Jungkook
Ráno jsem se probudil brzo. Vzpomněl jsem si na včerejší noc a usmál jsem se. Podíval jsem se vedle sebe na spícího Taehyunga. Byl tak nevinný jak v klidu oddechoval. ,,Taehyungie... je čas vstávat." Nejradši bych ho nechal spát ale pořád je všední den a budeme muset jít do školy. Škola. Rychle jsem se kouknul na telefon a oddechl si, naštěstí jsme měli ješte dvě hodiny čas. Všiml jsem si tam zprávy od mamky.
" Ahoj Jungkooku, na noční směně jsme měli výpadek sítě a budu se mužet zdržet déle do rána, snídani si snad uděláš sám. Uvidíme se spolu až přijdeš ze školy. "Taehyung
Ráno mě probudil Jungkookieho jemný hlas. Chvilku jsem ležel a nereagoval na jeho probuzení ale nakonec jsem se trochu probral. ,,Mmh, dobré ráno Kookie." zamumlal jsem svým ranním hlasem. ,,No dobré, jak si se vyspal?" odvětil mi a podíval se na mě s úměvem na rtech. Byl tak nádherný, nemohl jsem se na něj vynadívat. Nedalo mi to, věnoval jsem mu krátký polibek a usmál se na něj. ,,S tebou po mém boku se mi bude vždycky spát krásně." odpověděl jsem. V jeho očích byly vidět jemné jiskřičky štěstí. ,,Jsi sladký, ale teď bychom měli už vstávat, moje mamka sice přijede později takže se s ní nepotkáme, ale do školy pořád musíme jít." řekl mi Jungkook a zvedl se z postele. ,,Auu." vyšlo z něho a rychle si zase sedl na postel. ,,Něco tě bolí Kookie?" zeptal jsem se trochu starostlivě. ,,Jen záda a trochu zadek." odpověděl. Trochu jsem se usmál při vzpomínce na noc. ,,Záda?" zeptal jsem se. ,,No jo, už od malička na to trpím. Často kvůli tomu nemůžu ani spát." řekl mi. Chtěl bych mu nějak pomoct. ,,No a nechceš udělat masáž? Neříkám, že se v tomhle nějak vyznám ale masáže prý dělám dobré." zeptal jsem se ho. ,,Vlastně proč ne, do začátku školy stejně máme dost volného času." Hmm volný čas s Kookiem pomyslem jsem si.Jungkook
Lehl jsem si na břicho a čekal na masáž od Taeho. Trochu mě to překvapilo, nepřipadal mi jako typ na přítele ale teď se tak docela chová. Náhodou se mi takhle moc líbí když se stará a zajímá se. Najednou si na mě Tae sednul. Přímo na můj zadek. ,,Auu Tae, sám víš že mě ten zadek pořád trochu bolí." okřikl jsem ho. ,,To sice ano, ale takhle ti namasíruju záda a zároveň si zvykáš na lehkou bolest takže tě pak zadek nebude tak bolet při chůzi." odvětil. Znělo to logicky tak jsem ho nechal. Začal mě masírovat od kostrče a pokračoval nahoru. Při masáži bederní části páteře jsem trochu zasténal. Uznávám, že masírovat vážně umí. ,,Tady je to příjemné Jungkookie?" zeptal se, a já jsem ho nemusel ani vidět abych veděl na co přesně myslí. Radši jsem mu neodpovídal a nechal ho pokračovat dál. Když se rukama dostal až k mým ramenou a palci mi přejel mezi lopatky zasténal jsem hlasitěji. ,,Hmm Kookie tady se ti to ale nějak líbí." řekl a já cítil jak se snažil na to místo zaměřit. ,,Achh ano." unikl mi z úst další stén. Cítil jsem jak se na mně Tae začal vrtět. Tím jak na mně seděl jsem tak nějak veděl co se bude dít. Rozhodl jsem se ho trochu vyprovokovat takže jsem znovu trochu zasténal. ,,Sakra Kookie děláš mi tohle naschvál?" zeptal se a zase se na mě zavrtěl. Už jsem cítil jak je vzrušený. ,,Já? Já nikdy Taehyungie." řekl jsem nevinně a zakroutil jsem zadečkem tak abych se o něj otřel. ,,Ahh." zasténal. ,,No fajn ale řekl jsis o to sám." Slezl ze mě a postavil si mě na čtyři. Rychle mi jen sundal kalhoty od pyžama a sám si svlékl tepláky, které jsem mu půjčil na spaní. Dal mi před pusu prsty. Hned jsem je začal co nejvíc olizovat. Mezitím se mi nahnul k uchu a zašeptal. ,,Kookie nemůžeš si pořád zahrávat s ohněm, mohl by pak vypuknout i požár. Buď opatrný nemusím vůči tobě být vždy ohleduplný." dořekl svým hlubokým hlasem. Představa o tom jak si mě Taehyung bere tvrdě se mi líbila, ale zatím jsem nebyl připravený. Vyndal mi z pusy svoje prsty a s jedním lehce obkroužil vstup a pak do mě vnikl. ,,Mhh Tae." zamumlal jsem tiše. Začal s prstem hýbat a vždy když už jsem si zvykl přidal další. Hned jak jsem si zvykl na tři prsty je ze mě Tae vyndal a ihned tvrdě přirazil. Trhaně jsem vzdychl. Bylo to jiné než včera, tentokrát nečekal až si zvyknu na jeho velikost ale nějak mi to nevadilo.
