Jungkook
Ráno jsem se probudil rozvalený na posteli. Zabíral jsem jí prakticky celou. Otočil jsem se na druhou stranu a na nejmenším kousíčku se mačkal Tae. Prakticky z té postele padal.Usmál jsem se. Bylo to hezký. Mohl mě vzbudit a říct mi, že se roztahuju, ale radši mě nechal spát. Je sladký.
Napadlo mě, že nám udělám snídani. Vstal jsem z postele a málem spadl bolestí. Proboha tolik jsme toho v noci dělali. Můj zadek prakticky hořel. Musel jsem si rychle sednout zase na postel, ale zároveň jsem to musel udělat pomalu, abych Taehyungieho nevzbudil. Díky bohu se mi to podařilo. Tae se jen trochu převalil a dál spal.
Já se zkusil znovu zvednout. Tentokrát úspěšně. Stále jsem se jen belhal, ale aspoň něco. Došel jsem ke skříňi a vzal si nějaké Taeho oblečení. Bylo mi trochu velké, ale jen proto, že Tae nosil hodně velké a volné obleky. Po špičkách jsem se tichounce dokulhal z pokoje.
Došel jsem do kuchyně. Nevěděl jsem moc co bych měl udělat. Tae říkal jak často jí vajíčka, takže ty jsem hned vyřadil ze seznamu, aby taky jedl i něco jiného. Napadly mě palačinky, ale jsem si docela jistý, že bych je pokazil. Dát do misky cereálie a mlíko není vaření. Skoro mi došly nápady a pak mě to trklo. ,,Vločky!" zašeptal jsem si jásavě sám pro sebe. Hezky tě zasytí a taky jsou chutné.
Dal jsem do malého kastrůlku vločky a zalil je mlékem. V lednici jsem totiž našel banánové a čokoládové mlíko. Tak jsem ho použil. Zapnul jsem sporák a nechal chvíli vařit. Pak jsem přidal trochu skořice a nakrájené jablko. Za chvíli jsem to všechno z toho malého hrnce vylil do dvou misek. Byla to akorát snídaně pro dva. Na ozdobu jsem přidal ještě ovoce co bylo v lednici. Nakrájený banán a pár malin. Myslím, že to vypadalo krásně.
Našel jsem ve skříňce jakýsi malinký stoleček dělaný přímo na postelové snídaně.
Dal jsem na tác misky i s dvěma vidličkami a vydal se nahoru za Taehyungiem.
Pomalu jsem otevřel dveře a vešel. Už se mi chodilo mnohem líp. Nebylo to úplně ono ale už jsem si zvykl. Šel jsem k posteli a začal na Taeho mluvit.
,,Vstávej poupátko holalá, bude z tebe fiala. Vstávej poupátko holalá, bude z tebe fiala." zpíval jsem. Moje mamka mi tohle zpívala, když jsem byl ještě malý a nechtělo se mi vstávat. Dodalo mi to takovou veselou náladu do celého dne.,,Mhh." zamumlal Tae a protáhnul se. Pomalu se posadil a opřel se o čelo postele. Postavil jsem před něj malý stoleček se snídaní a čekal na jeho reakci.
,,Páni to voní. Ty jsi vařil Kookie?" zeptal se a s rozespalými očky na mě kouknul. ,,No jsou to jen ovesné vločky s ovocem, ale jo vařil jsem." usmál jsem se na něj. Obešel jsem postel a uvelebil se vedle něho do tureckého sedu. ,,To vypadá krásně." pochválil mě Tae. Trochu jsem se začervenal. Vzal jsem si svojí misku a příbor, a stejně jako Tae se pustil do jídla.
Po jídle jsem vzal stoleček a odnesl ho i se špinavým nádobím do kuchyně.
Myl jsem zrovna misky a Tae se na mě zezadu přitiskl.
,,Copak?" zasmál jsem se. ,,Jen jsem ti chtěl říct dobré ráno a dát ti pusinku." řekl a dal mi roztomilou pusu na tvář. ,,Dobré." odpověděl jsem mu. Stále jsem se usmíval. Prostě jsem nemohl přestat.
Tae si sedl na linku a pozoroval jak domývám poslední příbor. Když jsem měl hotovo otočil jsem se na něj.
,,Víš co Jungkookie?" zeptal se. ,,Nevím." odpověděl jsem já. Měl jsem rád tyhle jeho otázky typu: víš co, hádej co atakdále. Přišlo mi to prostě roztomilé. Neumím vysvětlit proč, ale bylo to tak. ,,Jsme zasnoubení." řekl a na tváři se mu objevil radosný výraz. ,,A víš co ještě?" zeptal se znovu. ,,Nevím." zasmál jsem se. ,,Ještě jsem ti nedal prsten." odpověděl. ,,No jo vidíš. Tak to asi nejsme zasnoubení dokud na tomhle prstě nebude prsten zlato." odvětil jsem. ,,Tak to musím hned napravit." řekl a z kapsy kraťas si vytáhl krabičku. Seskočil z linky a kleknul přede mě na zem. Otevřel krásnou malinkou krabičku a v ní byl ten nejhezčí prsten co jsem kdy viděl.
,,Jeonie Jungkookie..
..už si mi jednou ano řekl,..
..ale tohle je oficiálnější žádost,..
..doufám, že jsi nezměnil názor,..
..ale pokud ne,..
..vezmeš si mě?.. Znovu?" zeptal se.
,,Samozřejmě že ano ty pako.. Vymýšlíš ty nejlepší proslovy na téma 'vezmeš si mě'." zasmál jsem se.
On se zvedl ze země, vydal z krabičky prstýnek a nandal mi ho na prst. ,,Pasuje úplně přesně." řekl jsem a kochal se svojí vlastní rukou. ,,Ještě aby ne." dodal Tae a obejmul mě.
Po objetí mě vášnivě políbil. Postupně polibek prohluboval. Zacouval se mnou až na kuchyňskou linku a víc se na mě natlačil.
,,Jungkookie." zasténal do polibku. Pak se z mých rtů se přesunul na krk. Zaklonil jsem hlavu a nechal ho dělat si co chce. Bylo mi to jedno. On je jediný člověk, kterému dovolím se mnou takhle manipulovat.
A že to byla úžasné příjemná manipulace.
Byli jsme zrovna v krásné chvilce, když se najednou rozezněly klíče v zámku a vchodové dveře se otevřely.
Kdo myslíte, že asi přišel? HmHm.. Upřímně sama nevím kdo ještě přijde nemám to nějak domyšlený :Dd..
Mimochodem nahoru vám od teď budu dávat odkazy na moje oblíbená taekook videa, protože jich je hodně a jsou NÁDHERNÝ.. Prostě miluju na to koukat.
Mimochodem recept na ranní vločky je výborný, jím je takhle skoro každě ráno ;) doporučuju.
💜💜💜
ČTEŠ
different boys - taekook
FanfictionJungkook se přestěhoval do jiného města a kvůli tomu začal chodit i na jinou školu. Co všechno se díky změně školy stane? Dozvíte se v příběhu ;P [15+] Příběh jsem začala psát 19.3.2021