17 DEO:
„I? Šta ćemo da radimo ostatak dana?“ Upitala je Jesy, punim ustima. Mada, ja nisam stigla da previše obratim pažnju na razmišljanje o tome koji bi odgovor mogla da joj dam, jer sam se i ja upotpunosti posvetila sendviču koji sam držala u rukama. Imam osećaj da vekovima nisam ništa pojela. 'Bitno da si ti imala slatke snove.' Ignorisaću tvoju izjavu, i pokušati da ovoga puta istrajem u beznadežnim pokušajima da taj događaj zaboravim. 'Još ti je i jutro divno počelo.' Ma opasno, rukama sam dotaknula muški polni organ u erekciji. I ovo ću pokušati da zaboravim, ali mislim da će mi ići mnogo teže od zaboravljanja onog prvog. A što je najtragičnije, na kraju ću se svega toga sećati još duugo. 'Ja ne bih rekao da si ga samo takla..' Već sam rekla da nisam gledala! Mah, iz kog razloga se ja tebi pravdam? Pa i da sam ga lepo obuhvatila i stisnula, to nije tvoja stvar! Ugh.
„Planira li neko da mi odgovori?“ Uvređeno je Jesy postavila sledeće pitanje, kada je skontala da su je svi pošteno isklulirali, uključujući i mene. Ali nije to zato što niko nije želeo da njoj odgovori, jednostavno su ovo od onih trenutaka kada te mrzi i da govoriš.
„Um, izvini Jesy, mislim da su svi previše gladni da bi pronašli vremena da kažu išta.“ Aa možda je i ova Jadeina solucija tačna. Usmerila sam pogled ka Zaynu, a nemam pojma zašto, koji je u tom trenutku čeprkao nešto po mobilnom. Od kada je dobio moj broj ne odvaja se od njega. Okej, glupiram se, vrlo je moguće da se dopisuje sa Aylom baš sada. 'Stvarno istinski počinjem da se brinem za tvoju inteligenciju. Kako bi mogli da se dopisuju? Ovo je šuma i nema signala, logično.' Aa, pa da. Pa nisam ja glupa, samo mi opada koncentracija u poslednje vreme. Da, sigurno je to.
„Ja sam za to da malo prošetamo, ukočiću se cela, izležavamo se od kada smo stigli.“ Pa ne baš svi. Trenutno bih se pohvalila da sam podosta šetala, ali iz nekog razloga ne osećam veliku potrebu za tim.
„A gde mislite da bismo mogli da šetamo? Oko nas je samo drveće.“ I posle ovog Liamovog komentara sam nekoliko minuta razmišljala da li da iznesem svoj predlog, čisto onako da ne bih bila opet bombardovana glupim izjavama o tome zašto sam tamo bila i s kim. Mah, neće biti prvi put.
„Možemo pored reke, ja sam išla i ništa mi se nije desilo.“ Moram da priznam da sam drugi deo rečenice izgovorila sa dozom sarkazma, jer su me pošteno smorili sa svojim stavom da će im se nešto desiti tipa da će ih ujesti zmija za nogu ili proždrati vuk koji će magično iskočiti iz nekog žbuna.
„S kim si išla Perrie?“ Upitao je Louis provokacijski. Znači, znala sam.
„Uum, sama?“ Počinjem ozbiljnon da se pitam koliko laži izgovorim u jednom danu.
„Ma baš.“ Evo ga i Niall. Hajde i ostatak ljudi, ućutali ste se! Perrie je na sve navikla. U tom trenutku sam primetila dotičnog gospodina koji mi šalje poglede koji govore 'sada se spremam da kažem nešto urnebesno.' E pa, na*ebala sam.
„Ne, ja sam njen svedok. Bila je sama. Bio sam pored nje i to sam video. Lično sam se uverio da je bila sama dok smo razgovarali.“ Oh, bože, zašto živim? U sledećem trenutku se već svi drže za stomak od smeha, a ja kolutam očima.
„Svejedno, hoćete li da idemo ili ne?“ Rekla sam, ponadavši se da brzo mogu promeniti temu. „Ili ste za opciju da se ovde sušimo.“ Nadodala sam na kraju.
„Ne, možemo da idemo.“ Oduševljeno je započeo čupavac. „Taman nam ti i Zayn možete prepričati sve što ste tamo radili, mora da je interesantno.“ I kao i uvek, čim izgovori drugi deo onoga šta je hteo, poželim da ga udarim. Samo što je ovoga bio na potpuno drugom kraju od mene, a moja ruka nije mogla toliko dugačka da bi stigla do njega, a i nešto nisam raspoložena da zbog njega ustajem sa svog mesta.
„Da, prepostavljam da vam još nisu dosadile naše beznačajne rasprave, pošto je to jedino što znamo da radimo.“ Odvratila sam ironično, kada se Zayn nasmejao još.. ironičnije?
„Zapravo, ima tu toga što se može reći.“ Skroz opušteno je izjavio, nakon čega sam mu poslala pogled koji sam htela da ga upozorim da ću ga prvom prilikom ubiti. 'Khm, poslednji put kada si se pojavila sa namerom da ga ubiješ, ti si ga grlila.' Nije tačno, mi smo se grlili! Osim toga, to je bio jedan jedini put. I na greškama se uči. 'Da, kako da ne.'
