14. Jednoogoniasty

645 53 41
                                    

W tym rozdziale będzie praktycznie sama walka ostrzegam od razu :3

Miłego czytańska słodziaki :3

-Wiedziałem że ci się uda Sakura-chan

Zwrócił się uśmiechnięty jednooki do różowowłosej po tym jak wróciła na trybuny.

- To wszystko zasługa Anko-sensei to ona mnie wszystkiego nauczyła

Lekko zarumieniona Haruno odwróciła głowę do swojej nauczycielki właśnie przeliczającej banknoty obok płaczącego Kakashiego.

-Co ? A no tak prawda jestem niesamowita

Mitarashi schowała pieniądze do kieszeni swojego płaszcza

-Dobrze ci poszło Sakura jestem z ciebie dumna czy coś

Poklepała różowowłosą po głowie i zniknęła w chmurze dymu

~Time Skip~

Jedna z ostatnich potyczek która miała się odbyć pomiędzy Amurame Shino i jednego z trójki piasku Kankuro została anulowan przez poddanie się tego drugiego.

Zaraz miała nastąpić ostania walka co łatwo można było rozpoznać po atmosferze panującej na trybunach.

Większość cywili liczyła albo na porażkę demona Uchihy lub wręcz przeciwnie na pogrążenie czerwonowłosego syna przywódcy wioski Piasku.

Ci wyżej postawieni w hierarchi ludzie lub shinobi czekali na walkę dwóch tajnych broni.

Pojemnik na jednoogoniastego ze swoją obroną doskonałą, przeciwko jinchuriki dziewięcioogoniastego znanego z ofensywy porównywalnej do Chunnina z kilkuletnim stażem, oraz gigantycznymi pokładami czakry.

Naruto po otrzymaniu krótkiego "powodzenia" od swojej drużyny zeskoczył na arenę i stanął naprzeciw Gaarze z założonymi rękoma.

-Zaczynajcie

Czarnowłosy wyciągnął swoją katane i w błyskawicznym tęmpie ruszył na nadal stojącego jak niewzruszony Gaare.

Jego cios z lewej strony został natychmiast zablokowany przez piasek, tak samo kolejny zamach z prawej i tyłu

Jednoki odskoczył od przeciwnika na kilka metrów obserwując jego ruchy.

Syn Kazekage ruchem dłoni stworzył kilka dużych ostrzy z piasku i rzucił nimi w kierunku Naruto.

Uchiha odbił je wszystkie bronią po czym skupił swoją czakre w swoim oku aktywując sharingana.

Po raz kolejny ruszył na czerwonowłosego tym razem jeszcze szybciej niż wcześniej.

Czerwonowłosy wyraźnie zaskoczył się gdy piasek zdążył zablokować tylko dwa ciosy, a trzeci skończył by się mocnymi obrażeniami gdyby nie jego unik ktory spowodował że ostrze tylko przycieło jego włosy.

Naruto również się zdziwił nie tylko  tym że Gaara zdążył uniknąć jego ciosu, ale też potężnym piaskowym atakiem którym oberwał w brzuch chwilę później odrzucając go na dość spory dystans.

Czarnowłosy splunął krwią i zaczął próbować znowu wstać na nogi.

Czarnowłosy splunął krwią i zaczął próbować znowu wstać na nogi

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Naruto UchihaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz