11. Przeklęta Pieczeć

827 71 57
                                    

Nie spodziewałem się że napiszcie tyle komentarzy milutkoooo mi się zrobiło strasznie, jak na razie jeszcze nie jestem pewny co się stanie ale daliście kilka ciekawych pomysłów.

Ale dobra udało mi się w końcu to dokończyć wybaczcie że tak długo

Miłego czytańska słodziaki ;3

Gdy jednoki w końcu doszedł z powrotem do miejsca spotkania gennina z Dźwięku co było dość trudne przez gigantyczny ból nie porównywalny jednak z bólem jaki poczuł gdy zobaczył co się stało.

Sakura leżała na brzuchu obok drzewa całą brudna i podrapana ale to nie było najgorsze. Wężowy shinobi właśnie w tym momencie wbijał zęby w kark jego brata

~jak on w ogóle kurwa śmie dotykać mojego brata

- Jak Ty w ogóle kurwa śmiesz dotykać mojego brata

(Wybaczcie za to)

Wydarł się jednoki, a wokół jego ciała zaczeła wirować wściekle czerwona czakra.

-A więc przeżyłeś kyubi ?

Orochimaru w końcu zwrócił uwagę na Naruto odrywając się od jego brata i skracając szyje do normalnego stanu.

W lewym oku Uchiha aktywowany był sharingan tym razem z dwoma tomoe.
Z którego po chwili zaczeła ulatniać się jeszcze większą ilość czakry, a tomoe zaczęły wirować formujac czarny czteropunktowy wiatraczek na czerwonym tle.

Lewą stronę jego twarzy zaczeła zalewać krew wyciekająca z oczodołu

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Lewą stronę jego twarzy zaczeła zalewać krew wyciekająca z oczodołu.
Wokół jego ciała zaczeły pojawiać się wrony które tak jak on były otoczone czerwoną czakra. Po chwili pojawiło się ich na tyle dużo że jego ciało zniknęło pomiędzy nimi.

Dosłownie bo gdy się rozpierzchły Uchihy już między nimi nie było co spowodowało najpierw zdziwienie, a następnie oblizanie ust przez sannina

- Widzę że starasz się nie poddać się nienawiści i działać racjonalnie, bardzo ciekawe

Marzenia Orochimaru o zamknięciu Uchihy w klatce i dogłębnym przebadanu całego jego ciała przerwał potężny cios kataną który tak jakby odciął mu rękę.

-Połączenie sharigana i biju było to naprawdę głupi pomysł

Wężowaty złapał się za krwawiące ramie, w tym momencie na polanie pojawił się również summon Orochimaru który wcześniej zaatakował Naruto.

-Z chęcią bym się z wami jescze pobawił, ale niestety chyba ktoś zauważył moją obecność

Wąż zaczął atakować Naruto w tym czasie Sannin na spokojnie ulotnił się z miejsca walki.

Naruto UchihaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz