Part 19

589 28 12
                                    

19 DEO:

Naglo sam otvorila oči, shvativši da sam još jednom zadremala. Možda, sedmi put od kako putujemo. Kako god. Ali, sada sam mogla da primetim kako se napolju skroz smračilo, a svi oko mene su se već pakovali. Pa dobro, osim Zayna koji je tu pored mene takođe spavao. Baš mi nije jasno kako to da smo već stigli.
„Zayn!“ Dozvala sam ga, blago ga udarajući po ramenu. Nije mu puno trebalo da se rasvesti, nakon što mi je uputio pogled koji je govorio 'šta je sad bilo'. „Da li mi to već stižemo kući?“ Nastavila sam, iako sam u tom trenutku mislila da on još manje zna od mene. Mislim, to je Zayn. On ovako, inače, nema pojma.
„Kako to misliš već? Znaš li ti koliko dugo smo se vozili?“ Zgranuto me je upitao.
„Očigledno da mi je vreme brzo prošlo.“ Rekla sam, prozevajući se.
„Kako i ne bi, više od polovine puta smo proveli slušajući muziku.“ Dodao je.
„A ostatak puta jeli.“ Rekla sam, smejući se.
„Ne, Perrie. Ti si od svih tražila hranu pod izgovorom da ćeš je podeliti sa Zaynom..“ Svoje ime je posebno naglasio. „..a ustvari si sve sama pojela.“ Ispala. Pa dobro, možda je na kraju tako ispalo, ali sam stvarno mislila da će i on hteti da jede.
„Nisam kriva, ti si mogao da se boriš za tu hranu!“ Pravdala sam se, a on je samo prevrnuo očima.
„Možda bih i pokušao da sam bio gladan.“ Pa ok, to već malo menja stvari. Ali, svejedno! Skoro milion posto sam sigurna da ceo ovaj razgovor u prevodu znači: 'Ha-haa, Perrie jedeš kao svinja.' Znam ja. 'Ne, nego tražiš izgovor da se svađaš. Sedi mirna i umukni.' Pa hvala ti, vidi se na čijoj si strani.
„Pa, mogao si da naglasiš da nisi želeo da jedeš! Možda te tada ne bih iskoristila kao izgovor.“ Rekla sam mu, i uopšte mi nije žao. U pravu sam, zar ne?
„Jesam.“ Ou.
„Kako god.“ Odgovorila sam iznervirano, prekrštajući ruke i okrećući se ka prozoru, dok se on glasno smejao, jer je shvatio da je ovoga puta pobedio. Pa, ne mogu da kažem da ga krivim. Samo, ovoga puta nisam imala vremena za durenje, jer je svako treći krenuo da me napada kako moram da se spakujem. Elem, navukla sam jaknu na sebe, sitnice koje su se nalazile oko mene i na našim sedištima, a moje su, spakovala u ranac i prebacila ga na leđa. I Zayn je uradio isto.  Izašavši ispred i pozdravivši se sa svima, i naravno poželela im svima sreću da prežive sutrašnji čas kod Walshove, bila sam spremna za polazak. I taman kad sam bila spremna da nonšalantno, u vidu leptira, proletim ispred Zayna, desilo se sledeće. Prebacio je ruku preko mog ramena, tako da su nam se spajali kukovi.
„Idemo.“ Opušteno je rekao i pogurao me ka napred. Pa super, više ne mogu ni da se opravdam u vezi odnosa sa njim, već izgledamo kao par. 'Pa moronu, ako ti to teško pada, skloni se!' Naravno da neću, ovako mi je toplo. 'Ti si debil.' Ne, nisam. Samo pronalazim sreću u nesreći. 'Ma samo ti nastavi da se raspravljaš sa mnom, ovaj će te do kuće odvesti tako sa prebačenom rukom preko ramena.' Pa šta? Drug i drugarica to ne rade? E pa, ne bih rekla. 'Baš me briga, radi šta hoćeš. I onako će ti roditelji biti presrećni kad vas budu videli tako.' O, sranje. Zašto oni moraju da postoje?
„Ok, više ne moramo ovako hodati.“ Rekla sam, kada sam priznala sebi da je ovaj mali u mojoj glavi skroz u pravu.
„Šta je bilo? Stidiš se?“ Provokacijski je progovorio, unevši mi se u facu. Uugh, debil. Mrzim ga.
„Naravno da ne.“ Prosiktala sam, blago ga gurajući dalje od sebe. Ali, bez obzira na to, on se opet pribio uz mene, kao da smo dva magneta. I naravno, nastavio sa svojom predstavom.
„Lažeš.“ Imam osećaj da sam tada zacrvenela kao bulka i osećala sam se tako kretenski. A stvar je otežavalo to što je on buljio u mene. Perrie, saberi se, nikada do sada se nisi zacrvenela. 'Ljuuuubav.' Nisam zaljubljena! 'Aha-aha. Upravo si priznala da si zacrvenela.' To je bila sekunda šokiranosti, nikada tu svoju, khm, zaljubljenost kako ti kažeš, iako ja nisam zaljubljena, nisam ispoljavala na taj način. 'Kako god, kod mene više ne možeš da se opereš.'
„Ne lupaj.“ Nastavila sam da se branim.
„A-a, znam ja.“ Zayn, nekada si samo glasić u mojoj glavi. 'Ne poredi nas! Suviše sam ja pametan, da bih bio sličan njemu.' Da jesi, narcisu. Elem, nastavila sam da slušam kako Zayn trabunja o tome kako me je odmah provalio i da u isto vreme vodim unutrašnju svađu sama sa sobom, odnosno svojim glasićem. Usled toga, počela sam i da više ni ne osećam vrelinu, zbog koje je do malopre na mojim obrazima mogla da se skuva supa, i prepustila se istinskoj raspravi i sa ovim dečkom koji me iz dana u dan sve više zbunjuje. Ne znam da li on, ili moja osećanja prema njemu.
„Prekini, da mi je imalo neprijatno u tvom prisustvu, ne bih ni mogla da radim sve one kretenske stvari koje jesam ovog vikenda i to zbog tebe.“ Zgađeno sam mu rekla, na šta je opet otpočeo onaj njegov glupi smeh.
„A koje to?“ Upitao je kao da ne zna.
„Znaš ti dobro.“ Obavestila sam ga.
„Svejedno.“ Započeo je malo tišim glasom, dok je svoje usne sve više približavao mom uhu. „Reci to naglas.“ Prošaputao je, a ja sam se automatski stresla, što zbog samog osećaja da s vremena na vreme njegove usne zakače po nešto na mom licu, što zbog suočavanja s tim da veći izazov nisam skoro imala. Da, mnogo je lakše praviti gluposti celog vikenda u kojima se pominje Zayn, nego kasnije ispred njim i ispričati sve to.
„Ne, neću.“ Rekla sam, prevrtajući očima.
„Pa naravno, blam bi te pojeo!“ Nastavio je da me provocira, a sam se sve više suzdržavala da ne počem na vičem kao debil, što mi ne bi bio prvi put, ali kako god.
„Ne bi, samo me nervira što me teraš da se ponižavam.“ Odgovorila sam mu iskreno, bacajući pogled napred i shvativši da smo samo nekoliko metara udaljeni od naših kuća. Ok, možda je vreme da se i ja udaljim nekoliko metara od njega.
„Ma daj, skroz si dosadna kada ne želiš da se svađaš.“ Rekao je malo razočarano.
„Pa vidi, za svađu s tobom treba dosta živaca i inspiracije, a s obzirom na to koliko sam i pospana i umorna, možeš da se pomiriš s tim.“ Odgovorila sam mu, blago se nasmešivši. Uradio je to isto.
„Okej, možeš da se odvojiš od mene, ne želim da se moja majka ponada da je konačno dobila svog dugo očekivanog zeta.“ Obavestila sam ga, na šta je prevrnuo očima.
„E baš neću, zbog njih ne možemo biti ni drugovi.“ Rekao je, a ja sam se namrštila, jer skoro ništa ne štima u toj njegovoj izjavi. Skroz je.. neobična? Da, moguće da je to prava reč.
„Zayn, mi ne možemo biti drugovi.“ Rekla sam mu, prevrtajući očima.
„A zašto?“ Želeo je da zna. I ja bih mu rekla da sam i ja znala. Ali, nisam. Pa sam se tako i uvalila u nevolju.
„Zato što.. aloo, to su Zayn Malik i Perrie Edwards!“ Pokušala sam se izvući sa ovim odgovorom, ali ništa.
