali to jak stejnou věc řekneme ve stejnou chvíli a jen jsme zírali na Joona s Jinem. ,,S Jinem spolu chodíme." řekl narovinu. Doslova to na nás vybalil na plný pecky. No ikdyž oba jsme to čekali po tom co jsme je tu viděli. A slyšeli. Chvíli nikdo nic neřekl. Tae vypadal docela dotčeně, asi že mu to Namjoon neřekl už dřív.
Já to ticho ale prolomil. ,,Moc vám to přeju." křikl jsem nadšeně a oba dva je objal. Bylo to super mít tolik kamarádů co jsou na kluky. ,,Díky Kooku díky." promluvil Namjoon. Jin seděl trochu v tichosti, ale usmíval se. ,,Tae?" promluvil zase Joon na Taehyunga. ,,A proč si mi to jako neřekl dřív?" ptal se ho Tae. ,,No náš vztah moc dlouho netrvá a-" Joon byl přerušen. ,,Myslím že si na kluky brácha." vyčetl mu Taehyung. Oba chvíli mlčeli.
,,Nevěděl jsem o tom." odpověděl Namjoon. ,,Jak jako nevěděl?" ptal se pořád Tae. ,,Prostě se mi žádný chlap před Jinem nikdy nelíbil." odpovídal mu. Všimnul jsem si jak se Jin trochu začervenal.
Tohle nejde aby mu tohle Tae vyčítal to ne. Musím o tom s ním hned teď mluvit. ,,Tae na okamžik. Omluvte nás prosím." pověděl jsem a odvedl nás do koupelny. ,,Tae takhle to nejde. Namjoon ti nic úmyslně netajil. Jsem si jistý, že kdyby to věděl dřív řekl by ti to." vysvětlil jsem mu. Použil jsem svůj lehce hluboký hlas a dominantní tón. ,,Ale Kookie vždyť-" přerušil jsem ho. ,,Žádné ale." ,,Ale-" ,,Ne žádné ale prostě to tak je Taehyungu. Nemáš mu nic co vyčítat!" zvýšil jsem hlas. ,,Fajn máš pravdu." uznal. Na chvíli sklopil pohled ale pak dodal. ,,Mimochodem Jungkookie.. Takhle rozhodného tě vůbec neznám. Moc se mi to nelíbí měl bych si tě trochu srovnat." šeptal mi do ucha a neustále se ke mně přibližoval. Jeho šeptavý hlas byl božský. Pokládalo mě to do kolen a všechna moje dominance zmizela z mého těla. Místo ní, jsem tam měl jen poslušnost a chtíč. ,,No tak? To mi k tomu jako nic neřekneš?" stále šeptal ale teď se mi u toho díval do očí. Já jsem jen střídal svůj pohled na jeho oči a rty. ,,Dělej si se mnou co chceš." vyšlo ze mě. Bylo mi to jedno jen jsem ho chtěl. ,,Mmh to zní lákavě. Ale bohužel na tvoje přání se teď musím jí omluvit Namjoonovi." řekl a odešel z koupelny. To snad ne. Proč mi tohle vždycky dělá.
Když jsem došel do obýváku Tae se akorát omlouval Joonovi. ,,Takže se omlouvám za to, jak jsem reagoval a samozřejmě vám to přeju. Vypadáte spolu moc hezky." řekl a usmál se na ně. ,,No páni Jungkooku máš na něj úžasný vliv." pověděl mi Jin a jen jsme se zasmáli.
,,Hele a nechcete se s náma kouknout na film?" nabídnul jim Tae. Já na něj kouknul a věnoval mu svůj frustrovaný pohled. On se jen dominantně zasmál. Za tohle mi ještě zaplatí. ,,Jo jasně kouknem se rádi." odpověděl mu Namjoon.
Když jsme se konečne pak dohodli co si pustíme sedli jsme si s Taem na pohovku a Jin s Namjoonem na gauč vedle nás.
V půlce filmu mi začínala být zima a Tae si toho všimnul. Vzal velkou deku, oba nás přikryl a víc se ke mně přitulil. Já se toho hned rozhodl využít pro svou odplatu.
Pomalu jsem rukou začal bloudit po Taeho stehně. Periferním viděním jsem si všimnul, že se na mě kouká, ale dělal jsem jakoby nic. Jeho stehno jsem různě hladil. Pak jsem se dostal výš k jeho vnitřnímu stehnu a to jsem začal pomalu masírovat. ,,Kookie co to děláš?" promluvil potichu. ,,To co chci." odpověděl jsem mu šeptem a dotkl se jeho rozkroku. Vyšel z něj lehký stén. Film byl hodně nahlas takže to nebylo skoro vůbec slyšet.
Joon ani Jin si nás nevšímali. Jak tak koukám Jin usnul a Namjoon byl až moc zabraný do filmu a popcornu.
S Taehyungem jsem chtěl ale dosáhnout více než jen jednoho tichého vzdechu, a tak jsem mu začal rozepínat zip od kalhot. Když už byl rozepnutý i knoflík zajel jsem mu rukou pod trenky. On se trhaně nadechl když jsem mu přejel po žaludu.
,,Tae si v pohodě? Nějak se potíš. A tady dole jsi taky slušně vlhký." zašeptal jsem mu do ucha. Pomalu jsem pohyboval rukou. On se jen svíjel a snažil se nevydat ani hlásku. Když jsem ale nasadil rychlejší tempo nezvládal to. Sice stále jen tiše, ale už pravidelně vzdychal. Měl u ruky ovladač a tak dal televizi trochu víc nahlas.
Namjoonovi to očividně vůbec nevadilo, stále se jen díval na film.
Já už ale cítil, že Tae zachvilku bude, protože mu lehce zacukalo v penisu, a tak jsem přestal. Vyndal jsem ruku z poddeky a jen sledoval film, jakoby nic. ,,To si snad ze mě děláš srandu?" zavrčel na mě Tae. ,,Ne.. Dělám si to co chci a teď už se mi to nechce dodělat." odpověděl jsem. ,,Jo tak tobě se nechce." řekl Tae svým hlubokým hlasem a v tu chvíli mě nesl v náručí a šel se mnou směrem ke schodům.
,,Kam jdete kluci?" zeptal se Joon. ,,Kookiemu už se chce spát víš." odpověděl mu Tae a pak jsme zmizeli ve druhém patře.
Strašně se omlouvám, že to takhle trhám, ale zbytek bude až v další kapitole.. Snad to moc nevadí..
Kapitolu 16. asi vydám zítra, takže je na co se těšit. Jako vždy budu ráda za váše názory.
💜💜💜
ČTEŠ
different boys - taekook
FanficJungkook se přestěhoval do jiného města a kvůli tomu začal chodit i na jinou školu. Co všechno se díky změně školy stane? Dozvíte se v příběhu ;P [15+] Příběh jsem začala psát 19.3.2021