Jungkook
Konečne jsme se dostali k Taemu domů.Hned jak odemkl, já jsem se zul a běžel nahoru k němu do pokoje. On mě následoval.
Když vešel, zavřel a zamknul za sebou dveře. Otočil se na mě. Já stál uprostřed pokoje a čekal na něj. Odhodil tašku na zem a přišel ke mě.
Byl blízko. Nelíbal mě jen kolem mě dýchal. Kolem mého krku. Vždy se mojí kůže dotýkal jen špičkou nosu. Cítil jsem jeho horký dech. Já dýchal z hluboka a chtěl jsem ho čím dál víc.
On se dostal k mému uchu, které políbil a pak zašeptal: ,,Tohle bude dlouhý Kookie. Přesně tak jak si chtěl."
Nad jeho tónem jsem musel zavzdychat. Tak moc mě ovládal.
Tae se dostal zpátky na můj krk, který olízl a pak začal dělat cucfleky. Sténal jsem už teď a to mi zatím jen zlíbával krk.
Chytl mě za zátylek a víc si mě přitáhnul. Já zaklonil hlavu. Jeho druhá ruka potovala po mém boku, pasu, zádech a bříšku. Bylo jasné, že ani jeden z nás už nechtěl mít oblečení.
Tae ale byl pomalý. Teprve se začal přesouvat k mým rtům. Nevím jak to bylo možné, ale přitáhl si me ještě blíž. Tentokrát více za pas. Nepřestával mě líbat. Obmotal jsem mu ruce kolem krku a držel si ho u sebe. On svoje obě ruce zaměstnal tak, aby mě rychle svlékly.
A opravdu zachvíli jsem tam stál už jen v trenkách.
Taeho už jsem taky stihl svléknout. Ale bohužel jen z vrchní části oblečení, takže kalhoty pořád měl. Stále jsme stáli uprostřed pokoje a líbali se. Tae ze mě pak strhnul i trenky a já byl nahý. Hrubě mě chytil za pas a hodil na postel. I přes to, že to byl pád do měkkého byl to tvrdý náraz.
On odcházel ke své skříni. Z té vytáhl pouta. K čelu postele mi připoutal jednu ruku a já se nevzpíral. Proč bych taky měl. Takhle jsem to chtěl.
,,Chceš říct co jsem v tom obchodu kupoval?" zeptal se mě když šel k taštičce z párty obchůdku. ,,Copak?" zeptal jsem se. ,,Došlo mi, že mám jen jedny pouta a potřebuju dvoje. Tak jsem jedny koupil. A taky jsem koupil provazy, šátky a další jiné hračky co ještě nemám a líbili se mi. Všechno to spolu vyzkoušíme, to se neboj. Možná vše nebude dnes ale jednou určitě. Víš on to není úplně nevinný obchůdek. Spíš je to sex obchod." vysvětlil mi. Normálně bych byl překvapený, ale teď jsem dokázal myslet jen na jedno.
On mi mezitím připoutal druhou ruku k posteli a zavázal mi oči šátkem.
Slyšel jsem jak si sundal kalhoty.
,,Hezky si pohrajeme. Může si s tebou daddy hrát?" ptal se nadrženě. ,,Daddy si může dělat co se mu jen zachce." odpověděl jsem. Slyšel jsem jak se zasmál.
Pak už si sedl na můj rozkrok a vrtil se. Já jen sténal a sténal. On mi mezitím opečovával bradavky a olíbával bříško. Dělal mi tam značky. Prohnul jsem se v zádech tím jak něžný, ale zároveň hrubý byl. ,,Aaách daddy anooh." vzdychal jsem. Sotva jsem stíhal dýchat a to byl jen začátek.
Cítil jsem jak si Tae konečně sundal trenky. Pak ale udělal něco co jsem naprosto nečekal.
Dosedl na můj penis a začal si na mě zběsile jezdit.
,,Daddyyach- an.. anooaa." vzdychal jsem a prohýbal se jako prut. ,,Jungkookiee." vypustul z úst konečně i on.
Taehyung
Dosedával jsem rychle a silně. Bolelo mě to, ale nevadilo mi to. Rukama jsem se opřel o Jungkookieho hruď. Konečně jsem narazil na svou prostatu.
ČTEŠ
different boys - taekook
FanfictionJungkook se přestěhoval do jiného města a kvůli tomu začal chodit i na jinou školu. Co všechno se díky změně školy stane? Dozvíte se v příběhu ;P [15+] Příběh jsem začala psát 19.3.2021