„Nije to dovoljno dobar razlog. Ako nismo drugovi, šta smo onda?“ Pitao je, kada je kada je uhvatio moj plavi pogled koji se istog trena sjedinio s njegovim braon. Oh, definitivno, on je savršen. Dovoljno je lep iz profila, a tek ovako. Trudila sam se da ne izgleda kao da ću upravo istopim tu na sred ulice, pošto me je rukama približavao sebi, a ja sam pokušavala da smislim dovoljno dobar odgovor. Šta smo mi, šta smo mi, šta smo mi..
„Khm, verovatno osobe koje nisu trenutno sigurne u svoja osećanja..“ Mama, ja sam debil! Kako sam mogla da izjavim nešto tako glupo. „Ustvari, još manje u svoje postupke kada su sa ovom drugom osobom.“ Perrie, zakopaj se. Odmah tu! Sada ti samo ostaje da čekaš trenutak kada će ovaj dečko da krene da ti se smeje u lice.
„Hm, znači toliko se ti premišljaš?“ Tiho je pitao, dalje ne menjajući naš položaj.
„Aha, da li bi mogao sada da me pustiš da nastavim da se premišljam između četiri zida svoje sobe?“ Sada više ni ne znam da li je ovo bilo ironično ili iskreno.
„Ne.“ Rekao je, bez traga osmeha na licu, bilo čega. Zayn! Hajde, za*ebavaj me! Radi nešto, bilo šta! Učini da se manje osećam kretenski i da ovo zaliči na još jednu našu raspravu.
„Zayn, pusti me.“ Zarežala sam, misleći da će to upaliti i da će pomisliti da sam odjednom raspoložena za svađu.
„Ne, neću. Ne, nakon što si me navela na razmišljanje.“ Jesam li?
„Foliraš se.“ Obrusila sam mu, a on je odmahnuo glavom. E pa, izgleda da opet moram sama da se izborim. 'Samo nemoj opet da mu diraš „kolegu“, postalo je prilično dosadno.' Pa šta da radim onda? 'Bilo šta! Samo ga se otarasi i idi da spavaš, od tvog razmišljanja ja dobijam najveću glavobolju.' Jao, jadan ti. 'Ti si moron.' Okeej, izvini, evo rešavam stvari. Hm, dobro, šta da radim? Usresredila sam se na svoju ruku kojom nisam mogla da se poslužim na isti način kao inače, jer se ona nalazila negde kod Zaynovog struka, samo nadomak njegovog dupeta.. oou! Istog treba sam ga šljepnula po njegovoj lepo oblikovanoj zadnjici kako bi se pomerio što sam i htela da postignem.
„Ovaj, zaboravi na ovo. Prilično sam retardirana od jutros, biće sve bolje kad se malo odmorim.“ Povikala sam, dok sam trčala ka kapiji.
„Kako sada nisi pospana i umorna?“ Upitao je sarkastično, mada se nisam trudila da odgovorim. I tako, samo sam uletela unutra, pitavši nekoliko puta sebe zašto mi je ovo trebalo, dok me je Zayn pratio pogledom sa nekim svojim nedefinisanim osmehom. Lepo. Elem, čim sam ušla, zatekla sam majku i oca koji su me obasipali milionima pitanjima, ali sam ih lepo iskulirala i izgubila se u svojoj sobi. Otvorivši vrata, nekoliko sekundi, večnih sekundi, sam samo blenula kao tele, a onda se zaletela na krevet i bacakala po njemu. Oh, to mi je trebalo. Pre nego što se Zayn i setio da se pojavi, zatvorila sam prozor i otišla da se tuširam. Kada sam to završila, obukla se i osušila kosu, zaspala sam. Dobro, iako sam verovala da je to nemoguća misija, jer sam se probudila samo sat vremena pre toga.
...
Čuvši retardiranu melodiju koja dolazi iz mog mobilnog, naglo sam otvorila oči. Mrzim je. Prvenstveno zato što me budi svako božje jutro, osim za vreme raspusta i vikenda, ali i zato što je tako glupa, i.. i.. pa kao da dolazi iz nekog crtaća. 'A, inače, ti još uvek gledaš crtaće.' Samo Sunđer Boba i Pepu Prase! 'Sve je rečeno.' Ne, nije. O čemu sam ono pričala. A da, kako me melodija na mom mobilnom koja predstavlja alarm opasno nervira, za šta sam delimično i sama kriva, jer još nisam uspela da otkrijem kako da je promenim. Svejedno, nakon što sam pomahnitalo bacakala ruku kako mobilnom kako bih je ugasila, šokirala sam se. Navodno, trebala sam imati celo jutro za učenje, ali kada je ekran na mobilnom ponovo zasvetlio, videla sam da je bilo 13:00h!