,,Mh ahh Jungkookie, tak úzký." zasténal Taehyung a začal přirážet rychleji a rychleji. ,,Ah Tae bože ano!" sténal jsem přes celý pokoj. ,,Tvrdě prosím!" zakřičel jsem slastí a Taehyung si mě trochu víc vyzdvyhnul, aby se mohl dostat hlouběji. Znovu začal přirážet na moji prostatu. Mohl jsem se zbláznit z toho jak skvěle mě dokáže šukat. ,,Ano Tae.. ANO!" křičel jsem. Museli mě snad slyšet i lidi vyrážející do práce co procházeli kolem baráku. ,,Sakra Jungkookie ten tvůj zadeček ahh." zavzdychal. Cítil jsem jak se blížím k vrcholu a už jsem ho potřeboval. ,,Ještě víc prosím víc." sténal jsem. Nevím zda to jde ještě víc už teď Taehyung hodně makal. Když v tu ze mě vystoupil a lehl si. ,,Zajezdi si Kookie." rozkázal a já hned poslechl. Sedl jsem si na něj obkročmo a dosednul. Prohnul jsem se, zavzdychal a ruce si položil na jeho hruď. Začal jsem pravidelně a rychle dosedat. ,,Mhh aaah." sténal jsem a snažil se trochu zklidnit kousáním se do rtu. Taehyung mě chytil za boky a pomáhal mi s určením tempa. ,,Přestaň se kousat do rtu chci slyšet jak vzdycháš." řekl ostře Taehyung a já tak učinil. Znovu jsem začal hlasitě sténat. Cítil jsem svůj vrchol. ,,TaeTae už budu." oznámil jsem mu. On mi jednou rukou uchopul penis a začal mi ho honit. ,,Aaach ano." Trvalo to jen chviličku a udělal jsem se na naše bříška. Taehyung se udělal hned po mě. Lehl jsem si vedle něj a oba jsme právě vydýchávali všechnu tu vášeň.Taehyung
Kouknul jsem se na nás a došlo mi, že bychom se měli jít rychle osprchovat. ,,Kookie pojď rychle do sprchy." řekl jsem mu, rozešel se do koupelny a Kook mi byl hned za zády. Po sprše jsme pozbírali oblečení ze země, oblékli se a spěchali do školy. Už tak jedeme o něco později.Cestou na zastávku Kook vytáhl mobil a někomu něco psal. Když mobil zase zandal do kapsy byl jsem zvědavý. ,,Komu si psal?" zeptal jsem se. ,,Jen klukům aby na mě nečekali před školou ale šli rovnou do třídy, protože se přijdu pozdě." odpověděl mi a začal vyhlížet autobus, který by měl za minutku přijet. ,,Aha." odvětil jsem. Bylo mi trochu smutno, přál bych si mít kamarády jako má Jungkook. ,,Jsi vpohodě? Ty nikomu psát nebudeš?" zeptal se mě. ,,Já kamarády nemám." odpověděl jsem. ,,Nemáš? Vzdyť ve škole se s tebou chce někdo bavit každou chvíli." pokračoval Jungkook. ,,To ano ale těm nejde o mně, jde jim jen o to být populární." vysvětlil jsem mu. ,,To mě mrzí Tae.. No a co kdybych tě seznámil s klukama? Jsou vážně moc milí lepší kamarády jsem neměl." ptal se. ,,Vážně?" byl jsem nadšený. ,,No jasně že jo stejně by tě měli znát když spolu teď chodíme." usmál se. ,,Chodíme spolu?" ptal jsem se tentokrát já. ,,No jako já nevím myslel jsem, že ano pokud nechceš tak ne.. Já jen po tom co bylo včera, no a dneska ráno jsem si tak nějak myslel, že jo ale jak budeš chtít ty nechci na tebe nějak tlačit nebo tak něco." řekl Jungkook velmi nejistě. ,,Ovšem že s tebou chci být Kookie, jen nevím zda jsem připravený říkat o tom lidem, můj otec v tomhle není zrovna ohleduplný a jediný kdo ví o mojí orientaci je můj bratr a teď i ty. Jen bych potřeboval chvíli počkat než řekneme lidem, že spolu jsme." dokončil jsem myšlenku a doufal, že to pochopí. Jungkook na mě kouknul a usmál se. ,,Neboj, já to chápu." řekl. ,,Ale co nechápu je proč už tu dávno není ten autobus! Měl tu už být před čtyřmi minutami." vykřikl lehce rozzlobenný Jungkook.
Do školy jsme se nakonec dostali ale o 23 minut později.
Je to tu je to tady.. Další kapitola na světě. Momentálně je po půlnoci a já bych měla jít spát ale nepůjdu. Možná ještě napíšu další kapitolu ale uvidím. Každopádně 1372 slov je dobrý, jako vždy budu moc ráda za každý názor.
💜💜💜
ČTEŠ
different boys - taekook
FanfictionJungkook se přestěhoval do jiného města a kvůli tomu začal chodit i na jinou školu. Co všechno se díky změně školy stane? Dozvíte se v příběhu ;P [15+] Příběh jsem začala psát 19.3.2021