Jungkook
Jako každě ráno mě pak probudil budík. Zvedl jsem se z postele. Došel jsem do koupelny, vyčistil jsem si zuby, umyl si obličej a nakonec se jen opláchl studenou vodou. Ze židle jsem si vzal svojí školní uniformu, kterou jsem si tam včera večer položil, a oblékl se do ní.Došel jsem do kuchyně, kde na mě nečekalo milé překvapení. ,,Jungkooku." uslyšel jsem chladný hlas otce. Sice mi nějak fyzicky neubližoval, ani mamce, ale nesnášel jsem ho. Několikrát jsem ho viděl s nějakou jinou ženskou a ikdyž jsem to řekl mamce, neopustila ho. Jen vždy dělala, že nic neví. Ona zaslouží lepšího než je on. Když jsem tak přemýšlel o tom, jak nás můj otec zklamával, došlo mi, že už asi mlčím moc dlouho. ,,Co tu děláš?" zeptal jsem se hned a v hlasu mi vyznělo trochu arogance. Kouknul jsem na mamku, která jen stála u plotny a něco vařila. Ani se na mě nepodívala. ,,No mohl by si být milejší." řekl mi výhružně otec. Neodopovídal jsem mu. Jediné co jsem teď dokázal udělat, bylo dojít si do lednice pro banánové mlíko. Pak jsem odsud chtěl rychle zmizet, tak jsem jen popadl klíče, mobil, batoh, oblékl se a vyšel do školy. ,,Tss.. Tak prý já jsem tu ten co má být milejší..jasně..idiot." mluvil jsem si po cestě sám pro sebe.
Po chvíli jsem už byl u školy. Zatím tam stál jen Jimin. ,,Čau, kde máš Yoongiho?" zeptal jsem se ho. Stále jsem byl naštvaný na otce, ale za to on ani nikdo jiný, kromě otce, nemůže. ,,Ahoj! Yoongi se někde jen zdržel, ale přijde." řekl Jimin. ,,Jo a hele? Už si slyšel, že budeme mít novou studentku?" zeptal se mě. ,,Cože?!" vyjekl jsem na něj. Nová studenka? A to jako proč. V duchu jsem si nadával do lidí co vedou tuhle školu. Ani vlastně nevím proč, prostě jsem jen neměl náladu na nové lidi. ,,No jo je to tak, normálně bych se o to takhle nezmiňoval, ale měla by jít k nám do třídy. Proto taky Hobi dnes nepřijde. Už totiž přišel, čeká v ředitelně, aby ji mohl provést po škole. Jako tehdy tebe." řekl, drknul do mě a usmál se. ,,Hmm." vyjádřil jsem se prostě. Pak už jen přišli kluci, nejdřív Yoongi a pak na poslední chvíli Tae. Byl jsem u skříněk a bral si věci. ,,Kookie jsi v pohodě?" zeptal se mě potichu Tae, aby to nikdo neslyšel. Moc dobře věděl, že když mě něco trápí, moc lidem to neříkám. Bylo hezké jak mě znal. ,,Otec je zpět." odpověděl jsem mu. ,,Tvůj otec? A v čem je to špatná věc?" zeptal se znovu. Nikdy jsem mu vlastně neříkal jak moc ho nemám rád. ,,No.. On je hrozný člověk.. Nemůžu ho vystát. Je to jen manipulátor a lhář." popsal jsem mu otce jak jen nejlépe to šlo. ,,To mě mrzí Kookie." řekl a na chvíli se odmlčel. ,,A nechceš zůstat pár dní u mě? Namjoonovi by to určitě nevadilo." vyjekl na mě s radostí v hlase. ,,No jo! To by bylo skvělé.. A vážne by to nevadilo?" odpověděl jsem mu a ujišťoval se zda by to bylo vážně v pohodě. ,,Určitě ne.." odmlčel se a pak dodal šeptem. ,,No a já budu jedině rád." vyšlo z něho. Jemně se přiblížil a věnoval mi ten jeho chtivý pohled. Hned jsem věděl jak to myslí. Trochu jsem se nervózně zasmál a sklopil hlavu. ,,Teď už ale pojď na hodinu Tae." řekl jsem mu stydlivě a vydal se směrem ke třídě. Ve třídě jsem si sedl vedle Hobiho jako vždy.
*začalo zvonit na hodinu*
Do třídy vešel učitel a po jeho boku stála dívka. No počkat není to. ,,Amy?" zašeptal jsem lehce a ona mě slyšela. Koukla se směrem ke mě. ,,Jungkooku!" řekla tiše a nepatrně mi zamávala. ,,Ty ji znáš?" naklonil se ke mě Hobi a zeptal se na ni. ,,To je moje nejlepší kamarádka ze staré školy." vysvětlil jsem mu. ,,Aha, já ji dnes prováděl po škole a je moc milá a vtipná a-" nedokončil větu, protože jsem ho přerušil. ,,Tady se Amy někomu líbí." řekl jsem tiše a drknul jsem do něj. On se jen trochu začervenal a to mě jen utvrdilo v tom, že mám pravdu. Pak ale začal mluvit učitel. ,,Takže, poslední dobou se nám to tu hemží novými studenty." pronesl jako vtip, kterému se ale smál jen on. ,,No tak tohle je.. a nebo se nám představ sama." namítl učitel a sedl si na židli. ,,No moje jméno je Fengsa-ji Amy. Ráda hraju na flétnu a kreslím. Školu jsem musela změnit kvůli neshodám ve staré škole." řekla a posmutněla. Myslel jsem, že se jen stěhovali. Co se tam muselo stát po tom co jsem odešel? ,,Děkujeme Amy. No to bylo očividně všechno, Jungkooku kdyby si byl tak hodný a sedl si třeba k Taehyungovi. Amy tu zatím zná jen Hoseoka, který jí ukazoval školu. Tak si sedne na tvé místo a ty se přesaď do lavice za tebou." řekl mi učitel a ukázal na lavici za mnou. Rozhodně mi nevadilo sedět vedle Taehyungieho, ale co Hobi? Ikdyž jak ta na něj koukám nevypadá zdrceně. Zasmál jsem se nad tím, jak se mu rozzářily oči potom co se k nám Amy přibližovala. Zvednul jsem se tedy a sedl si vedle Taeho. Když jsme se všichni usadili, učitel ještě něco dodal. ,,Taky bych chtěl říct že Zimní ples se bude konat dříve než Třídní seznamovací zájezd. Takže být vámi se teď více soustředím na ples." oznámil nám a pak začal vykládat novou látku.