„S*anje!“ Opsovala sam glasno, dok sam skakala iz kreveta i potrčala ka wc-u. Na brzinu sam obavila higijenu i vratila se nazad kako bih pronašla nešto da obučem. Otvorila sam ormar koji i inače izgleda kao da je na tom mestu pala atomska bomba. Stvari su uvek prevrnute i ne zna se koji je odeljak za šta. A možda ta stvar oko slaganja boja? E, to je fantazija. Mislim, njega nema ko da sredi, to je najveći problem. Logično da ja to ne radim, kada već naglašavam da je odvratan, a služavkama ne dozvoljavam da mi zaposednu sobu i da je sređuju, osim Bethany.. ponekad. Kako god, počela sam da pretražujem, odnosno da kopam praveći još veći nered od onog kakav jeste i pronašla pocepane farmerke, neku belu majcu sa natpisom i izvukla kožnu jaknu koju planiram obući preko. Što se tiče pocepanih farmerki, molimo se da me Walshova neće prozvati pred tablu, jer će se u tom slučaju šlogirati. Prišla sam ogledalu kako bih skupila kosu, jer iz nekog razloga svaka dlaka ima svoj pravac ovog jutra i eventualno se uverila da mi podočnjaci nisu do poda. 'Sumnjam, prespavala si više od pola dana juče.' Pa dobro, nikad se ne zna. I naravno, nakon toga primetila sam ono što nikada ne može da mi promakne. Prozor. Prišla sam mu i otvorila ga. Kao po običaju, Zaynov je stajao otvoren. Samo čekam kada će ga ubiti promaja. Stani malo, taj debil je i dalje spavao. Oh bože, vazduha! On se otkrio, a na sebi je imao bokserice. Kako je samo sex.. 'Probudi ga, zakasniće.' O da, u pravu si. U prvom mahu sam pomislila da ga samo dozivam, ali sam skontala da tako neće biti zanimljivo. Pa sam dohvatila jednu svoju sobnu papuču. 'A s obzirom da si smotana kao Trapavko iz 'Snežane i sedam patuljaka' ona će završiti u dvorište. Ne, ciljaću dobro. 'Samo nemoj njegov polni organ.' Naravno da neću, jutro je. 'Pa juče se nisi obazirala.' Bilo je slučajno! 'Kako god.' Zamahnuvši rukom, ispustila sam papuču i ona je letela dok nije udarila u Zaynov stomak. Aa, taj tip ima tako sexy pločice. 'Znaš, ta tvoja opsednutost njime postaje bolesna.' Istog trena je otvorio oči i opsovao na isti način kao ja kada sam skontala da je 13:00h. Dobro, sada je 13:15h.
„Mora li svako jutro da mi počne s tobom?!“ Iznervirano se prodrao.
„Treba da mi zahvališ! Zakasnićeš, trebalo bi da pogledaš koliko je sati.“ Uvređeno sam odgovorila. Zayn je pogledao u ekran svog mobilnog i skupio obrve.
„Ovo je sigurno zato što mi ovih dana nisi davala mira, prilično sam umoran.“ Rekao je.
„Ne se*i, i oblači se. Da li da te čekam?“ Pitala sam čisto iz pristojnosti, ali je on to očigledno shvatio pogrešno. Kao i sve ostalo što ja kažem.
„Oo, šta bi to trebalo da znači?“ Provokacijski me je upitao, na šta sam prevrnula očima.
„Da ćeš imati društvo do škole, idiote.“ Obrusila sam mu.   
„A ti priliku da nastaviš da mi govoriš kako smo nešto više od prijatelja.“ Znači znala sam da će mi to nabijati na nos do kraja života.
