Miłego czytańska :3Po tygodniu nieobecności drużyna siódma spowrotem wkroczyła teren swojej rodzimej wioski.
Dalsza część misji poszła bez większych komplikacji. Z wyjątkiem incydentu podczas kończenia budowy mostu kiedy to Gato wraz ze swoimi ludźmi zaatakował robotników.
Dzięki drużynie 7 i kilkunastu cienistym klonom udało się unieszkodliwić napastników i zabić Gato.
Po tym wypadku Kakashi postanowił zostać u Tazuny jeszcze kilka dni.
W tym czasie ninja wyleczyli do końca rany oraz nauczyli się chodzić po drzewach używając czakry.Po pierwszym tak długim wyjeździe powrót do domu był naprawdę przyjemną odmianą. Kakashi ruszył zdać raport do Hokage, a trójka genninów podzieliła się na dwie grupy.
Bracia Uchihy poszli w stronę dzielnicy swojego klanu, a różowowłosa w stronę mieszkania swoich rodziców.
Mimo wcześniejszego przełomu w ich karierze jako shinobi jakim była misja rangi C łamane na A następny tydzień nie różnił się zanadto od tych przed wyruszenia do kraju Fal.
Dni spędzali na robieniu prostych misji rangi D polegających zwykle na odnalezieniu czyjegoś zwierzaka, lub pomoc przy codziennych czynnościach.
Oprócz tego oczywiście trenowali w własnym zakresie, jednakże jako że Kakashi niezbyt się nimi interesował treningi polegały głównie na polepszeniu obecnych umiejętności.Bracia Uchiha zajeli się głównie ognistymi technikami swojego klanu, a Haruno zaczeła rozwijać dopiero co odkrytą wrodzoną umiejętność uwolnienia ziemi.
-Dzień dobrek uczniowie
Kakashi jak zwykle spóźnił się na spotkanie mimo tego uśmiech nie schodził mu z twarzy.
Odpowiedź genninów nie była zbyt miła, z wyjątkiem znudzonego spojrzenia nie odpowiedzieli na przyjście ich senseia.
- Co wy tacy zmęczeni życiem?
Uśmiechnął się jeszcze szerzej przez maskę
- Mam dla was dzisiaj niespodziankę
Na ich obojętnych minach widać było nutkę zaciekawienia. Hatake podał każdemu z nich kartkę
-Zgłosiłem waszą trójkę do egzaminu na Chunnina powodzenia
I zniknął z chmurze dymu
~Time Skip~
Kakashi powiadomił swoich podopiecznych dzień przed egzaminem nie myśląc o jakimkolwiek ich przygotowaniu do pierwszego, czy też drugiego etapu.
Bracia Uchiha weszli do sali, w jeden chwili oczy wszystkich były skierowane w ich stronę. Starając się to zignorować wraz ze swoją przyjaciółką staneli pod oknem.
Sasuke i Naruto jak zazwyczaj ubrali swoje czarne bluzy z logiem ich klanu.
Do tego pospolite ciemne spodnie 3/4 i standardowe buty. Do tego ostatnim czasem Naruto w formie żartu postanowił zapuścić włosy by bardziej upodobanić się do swojego brata.
Identyczne katany zawieszene na plecy tylko potęgowały bliźniaczość obojga Uchiha
CZYTASZ
Naruto Uchiha
FanficTak w skrócie to wyobraźcie sobie Naruto tylko z czarnymi włosami, sharinganem i chidori Osierocony Naruto zostaje adoptowany przez Mikoto i Fugaku. Rdzice Sasuke wychowują go jak własnego syna wraz z Sasuke i Itachim