Asi v půlce hodiny jsem na své note ucítil něčí ruku. No kdo to asi byl. Kouknul jsem se na Taeho, ten jen dělal jako kdyby nic a dále si psal svoje zápisky. Tak jsem se tedy taky jen soustředil na tabuli. To ale on očividně nechtěl a svou ruku začal posouvat více na moje vnitřní stehno. A aby to nebylo všechno začal mi ho hladit. To už jsem se ale soustředit nemohl. ,,Tae co to děláš?" zašeptal jsem. ,,Ale nic." odpověděl úplně nevinně, jako kdyby se nic nedělo. Postupně ale posouval rukou víš a víš. Byl jsem z něho celý frustrovaný. ,,Taeaah přestaň." řekl jsem mu potichu a trochu zasténal, protože mi stehno začal masírovat. ,,A chceš abych přestal?" odpověděl mi Tae. Určitě jsem nechtěl aby přestal. Ale byli jsme ve škole. Dal jsem mu jeho ruku pryč. ,,Nechci ale musíš." řekl jsem mu. ,,No tak fajn no.. Doma ale budu pokračovat neboj." zašeptal mi do ucha a trochu ho zkousnul. Chtěl jsem ho hned teď, ale musel jsem se uklidnit.
Když hodina skončila přiběhl jsem k Amy. ,,Co tu proboha děláš?" zeptal jsem se jí a přibližoval se k ní pro objetí. ,,Na škole už se to nedalo vydržet. Lidi si mě začali dobírat, protože jsme spolu kamarádili a postupem času už to zašlo moc daleko." řekla mi. ,,To mě moc mrzí. Je mi líto, že si kvůli mně měla problémy." pověděl jsem jí a odtáhnul se z objetí. ,,To nemusí není to tvoje chyba. A navíc teď jsme zase spolu!" vyjíkla radostí. ,,To jo, a neboj tady jsou hodný lidi. Teda až na ní a její kamarádky." vysvětloval jsem Amy a ukázla na Luci a spol. ,,No a teď tě představím. Tohle je Yoongi, Jimin, Hobiho už znáš a tohle je Taehyung." seznámil jsem ji se všemi. ,,Jé vy jste spolu roztomilí." řekla hned bez váhání a ukázala na Jimina s Yoongim. My se na ní překvapeně koukli. ,,Jak si to poznala?" zeptal se Jimin nervózně a začal se červenat. ,,Já na tohle mám čuch." odpověděla a usmála se. Najednou se podívala na mě a Taeho. ,,Vy dva jste samozřemě taky roztomilí." řekla nám. ,,Tak moment ty jsi nějaká vědma?" řekl jí Yoongi. Všichni jsme se začali smát.
Amy
Když jsme se takhle společně smáli bylo to fajn. Po tom co se Jungkook odstěhoval to bylo na škole hrozný. Byla jsem ráda zase s ním, a jeho kamarádi byli moc fajn a to jsem je znala jen pár minut. Teda Hobiho jsem vlastně znala už skoro hodinu. Byl na mě moc hodný a taky se mi moc líbil. Ale myslím, že já jsem se mu nelíbila. Už teď mě to dohánělo k šílenství. Budu se s tím brzo muset někomu svěřit. ,,Jungkooku máš dneska čas?" zeptala jsem se Kooka a doufala, že bude volný. ,,No já dnes nebudu moct Amy promiň... Ale zítra si na tebe nechám celý den po škole." řekl mi. ,,Tak jo. Tak zítra." odpověděla jsem s radosí.S klukama už jsme se jen pak připravili na hodiny. Taky jsme si vyměnili telefonní čísla, takže mám teď na Hobiho číslo, pecka. V hlavě mi teď ale blikal Zimní ples. Co když tam půjde s jinou holkou? Pomyslela jsem si. Achjo.. Nesmím nad tím ale teď přemýšlet. Teď se budu soustředit na školu.
Kapitola s 1467 slovy. Chtěla bych se moc omluvit, že včera žádná kapitola nevyšla. Vůbec jsem se nedostala k psaní. Nejsem teď doma takže nevím ani jestli ještě dnes napíšu kapitolu, ale na 75% dnes už další nevyjde. Ani upřímně nevím jak to budu stíhat zítra. Nicméně snad jste si kapitolu užili a nemáte nic proto Amy. Pojmenovala jsem jí tak, aby to znělo co nejvíce jako Army :Dd.. Do popisu postav ji přidám, aby jste věděli jak vypadá.
💜💜💜
ČTEŠ
different boys - taekook
FanfictionJungkook se přestěhoval do jiného města a kvůli tomu začal chodit i na jinou školu. Co všechno se díky změně školy stane? Dozvíte se v příběhu ;P [15+] Příběh jsem začala psát 19.3.2021