Jungkook
Hned jak jsme uslyšeli klíče, odtáhnuli jsme se od sebe a sledovali kdo přijde.Bylo vidět jak jsme si oba oddechli, když se ve dveřích objevil Namjoon s Jinem. Oba nesli nějaké nákupní tašky.
,,Čau kluci!" vykřikl nadšeně Jin. Pozdravili jsme ho nazpět. ,,Co máte v těch taškách?" zeptal jsem se jich zvědavě. ,,Nakoupili jsme jídlo, aby jste se mohli živit i něčím, co není v krabičce nebo to zrovna nevykákla slepice." odpověděl Jin. Všichni jsme se zasmáli.
Joon s Jinem do kuchyně odložili tašky a začali uklízet jídlo do lednice.
My se s Taehyungiem vrátili do jeho pokoje.
Okamžitě jak Tae zamknul dveře se na mě vrhnul. ,,Tak kde jsme to skončili." pronesl hravě mezitím co mi dělal značky na krku a strkal ruce pod tričko. ,,Tae počkej." s těží jsem ho od sebe odtáhnul. ,,Ale já nechci čekat chci tebe svíjícího se slastí." odpověděl.
Nebudu lhát ta myšlenka mě vzrušovala, ale nemůžeme spolu pořád jen spát.
,,To ti to v noci nestačilo?" zeptal jsem se a pozvedl na něj obočí. ,,Noo já jen pořád myslím na naše zasnoubení a vždy to do mě vystřelí takovou energii a vzrušení a to vede k tomuuu..že bych tě chtěl pokapat jahodovým topingem a celého tě pak olízat." odpověděl a zase se ke mně přibližoval. Pomalu, ale jistě. ,,Úplně celého?" provokoval jsem. ,,Úplně celého." řekl a zkousnul si rty. ,,Hmm tak to si nech zajít chuť." mrknul jsem na něj. On se jen zamračil a na to jsem se já musel zasmát.
,,Měl bych už jít domů." povzechnul jsem si. ,,A co když půjdu s tebou?" zeptal se mě Tae. ,,Já bych tě u sebe chtěl to ne že ne, ale jde o tátu. Nejspíš bude doma. Nevím zda by dokázal vystát mého přítele." zabručel jsem naštvaně a slovo 'přítele' jsem zdůraznil. ,,Mrzí mě to Kookie." řekl Tae. ,,To nemusí, vždyť ho stejně prakticky nevídám.. A až mi bude osmnáct tak už ho neuvidím nikdy." pronesl jsem nedšeně. Tae se trochu zasmál.
Oblékl jsem si svůj oblek ze včerejší noci a se všemi jsem se rozloučil. Tae mě chtěl domů aspoň doprovodit, ale řekl jsem mu, že půjdu sám.
Když už jsem stál před dveřmi domu, zhluboka jsem se nadechl a teprve pak vešel.
,,Ahoj Jungkookie tak jaký to bylo?" vyjekla mamka. Zřejmě jí ze školy nikdo nevolal o tom našem 'incidentu' s Taehyungem. ,,Bylo to moc fajn mami, moc jsem si to užil." odpověděl jsem jí. ,,Užil? No to je jasný, že sis to užil Jungkooku! Nemysli si, že mi o té fotce nevolal pan ředitel." zakřičela z ničeho nic. Ou sakra tak ona to hrála? ,,Mami promiň já se vážně omlouvám, ale ta atmosféra a všechno no my jsme prostě-" byl jsem přerušen. ,,Vždyť to je jedno tak tam Jungkook přezízl nějakou holku." skočil mi do řeči otec, který zrovna vyšel z pracovny.
Zřejmě fotku se mnou a Taehyungem neviděl. Asi mu jen bylo řečeno co se stalo, ale ne s kým. Díky bohu, že to nevěděl.
Kdyby veděl, že to bylo úplně jinak. Kdyby tak veděl, že mě tam přeříznul, jak by on řekl, můj přítel, tak by mě určitě zmlátil.
Mamka veděla, že říct mu o tom, že jsem tam nebyl s holkou by bylo zlé. V takových věcech se mnou proto držela basu.