„Zar nismo rekli da to više nećemo spominjati?“
„Ti si rekla, ja sam slušao.“
„Kako god, prekini o tome. Bila sam previše šokirana zbog povratka u civilizaciju, pa sam malo poludela, može tako?“ 'Ej, kako ti znaš da zadiviš svojom inteligencijom, majke mi.' Hej, umukni! Bilo je krajnje sarkastično.
„Ne.“
„Hoćeš li da te sačekam ili ne?“
„Ne moraš, doći ću ja brzo.“
„Sumnjam, veća si žena od mene.“ A to je i imao prilike da dokaže mnogo puta.
„Ne samo da sam veća žena, nego sam i lepši.“ Odgovorio je.
„Prvo, sumnjam da se može porediti lepota muškarca i žene. Drugo, vrati mi moju papuču.“ Zapovedila sam,  dok sam
obuvala bele starke, kako bih konačno krenula.
„Neću, gađala si me njome.“ Odbijao je. Ja sam tada pogledom prelazila preko redova različitih dezodoransa. Kada sam odabrala željeni, počela sam da se tuširam njime.
„Da bih te probudila, moronu.“ Brecnula sam se, na šta je prevrnuo očima, a papučom me pogodio u levu butinu. Proizvela sam jedno 'auu', a on mi se počeo smejati. Kreten. Umesto da nastavim da ga tučem glasnim žicama, pokazala sam mu srednji prst, dohvatila torbu i izletela iz sobu, ignorišući njegovu izjavu o tome kako sam nekulturna. Na moju sreću, tata je bio u kancelariji sa Yaserom, a mama u gradu sa Trishom, pa nije imao ko da me smara. Osim možda Jima. Opet je zahtevao da me poveze, ali sam odbila i stavila slušalice u uši. On se neće proslaviti u ulozi mog telohranitelja, bilo bi najbolje da mami predložim da ga unajmi kao svog, ako ništa drugo  imaće zamorče koje će nosati okolo sve kese koje ona donese iz šopinga. Elem, krenula sam. Odslušala sam tri numere, pre nego što sam stigla u školu. Čim sam kročila u učionicu, napale su me i Leigh i Jade i svi ostali. Naravno, razmenjivali su utiske sa kampovanja. Samo je Harry sedeo u svoju stolicu sa nogama podignutim na njegovu i Zaynovu klupu. Hladno američki, iskulirala sam ih, i otišla da ostavim ranac i zavalim se na svoju klupu. Sa Harryjem sam se jedino i pozdravila kako treba. Verovatno zato što nije bio dosadan. Kraičkom oka sam pogledala ka Ayli i skontala da se vrti okolo pokušavajući da sazna da li će se njen Zayn uopšte pojaviti danas. E baš mi je drago što je nervozna! 'Ti si opasno ljubomorna, zar ne?' Ne, nisam. 'I plus loše lažeš.' Ja nikada ne lažem. 'Ma, uopšte.' Kako god. Kada sam se smestila u stolicu, i opet stavila slušalice u uši. Baš tada se pojavio Aylin princ, pa sam bila počastvovana da gledam taj romantičan susret. Blago meni. Ayla je samo naskočila na njega i počeli su da se ljubakaju na sred učionice kao da se nisu videli ceo mesec, a ne jedan prokleti vikend. Hm, baš nisu lep par, nekako su odvratni. Slažeš se? 'Pf, svakako da ih samo sex održava u vezi.' Slažem se.
„Perrie!“ Dozvala me je Jade, pa sam joj poslala upitni pogled kada sam konačno prestala da buljim u ono dvoje.
„Dođi na kratko.“ Pošto sam videla da Jade stoji sa Leigh odmah pored srećnog para, u odlaženju do nje videla sam priliku da uništim ovaj savršen momenat.
„Idem.“ Objavila sam i ustala sa stolice. Prošetala sam pored Ayle i zakačila je ramenom tako da je odmah prestala da ljubljenjem i rekla mi da pazim kuda idem. Samo sam ironično nasmejala i slegnula ramenima. Produžila sam dalje do Jade.
„Ou, to je bilo opako.“ Rekla je vragolasto.
„To je bilo slučajno.“ Opravdala sam se, ali mi nisu nešto verovale. „Kako god, šta je bilo?“ Pitala sam kako bih sprečila da ovaj razgovor krene u pogrešnom smeru.
