3.Kapitola [15+]

250 9 0
                                    

Taehyung
Všimnul jsem si jak si Jungkookie zkousnul rty. Achh tak moc bych ho chtěl ale bál jsem se, že bych si to u něj pokazil. Nikdo kromě mého bratra nevěděl o mé orientaci. S pár kluky už jsem chodil ale nebyli ze školy. Byl jsem tehdy hodně opatrný, aby mě s žádným klukem nikdo neviděl. Kvůli otcovým homofobickým poznámkách jsem se styděl za to, že se mi libí kluci. Veděl jsem že bych neměl, ale i přesto jsem se styděl.
A teď tu přímo předemnou stojí Jungkook a něco ve mě by si ho chtělo hned teď vzít přímo teď a tady na té kuchyňské lince. Ale to bych neměl. Vypadal jako panic a nechtěl jsem mu ublížit. Z myšlenek mě probudil Jungkook když odložil mast a vracel ji zpět do lednice. Něco mu zní asi omylem vypadlo a sehnul se pro to. ,,Ach bože." řekl jsem potichu když jsem viděl ten jeho zadeček. ,,Tak co teď?" zeptal se mě Jungkook. ,,Já bych o něčem věděl." řekl jsem potichu. Chvíli jsme tam tak stáli a já na Jungkooka koukal a prohlížel si ho od hlavy k patě pořád a pořád dokola. Snažil jsem se udržet ale když už asi po čtvrté Jungkook nahlas vydechl nevydržel jsem to.

Jungkook
Byl jsem z Taehyunga hrozně frustrovaný. Snažil jsem se mu dát náznaky aby udělal první krok. Vždy když jsem mohl, nahlas jsem vydechl. Udělal jsem to už několikrát a když stále nic nedělal, zkusil jsem to naposled. Možná to byla chyba místo výdechu to vyznělo spíš jako vzdech.
Nebo to nebyla chyba?

Taehyung
Rychle jsem k němu přišel, chytl ho za zátylek a políbil ho. Konečně, pomyslem jsem si. Couval jsem s ním dokud nenarazil na lednici. Tím, že jsme narazili jsem se na něj trochu více natisknul. ,,Ahh bože Kookie, samé problémy mi děláš." vzdechl jsem a začal ho líbat vášnivěji a dravěji. Nakonec jsem se odtáhnul protože mi došel vzduch. Podíval jsem se na něj abych viděl jeho reakci. Rty měl červené a trochu napuchlé hluboce dýchal a jeho oči říkaly že chce víc. Začal jsem ho znovu líbat. Chytl jsem ho pod zadečkem a trochu mu ho zmáčknul. Tentokrát to byl on kdo vzdychal. ,,Aah TaeTae, Achhh prosím víc." vydal ze sebe potom co jsem se mu otřel o rozkrok. ,,Vyskoč." nakázal jsem mu. Ihned poslechl a já si ho odnesl po schodech nahoru. ,,Který dveře?" zeptal jsem se. ,,Tyhle hned v pravo." řekl. S Kookiem stále v náruči jsem otevřel dveře a začal ho znovu líbat. Tentokrát jsem ho přirazil na dveře. ,,Achh." vzdychly jsem oba do polibku když se o sebe naše rozkroky zase otřely. ,,TaeTae prosím bolí." řekl Jungkook. ,,Copak chceš Kookie?.. že by tohle?" zasmál jsem se a rukou jsem mu přejel přes jeho bouli v kalhotech. ,,Ano ach ano prosím achh." vyvzdychal ze sebe Jungkook. Vůbec se mi nelíbilo, že máme pořád oblečení. Rychle jsem mu sundal košili a on mi zase rozepínal pásek. Pak mi rozepnul knoflíky od košile a sundal mi ji z ramen mezitím co osahával moji hruď. Když už jsme tam stáli oba jen ve spodním prádle dal jsem mu ruce kolem pasu začal se o něj otírat a zároveň s ním couval k posteli. Oba jsme tak nahlas vzdychali, a já jen děkoval bohu, že jeho rodiče nejsou doma. Hodil jsem ho tvrdě na postel a nalehl na něj. Znova jsme se začali líbat a já mu začal dělat cucfleky na krku. ,,Aaah.. Achhh bože Tae achh." Jeho vzdychy budou navždy to nejkrásnější co kdy v životě uslyším. Už jsem ho nemohl vydržet. Rychle jsem mu sundal trenky. Mezitím co jsem olizoval a sál jeho bradavky moje ruka putovala po jeho těle až dolů. Zmáčknul jsem mu erekci, on se prohnul v zádech a nahlas a trhanně zavzdychal. Už jsem to nemohl vydržet, rychle jsem mu dal naslinit moje prsty. To jak je cucal, sál a olizoval mě snad ještě více nabudilo. Když jsem usoudil, že to stačí rychle jsem do něj jedním prstem vniknul. Nechtěl jsem aby ho něco bolelo takže jsem se přesunul k jeho penisu. Nejdřív jsem ho olíznul po celé délce a pak začal cucat jeho špičku. Nasadil jsem velmi pomalé temto kouření, abych mohl slyšel jeho prosby. ,,Ahh Tae Ahhh prosím rychleji.. ahh prosím rychleji." Bože mohl bych se udělat jen z jeho vzdychů. Tempo jsem trochu zrychlil ale stále ještě nebylo nejrychlejší.

