Jungkook
Tae mě vynesl nahoru do jeho pokoje a hodil mě na postel.,,Tak ty si chceš takhle zahrávat Jungkookie?" zeptal se mě nažhaveně. Byl jsem strašně nedočkavý, nabuzený a musel jsem ho hned teď mít.
,,Zlobí se na mě daddy?" zeptal jsem se ho já. On zavřel dveře a rychle na mě překvapeně kouknul. Asi ho ta přezdívka trochu zarazila, ale rozhodně mu to nevadilo a hned se přidal. ,,Moc se zlobí." odpověděl svým hlubokým hlasem a pomalu šel směrem ke mě.
Vylezl si ke mně na postel a vměstnal se mezi moje nohy. Já mu je omotal kolem pasu a čekal. On na mě koukal a z hluboka dýchal. Pak mě rychle začal dravě líbat. Jeho jazyk snad ještě nikdy nebyl takhle hluboko v mém krku.
Lokty zapíral u mé hlavy a já svýma rukama prozkoumával jeho záda. Cítil jsem jak pohnul pánví a tím jsme se o sebe otřeli. To se mi moc líbilo a tak jsem mu do zad zaryl svoje nehty. Ale nelíbilo se mi naše oblečení. On se ode mě z ničeho nic odtáhl a slezl ze mě. ,,Stoupni si a svlékni se." nakázal mi. Jakoby mi četl myšlenky.
Slezl jsem z postele a Tae na ní pohodlně zůstal ležet. Opřel se o její čelo a jen mě pozoroval. Já si pomalu začal sundavat tričko. Cítil jsem ten jeho hladový pohled. Všechno jsem dělal schválně hrozně pomalu.
,,Jungkooku pokud to budeš dělat takhle pomalu, přijdu si pro tebe sám." řekl mi výhružně. Chtěl jsem ho tvrdě, rozhodl jsem se tedy provokovat. ,,A co když tě nebudu poslouchat?" zeptal jsem se ho s chtíči a zvědavostí v hlase. On se lehce pousmál a došel ke mně. ,,Tohle." odpověděl prostě a začal mě zase dravě líbat.Couval se mnou až ke zdi, na kterou mě přišpendlil. Přesunul se na můj krk a na již odhalenou hruď. Své tričko, které jsem měl stále v ruce mi vythrhnul a svázal mi zápěstí k sobě za zády. Nechal jsem ho dělat si co chtěl.
On si kleknul a přesunul se k mému rozkorku. Rychle mi rozepl zip a sundal kalhoty i se spodním prádlem.
Mojí erekci si vzal hned do ruku a rychle honil. Zachvilku začal i kouřit, sát, olizovat, trochu i kousat.. No prostě všechno možné. Já jsem cítil jak za chvilku budu hotový. ,,U-u už bud-d-uaah." vzdychal jsem a nedokázal mluvit. Hned jak jsem to dořekl on přestal. ,,Tohle se stane pokud nebudeš poslouchat." prozradil mi. Nenávistně jsem se na něj podíval. ,,A co ještě?" provokoval jsem ho.
On mě popadl a hodil mě zase zpět na postel. Svoje oblečení si svlékl rychlostí světla a pak se ke mě přidal. Mohl bych na něj koukat úplně pořád.
Taehyung si mě otočil na všechny čtyři a já už ho potřeboval mít v sobě. ,,Hned tě chci. Žádnou přípravu." řekl jsem mu. ,,Jungkooku počkej jsi si jistej? Takhle tě to vážne bude hodně bolet a zase ti nechci ublížit a-" přerušil jsem ho. V jeho hlase bylo znát, že se vážně bál aby se mi něco nestalo ale to mi bylo jedno. ,,Chci aby si mě hned začal píchat daddy jak nejvíc tvrdě to jen jde!" zabručel jsem. Snad mi bylo rozumět, protože jsem měl obličej v peřině kvůli svázaným rukám. ,,Fajn máš to mít kotě." řekl. Rozvázal mi moje ruce a triko odhodil pryč. Teď jsem se konečně mohl zapřít lokty.
Ihned do mě přirazil. Jen chvíli počkal, abych to měl tvrdě, ale zase aby to moc nebolelo.
Pak poprvé přirazil. Začínal pomalu, ale pořád tvrdě. Já cítil prvních pár minut jen bolest. Brečel jsem, ale tak jsem to chtěl.
Pak jsem se konečně víc uvolnil a začal si všechno užívat. A chtít víc.
,,Rychleji." vydechl jsem a Tae hned začal rychle přirážet. Bylo to jakoby čekal až mu dám doopravdy svolení, že může začít šukat.
Nekontrolovaně jsem vzdychal. Hýbala se s námi celá postel.
,,Jungkookiii milujuuah- když aahhah- to chceč tvrdě." provzdychal celou větu. ,,Jáaaaah taky daddy!" odpověděl jsem mu.
Přirážel tak rychle a tak silně. Miloval jsem to. Pleskání naší kůže spolu se sténáním a vrzání postele byl pro mě v tu chvíli jediný zvuk světa.
Pak Tae přirazil na mou prostatu. Já se prohl v zádech. ,,Daddy tam aah anoo." vzdychal jsem.
On ze mě vyklouznul a než jsem se vzpamatoval. Ležel jsem na zádech s rostaženými nožkami a on byl zase ve mně. Teď jsem na něj měl krásný výhled.
Šukal mě a nepřestával. ,,Miluju tě." zašeptal jsem mezi vzdychy. ,,Já tebeaah- víc." odpověděl.
Trefoval se přímo do mojí prostaty. Ta slast byla skoro nezvladatelná. Cítil jsem jak brzo budu.
V tu chvíli se udělal a hned vyklouzl ven. Než jsem si stihl stěžovat už měl hlavu v mém klínu a kouřil.
Miloval jsem jeho pusinku. Ležel jsem, prohýbal se v zádech a vzdychal. On mi pomohl prstem, který přirazil zpět do mě. Dráždil jím teď pouze můj slastný bodík. To už jsem nezvládal a udělal se mi do pusy.
On všechno polknul. A políbil mě.
Pak se svalil vedle mě a oba jsme rychle dýchali.
,,Co se stalo, že si chtěl tak moc tvdej sex?" zeptal se mě po chvilce. ,,Neříkej mi, že se ti to takhle na tvrdo nelíbí?" odpověděl jsem mu otázkou. ,,Pravda." dodal a jen jsme se oba dál dívali do stropu.
Pak jsme spolu usnuli.
Tohle byla trochu kratší kapitola, ale celá 15+ tak snad jste si jí užili vy zvrhlíci jedni.
Haha já mám co říkat..
No nic, za hlasy budu ráda!
💜💜💜
ČTEŠ
different boys - taekook
FanfictionJungkook se přestěhoval do jiného města a kvůli tomu začal chodit i na jinou školu. Co všechno se díky změně školy stane? Dozvíte se v příběhu ;P [15+] Příběh jsem začala psát 19.3.2021