„Pre nego da se pojaviš, neko iz škole se pojavio i rekao nam da nemamo prvi čas. Idemo sada da se najedemo nečim, sa nama ćeš?“ Hm, koliko god da umirem od gladi, nisam raspoložena da izlazim napolje, pre bih da gledam šta će ovo dvoje da rade. Čisto onako da bih znala kako ne treba da izgleda jedna veza.
„Um, mislim da ću ostati ovde.“ Rekla sam, kada sam se zakrenula i vratila se svom mestu. Zapravo, stala pored svog mesta, ali nisam sela. Pogled mi je pao na praznu Zaynovu stolicu.
„Imaš sreće, Styles. Možeš spavati još jedan čas.“ Rekla sam, dok sam se smeštala na već pomenutu stolicu.
„Ura.“ Odgovorio je ironično, a zatim nastavio razgovor sa mnom. „Nego, koja te voda ovde donela?“ Pitao je.
„Ako nisam neko zanimljivo društvo, mogu da idem.“ Rekla sam, iako i nisam imala nameru  da se maknem.
„Neka, neka. Ostani.“ Rekao je, nakon što je primetio da smrknutim pogledom gledam u Zayna i Aylu, i dalje. 'Ljubomorna siiiii.' Umukni.
„Šta vidi u njoj?“ Pitala sam, a Harry je slegnuo ramenima.
„Pa vidiš, ima lepu kosu.“ Hm, e pa ne verujem u to! Kada braon kosa može biti lepša od plave?
„Ne lepšu od moje.“ Obrusila sam mu.
„Pa očigledno se Zayn pali na smeđokose. Okej, ti si izuzetak.“ Čekaj, čekaj, šta je to rekao? Prvo sam poželela da skočim na njega i povikam nešto tipa 'Zayn se pali na mene?!' ali sam se suzdržala i probala nešto drugačije.
„Malo si pogrešio, teško je reći da se Zayn pali na mene.“ Rekla sam kroz blagi osmeh.
„Zapravo, upravu si. Više je zbunjen.“ Hm.
„Kako god, da se vratimo na temu. Ayla i nije neka lepotica, zar ne?“ Nastavila sam da ispitujem.
„Pa, jeste lepa.“ Ugh, muško.
„Okej, Harry znam ja da si ti klasično muško i da se pališ na sve što je žensko i hoda na dve noge, ali inače. Mislim, sa objektivne strane. Jel' najlepša? Nije, zar ne?“
„Ne razumem se u to.“ Oh, bože. Njemu se mora crtati. 'To je muško, pitaj ga o atributima, tu ti može dati profesionalno mišljenje.' Oh, pa da. Znaš ti da budeš pametan.
„Okej, a jel' zgodna? Mislim, onako baš?“
„Pa vidiš, ja ni ne volim toliko mršavice kao što je ona. Kada nema gram mesa, nemaš ni gde da uhvatiš.“ Prosto sam znala da nije savršena! Ura!
„Ja sam zgodnija od nje, zar ne?“ Pitala sam, nakon čega je Harry počeo da pogledom prelazi preko gornjeg dela mojih butina. Perverznjak! To se ne radi tako providno.
„Svakako imaš bolju zadnjicu od nje.“ Ok, ovo je bilo prilično neočekivano.
„Ou, pa hvala.“ Odgovorila sam, kada sam uočila kako Zayn Aylu za ruku izvlači napolje. Ok, da li planiraju ono što mislim? Pa muški wc je tako odvratan! Imala sam prilike da vidim. Niko ne može biti toliko retardiran da se tamo je*e. U redu, previše razmišljam o tome, treba da se umijem ili tako nešto. Osim toga, dobila sam, trebalo bih da promenim uložak. Naravno, pre toga da ga prošvercujem sa sobom.