Jungkook
Jak může někdo tak svěle kouřit. ,,AHH PROBOHA TAE." zrychlil temto a já jsem měl pocit, že na světě neexistuje kyslík. Vůbec jsem nepostřehl kdy do mě srčil další dva prsty, ale musím říct že už mi jeho prtsy začaly přinášet velkou slast. On najednou ale přestal přirážet prsty a přestal mi i kouřit. Sundal si spodní prádlo a mně hned došlo co přijde. ,,Kookie trochu tě to teď asi bude bolet, ale bude se ti to líbit neboj." řekl a trochu mě tím uklidnil. Obmotal jsem si nohy kolem jeho pasu, aby měl lepší přístup a on do mě začal vnikat. Nejdřív to trochu bolelo ale zachvilku jsem si zvyknul. ,,Můžeš." řekl jsem a Tae poprvé přirazil. ,,Achh." zavdychali jsme oba. Bože ta slast byla neuvěřitelná. Přirazil jsem oproti němu protože jsem chtěl víc. Hned to pochopil a začal přirážet rychleji. ,,Ahh Tae.. Taehyungiee rychleji.. Ahhh prosím vezmi si mě tvrdě prosím tvrdě achhhh." Bylo to jako kdybych řekl přesně to na co on myslel. Ihned začal přirážet tvrdě a rychle. Víc jsem si přišpendlil nohama za pas, aby se dostal hlouběji. ,,Achh jsi tak velký ahh." vzdychl jsem. Pak konečně začal vzdychat i on. ,,Jungkookie aach mohl bych s tebou šukat hodiny achh... jsi tak neuvěřitelně úzký a vlhký Aach." Najedou přirazil na můj slastný bod. ,,ANO ANO TAE TAM.. prosim ahhhh." Pochopil a začal přirážet jen tam. Myslím že si tuhle noc vykřičím hlasivky. ,,Achh Jungkookie." vzdychnul Taehyung. Jeho tempo bylo až nadlidské. Pořád přirážel tak tvrdě a silně. Cítíl jsem jak se blížím k vrcholu. ,,Aahh Tae.. ahh.. já už bu-" ani jsem to nedořekl a vystříkal jsem se na svoje bříško. Kolem Taehyunga jsem se stáhnul, on hrdelně zavdychal a já cítil jak se do mě udělal. ,,Tohohle je škoda." řekl Tae a slízal mi moje sperma z bříška.

Leželi jsme vedle sebe. Asi si o tom budeme muset promluvit. Chtěl jsem něco říct ale Taehyung mi skočil do řeči. ,,Jungkookie já vím že se vlastně neznáme ale já tě mám moc rád." řekl Taehyung a mě to překvapilo ale zároveň potešilo. ,,Tae já si na tebe myslím už od prvního dne školy, myslel jsem si ale že se ti líbí holky, tak jsem nic nezkoušel ale no po tomhle už vím že se ti asi holky asi nelíbí." dokončil jsem myšlenku a oba jsme se zasmáli. ,,Na holky určitě nejsem Kookie." zasmál se zase Taehyung. ,,Já té mám taky rád Tae." řekl jsem potichu. Koukli jsme se na sebe a Tae mě jemně a procítěně políbil.







1153 slov.. A ano, Nakonec jsem je teda dala dohromady už takhle brzo ale ješte to bude zajímavý příběh. Dneska nakonec už asi kapitolu nevydám ale pokusím se.. Zítra určitě kapitoly budou to jo.
💜💜💜

different boys - taekookKde žijí příběhy. Začni objevovat