Část 2

2.2K 138 2
                                    

Podíval se do jejích kaštanových očí a povídal:

,,Protože už nevím, jak dlouho to ještě vydržím.'' Hermiona byla v šoku. Draco tvrdí, že něco nezvládá?

,,Co nevydržíš?''zeptala se nejistě.

,,Nevydr... Ne, to není správné slovo. NEDOKÁŽU se od tebe držet dál.'' Hermiona na něj vykulila oči. 

,,Prosím?''

,,Ono.. Trvá to už nějakou dobu. Před minulýma prázdninama jsem myslel, že jsem nemocný, ale když jsem tě pak konečně uviděl, hrozně se mi ulevilo.'' Podíval se na ni zvláštním způsobem a ona cítila, jak se jí žaludek trochu zachvěl.

,,Jak ti mám věřit? Počkat... To ty jsi mě odnesl z knihovny, když jsem tam usnula.''došlo jí. Draco přikývl. Hermiona pokračovala.

,,Odneseš mě z knihovny, mám dojem, že jsi dokonce uklidil mé knihy, donesl jsi mi snídani a teď mi tady říkáš, teda jestli jsem to dobře pochopila, že jsem ti chyběla? Žádná nadávka? Jsi v pořádku?'' Dívala se na něj a snažila se to ve své hlavě nějak rozumně vysvětlit.  Draco přikývl.

,,Hermiono, já to takhle přece nechci! To otec. Nesnáší Pottera a rodinu Weasleyových a o mudlovských šm... ehm, potomcích mudlů radši ani nemluvím. Tloukl mi to do hlavy a já tomu věřil. Dokud se mi nerozsvítilo. Zjistil jsem, že jsi nejlepší holka, jakou jsem kdy poznal.''  Snažila se vstřebat to, co její nepřítel právě vypustil z úst. On však pokračoval.

,,To kvůli tobě se chci změnit. Chvíli to potrvá, ale já budu dobrej kluk. Přísahám.'' Hermiona na to neměla co říct. Jen na něj dál koukala, ale už ne jako na Malfoye - zmetka, který jí nadává, ale jako na Draca, který se pro ni chce změnit. Draco si sedl na nedalekou židli a pootočil ji tak, aby na ni viděl. Hermiona stále nic neříkala. Draco sklonil hlavu a položil si ji do dlaní.

,,No ovšem. Já to chápu. Proč by jsi mi měla dát šanci po tom všem, co jsem ti udělal. Pochopím, když mi řekneš, že jsem blázen. Proč by jsi měla být se mnou, když máš vedle sebe Vyvoleného. Ale mně to...'' Hermiona mu do toho skočila.

,,Draco, to stačí.'' oba se na sebe překvapeně podívali. Uvědomili si, že to je poprvé, co mu řekla jménem.

,,Harry je kamarád. A navíc, i kdybych s ním něco chtěla mít, tak to nevyjde, protože on má Ginny.'' odmlčela se. Draco odvrátil pohled a zadíval se na lem svého hábitu. 

,,Nemůžu ti věřit. Po tom všem.'' vyslovovalo se jí to špatně. Chtěla mu dát šanci se změnit, ale pořád v ní hlodal hlásek zdravého rozumu. Draco se smutně zakoukal do svých dlaní.

,,Pojď se mnou na školní ples.''řekla potichu, aniž by nad tím přemýšlela. Tak potichu, že to pomalu ani ona sama neslyšela. Ale Draco to zaslechl, vyskočil ze židle a jedním krokem byl u ní. Usmíval se.

,,Já tě nezklamu...uvidíš.'' A objal ji. Byla naprosto zaražená, ale v hlavě se jí výřila spousta myšlenek. Hlavně na jeho krásné oči a dokonalou vůni, která ji šimrala v nose. Pustil ji, přešel ke stěně, vytáhl hůlku, kouzelnou formulí si otevřel a než odešel, ještě se otočil a usmál se na ni. Hermiona tam ještě chvíli stála, vstřebávala poslední molekuly ovoněného vzduchu a pak se vydala do knihovny. Seděl tam Harry s Ronem, kteří se vrátili od Hagrida.

,,Klofan se má báječně, kdyby ses chtěla zeptat.''řekl Ron.

,,To je skvělé.''odpověděla mu a nepřestávala se usmívat. Harry si ji prohlížel.

,,Hermiono, pomůžeš mi najít jednu knihu??''zeptal se.

,,Samozřejmě.'' Jakmile zašli za police, chytil ji Harry za rukáv a ona se k němu otočila.

,,Kde jsi byla? Máš takový uličnický pohled.''zeptal se pobaveně. Hermiona chvíli nic neříkala, ale pak se rozhodla, že mu to řekne. Proč by neměla?

,,Fajn. Byla jsem v komnatě nejvyšší potřeby.''

,,A co jsi tam dělala?'' ptal se.

,,Byla jsem s Malfoyem.'' šeptala.

,,Cože!? S Malfoyem??'' vykřikl.

,,Pššt. Ron to nesmí vědět, nebo se z toho zblázní.'' A převyprávěla mu všechno, co se v komnatě událo. Navynechala ani to, jak ji, když ji objímal, šimralo v břiše, ale omámení Dracovou vůní si nechala pro sebe. 

,,Páni, Hermiono, to je úžasné!'' Harryho reakce ji překvapila.

,,Cože!? Ty máš radost?'' zeptala se nejistě.

,,Jo, ty ne?'' Hermiona na něj vykulila oči.

,,No je to prostě báječné!! Draco se ti líbí, ty jemu taky, navíc si myslím, že mu holka pomůže, aby nebyl tak protivný.'' Najednou se objevil Ron.

,,Už jste našli co jste hledali?'' Hermiona rychle sáhla po první knize, na kterou narazila.

,,Jo, už ji máme. Neviděla jsem ji přes tebe Harry.'' Ron naklonil hlavu a přečetl si název.

,,ČAROVÁNÍ PRO ZAMILOVANÉ PÁRY. Harry, proboha, to si děláš srandu!'' Harry se jen naklonil k Hermioně, pošeptal ,,díky'' a vydal se Ronovi vysvětlovat, proč potřebuje tuhle knihu. Mezitím, co on si vymýšlel plno výmluv, Hermiona měla jiné starosti. A to byl zítřejší ples.

My first Dramione POZASTAVENO!Kde žijí příběhy. Začni objevovat