„Odoh ja, lepo smo pričali.“ Objavila sam, a čupav dečko je samo klimnuo glavom i posvetio se spavanju. Došetala sam do ranca i kopala po njemu dok nisam opipala pakovanje uložaka i jedan stavila u svesku. Zatim sam tu istu svesku izvukla i privukla je blizu džepa farmerki. Kada se ta mala stvar nalazila u mom džepu, bila sam spremna za polazak. Kada sam izašla na hodnik, tamo nije bilo ni Zayna i Ayle. Verovatno već odrađuju to što imaju u muškom toaletu. Bljak, bljak, bljak. Uzdahnula sam i uletela u ženski. Bio je prazan i ja sam bila u pravu, u muškom su. Nakon što sam se pogledala u ogledalu, čisto da bih se uverila da još uvek ličim na čoveka, ušla sam u prvu kabinu. Elem, sela sam na wc šolju i počela da obavljam to što sam želela, kada se odjednom začuo zvuk otvaranja vrata. Bila sam sigurna da je to samo još jedna likuša koja ima potrebu da se stalno tetura do wc-a kako bi popravila šminku. Ali ne, osim ako to nije neka likuša koja stenje dok popravlja šminku. O moj bože, stenje?! Nije samo ona! Stenje ona i stenje.. on. Nije valjda?! Sada je već celi toalet ispunio zvuk naglih koraka dvoje ljudi pomešan sa zvukom stenjanja. Sve jačim i jačim. Očigledno će ovi brzo do vrhunca koliko ja vidim. I taman, kada sam krenula da se za*ebavam u svojim mislima, taj dečko je čvrsto pribio devojku uz vrata kabine u kojoj sam ja! Kakve sam sreće, upravo će u moju kabinu ušetati par koji ima nameru da se sexa dok ja menjam svoj uložak.
„Z-Zayn..“ Prostenjao je ženski glav koji mi se odjednom čini toliko poznat. Mama, ovo su Zayn i Ayla! Zezate me? Ovo je skrivena kamera?! Šta sada da radim? 'Baci taj prljavi uložak, i izađi iz wc-a.' Kako kada su mi blokirali izlaz? A za koji trenutak će ući i u moju kabinu! 'Pa zaključaj se!' Pa da znaju da sam ovde! Ispaće da sam namerno došla. 'Perrie, imaš menstruaciju, normalno da imaš potrebu za wc-om.' Videla bih tebe na mom mestu. Zapravo, ti ne možeš da se nađeš na mom mestu, pošto je tvoj dom moja glava i moraš ostati tu zauvek kako bi me nervirao. I tako, dok sam se raspravljala sa mojim unutrašnjim glasićem, ovo dvoje su se maknuli sa mojim vrata i onako napaljeni se dogegali u kabinu pored moje. Uh, dobro je. Pa, trebalo bi da izađem. Hajde Perrie, sada bi trebalo da svrše, ne mogu se baviti tobom. Da, da, tako je. Perrie, ideš napolje. Otvorila sam vrata, a čak se nisam ni trudila da budem tiha. I baš kada sam bila spremna da otrčim do izlaza i zaboravim da sam ovo čula, Ayla je vrisnula tako glasno da sam odmah skontala da ovaj ulazi u nju. Oh bože, Perrie odlazi napolje! Alii, ne mogu nakon ovoga. Samo idem do ogledala da se umijem i izlazim. 'Ma verujem.' Ozbiljno ću. 'Ne, Perrie. Čekaćeš da završe, pa krenu da se navlače, ti ćeš zbrisati.' Ne, to je narušavanje privatnosti. Čak i ako oni ne znaju da im narušavam privatnost. 'Već to radiš. Znam da hoćeš ostati.' Ne, neću. Evo, ne moram ni da se umivam, izlazim.. okej, u pravu si. Ne mogu sada da idem. I tako, tihim koracima sam stala ispred ogledala dok je ovu malenu prostoriju ispunjavalo Zaynovo režanje i Aylino vriskanje. A ja sam čula da plavuše najviše vriskaju. 'Perrie, ti si plavuša.' O da. Pa, nema veze. Zaboravi.
„Perrie? Tu sii! Tražimo te po celoj školi!“ Odjednom je neko progovorio. Okrenula sam i ugledala Jade sa velikim sendvičem u ruci. Da, pozvala me je kako bi videla gde sam, a kada je to uradila susrela se sa mojim sleđenim, bledim pogledom. Odjednom, tišina. Čak se više ni stenjanje nije čulo. Čekaj, jeste li?! O-o.     

Eto ga 19. deoo ^-^ 
hoho :3
ne znate kako mi je drago kad objavim nastavak tada kada sam rekla da cu xd ustvari, tehnicki, rekla sam u utorak, ali sada je sreda, jer je 00:14 tako da.. xd
mah, serem xd
Love you all :D

Jovana S. :3 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 17, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

'Beauty' By: Jovana S.Where stories live. Discover now