3.část

2K 129 8
                                    

Dvě hodiny před plesem

,,Tohle ti sluší.''ohodnotil Hermioniny šaty Harry. Nemohla se totiž rozhodnout, které si na ples vezme.

,,Ale může to být lepší.'' řekla Hermiona a zalezla zpátky do vedlejší místnosti, kde se převlékala.

,,A s kým vlastně jdeš??'' ptal se Ron.

,,To bude překvapení!'' křičela na něj. Ron se naklonil k Harrymu.

,,Ty víš, s kým jde?'' Harry však jen nesouhlasně zakýval hlavou. Za chvíli se Hermiona opět objevila. Tentokrát v sytě růžových šatech.

,,Tyhle?''

,,Ne! Z těchhle by dostal růžový infarkt.''Smál se Harry. Hermiona jen pokrčila rameny a zase odešla.

,,Kolik těch šatů má?''divil se Ron.

,,Tyhle určitě ne. Vůbec si v nich nejsem jistá.''křičela na ně ještě v pokoji.

,,Ukaž.''pobídl ji Harry. Když vyšla, klukům se zatajil dech. Šaty byly černé, dlouhé, s dlouhými rukávy, kulatým výstřihem a holými zády. 

,,Tohle jsou ony.'' řekl nepřítomně Harry. Ron jen s otevřenou pusou přikývl.

,,Já nevím. Nevypadám v nich, jako bych šla na pohřeb?'' Oba kluci jen zakývali hlavou, jakože ne.

,,Vypadáš v nich nádherně. Dracovi se budeš lí-''nedořekl, protože Ron vyštěkl.

,,Cože?! Ty jdeš na ples s Malfoyem??? Ona jde na ples s Malfoyem... no to mě podrž..''

,,Harry, pozor na pusu!'' okřikla ho Hermiona. Ron si stále něco žbleptal.

,,Opravdu tyhle??'' ptala se znovu na šaty.

,,Jo, dokonale se k sobě budete hodit.. on a ten jeho černý oblek a ty tvoje černé šaty..'' odsekl sarkasticky Ron. Hermiona se na něj podívala s pozvednutým obočím.

,,Ronalde, všichni chlapci mají mít černý oblek.'' řekla mu a prohlížela se nejistě v zrcadle.

,,Opravdu. Tohle jsou ony.'' přesvědčoval ji Harry.

,,Tak dobře.'' řekla po chvíli a vyhnala je, aby se mohla nachystat. Zrovna když si nanášela řasenku, zaklepalo cosi na okno. Hermiona jej otevřela a dovnitř vletěl krásný motýl. Nejdříve jí kroužil kolem hlavy a pak rozložil křídla tak, že Hermiona viděla, že na nich má něco napsané.

-Drahá Hermiono, vyzvednu tě o půl šesté u schodů vedoucích z vaší koleje. D.M-

V duchu se usmála a dál pokračovala v líčení. Po několika dalších úpravách, patřilo k nim hlavně zkrocení vlasů, se koukla na hodiny. Bylo za dvě minuty půl šesté. Zvládla to přesně na čas. Tak za sebou zavřela a scházela pomalu schody. Dole už na ni čekal Draco. Jakmile ho uviděla, strnula v úžasu. Na sobě měl jako vždy perfektně padnoucí sako, ale tentokrát jí na něm přišlo něco jinak. Vypadal nervózní. Ale i tak podle ní vypadal skvěle. Nejen Hermiona byla zaskočená.

Je tak nádherná, řekl si v duchu Draco. Byl tak okouzlen, že se ani nehnul. Hermiona sešla schody a Draco se ni usmál. Ale takovým způsobem, který neznala a moc se jí líbil. Vůbec ani netušila, že se umí smát. A navíc se jí z toho rozklepala kolena.

,,Vypadáš překrásně. Půjdeme?''zeptal se a s bušícím srdcem jí nabídl rámě. Hermiona se do něj zavěsila.

,,Taky ti to sluší.'' řekla a v duchu si pomyslela, že nádherný by bylo slabé slovo.

My first Dramione POZASTAVENO!Kde žijí příběhy. Začni objevovat