A to i přes to. Jestli na ně byla zrovna naštvaná nebo ne.
,,Aspoň, že si to užil." řekl hrdě otec. Je hnusný, že jediný za co na mě je hrdý je, že si myslí, že jsem měl něco s holkou. ,,Ale měl by dostat trest." řekla mamka nejistě. ,,Máš zaracha. Na týden! To co jste tam s Ta- ehm.. To co jste tam dělali je sice ještě přijatelné, vždyť si skoro dospělý. Ale na školním pozemku? To nejde. Takže teď jdi do pokoje." dokončila máma. Málem se prořekla a řekla Taeho jméno, ale otec si toho vůbec nevšimnul.
Já jsem jen sklopil hlavu a odešel do pokoje.
V pokoji jsem se převlékl do domácího oblečení a lehl si na postel. Chtěl jsem napsat Taehyungovi, ale rozmyslel jsem si to. Ani nevím proč.
Vlastně vím. Otec mě tak naštval. Je to tak nechutné jak byl pyšný, když si myslel že mám holku. Byl by tisíckrát radši kdybych měl holku, se kterou bych nebyl šťastný, než kluka, který mě miluje a já jeho a jsem s ním nejšťastnější.
Neměl jsem co dělat a tak jsem usnul. Nikdy mi totiž nedělalo problém spát za světla nebo ve dne.
Někdy uprostřed noci mě probudil divný zvuk. Bylo to jakoby mi na okno někdo něco házel. Kouknul jsem se na hodinky a byly dvě hodiny a několik minut ráno. ,,Proboha co to je?" řekl jsem si sám pro sebe. Došel jsem k oknu a roztáhl závěsy.
,,Tae?" vyvalil jsem oči. ,,Co tu děláš vždyť by tě mohl vidět otec." šeptal jsem na něj. Ale byl to takový ten šepot, který je vlastně hlasitý. (Snad to chápete nevím jak to popsat:D) ,,Neodpovídal si mi na zprávy." řekl. ,,Spal jsem." odpověděl jsem mu. Asi jsem zněl trochu naštvaně, ale spíše jsem se bál. ,,Promiň mi to. Chtěl jsem vedět jestli si v pohodě." vysvětlil mi. Vlastně to od něj bylo moc pěkné. ,,To je hezký Tae ale jsou dvě ráno prosím jdi domů zavolám ti ráno jo?" navrhnul jsem. On jen přikývnul a zamával na odchod.
Zavřel jsem okno.
Podíval jsem se na svůj mobil. Jedenáct nepřečtených zpráv a tři zmeškané hovory. Všechno od Taehyunga. ,,Sss ups promiň." zašeptal jsem si sám pro sebe. Rychle jsem Taemu ještě napsal, že se omlouvám, a aby byl opatrný na cestě domů. Pak jsem šel zase spát.
Taehyung
Odcházel jsem od Jungkookieho domu. Trochu mě mrzela jeho reakce, ale byla vlastně pochopitelná. Vzbudil jsem ho ve dvě ráno, jen protože mi několik hodin neodpovídal na hovory. Ale na mou obranu jsem o něj měl strach, že mu něco otec udělal nebo tak. Chtěl jsem jen mít jistotu, že je celý. Jen teď doufám, že mě nikdo neviděl.To by bylo hodně špatný.
Radši jsem zrychlil krok, abych byl brzo pryč z té ulice.
Co když jsem jeho otce vzbudil? Co když mě viděl? Co když teď něco Kookiemu udělá? Proč jsem já idiot nemohl počkat do rána a pak mu zase zkusit zavolat. Co když jsem to teď všechno pokazil?
Tak co myslíte pokazil to Taehyung?
Jinak moc děkuju za views, které na tomto příběhu jsou.
💜💜💜
ČTEŠ
different boys - taekook
FanfictionJungkook se přestěhoval do jiného města a kvůli tomu začal chodit i na jinou školu. Co všechno se díky změně školy stane? Dozvíte se v příběhu ;P [15+] Příběh jsem začala psát 19.3.2021