„Huu, ovo obećava.“ Zaigrano je prokomentarisao Niall, posle čega nastupam ja sa svojim stavom 'ajmo odmah da prošetamo'. Posle kraćeg kukanja su ustali. Stvarno mi nije jasno čemu to, izležavali su se dva dana i nije im toga dosta. Ovoga puta nismo išli, kako bi Harold rekao 'mešano', već smo se odvojili. Muški deo je išao napred, pretpostavljam razgovarajući o nekim svojim temama tipa kakvi su im poslednji uspesi što se tiče devojaka, ili kako je protekao poslednji sex koji je imao svako od njih. Bitno je da sam čula kako pominju reči: kondom, lift i kabinu u wc-u. Pa, mislim da je time sve razjašnjeno. Nas četiri smo išle nekoliko metara iza njih, tako da budemo dovoljno udaljene da oni ne bi slušali šta mi pričamo. Mada čak i da smo bliže, mislim da se oni ne bi previše interesovali za to, jer su se upravo upustili u glasnu diskusiju o tome kako je Louis nemaran zato što se našao u muškom wc sa nekom likušom bez kondoma. Dok su Liam i Niall pričali kako je to bio užasan postupak, jer uvek postoji mogućnost da je tu jadnu devojku 'napumpao' Harry i Zayn su stali u njegovu odbranu, rekavši kako ga nimalo ne krive, jer 'kada imaš potrebu, uradićeš to bez obzira na posledice' naglasivši kako se to i njima desilo milion puta. Jao, kako je to poučno. Da, uradićeš to, ali samo kao si zavisnik od sexa, kao njih dvojica. Nažalost, ja više nisam mogla da ostanem posvećena prisluškivanju njihovog razgovora, jer su me ove tri pored mene obasipale milionima pitanje. Zbog tog velikog broja njih, više ni nisam znala odakle da počnem da odgovaram, a iskreno ni šta da odgovorim.
„A sada pričaj, lepo.“ Ma šta ženo hoćeš da ti pričam? 'Leigh ti nije majka, pa da je oslovljavaš sa ženom.' Pa dobro, više ni ne mogu da razmišljam kako treba.. ma da li je uopšte bitno kako sam je nazvala, još u mislima? Nije, zato ćuti.
„Šta?“ Rekla sam neizanteresovano, na šta su mi sve tri poslale one svoje upečatljive poglede.
„Okej, ako hoćete da vam kažem nešto, pojasnite mi šta želite da čujete.“ Nadodala sam, kada me je već smorile da me gledaju tako, kao da sam.. ne znam.. da me gledaju tako.
„Pa ne znam baš, samo me čudi zašto mi ne znamo ni za jednu tvoju avanturu sa onim dečkom tamo.“ Rekla je značajno Jesy, uperivši prst ka Zaynu koji je hodao ispred nas. Istog momenta mi je pogled pao na njegovu zadnjicu, uh, kakva je šteta što se nosi malo uže pantalone kao Harry.
„Pa pričala sam vam u kućici!“ Opravdala sam se.
„Da, o tome kako se stalno svađate na temu ko je histeričan, a ko uobražen.“ Pa zar je trebalo da vam ispričam sve ono? Sumnjam. Ne mogu. Provaliće me. Mislim, već su me provalili. Ali, onda će činjenica da ga ja u stvari ne podnosim postati upotpunosti zanemarljiva.
„Pa jesmo se svađali!“ Rekla sam.
„Aaa, osim toga?“ Provokacijski me je upitala Jade na kraju, dok su ove dve složile one vragolasti izraze lica. Sve to u kombinaciji sa podignutim obrvama je užasno iritirajuće.
„Šta osim toga?“ 'Nije mi jasno ko ovde treba da bude iznerviran, ti ili one. Veruj mi da si meni ti više iritantna.'
„Džabe se izvlačiš sada, svejedno ćeš pričati.“ Varaš se, Jade Amelia Thirlwall! Ni u ludilu. 'One su ti najbolje drugarice, mozgu, zašto im ne bi ispričala?' Ne znaaam, još uvek nisam spremna za tako nešto.
„Hajde, hajde.“ Hajde Perrie, mucaj nešto, možeš ti to.
„Ali ja nis..“ I u trenutku kada sam započela sa izvlačenjem, začula sam iritantni glas Zayna Malika, kako je lepo. Počastvovana sam. Samo da mi je znati šta sada hoće od mene.
„Jao, Perrie..“ Započeo je, kao što rekoh, svojim iritantnim glasom koji je inače bio veooma.. iritantan. A to je još iritantnije od svega prethodno navedehog iritantnog.
„Šta je?“ Rekla sam hladnokrvno, a za uzvrat dobila njegov prigušeni smeh.
„Pa zar ti nije poznato ovo mesto?“ Upitao me je krajnje provokacijski. U prvom mahu sam htela da na njegovo pitanje postavim svoje, koje glasi: Koje mesto? Međutim, zaustavila sam se kada sam skontala da se trenutno nalazimo pored one proklete stene ili kamena gde sam zaspala na njegovom ramenu, a zatim ga još dozivala u snu. Uz sve to, sanjala sam kako se žvalimo, baš lepo.
„Nije, tebi jeste?“ I kao po običaju napravila sam se glupa. Naravno, to je bio ipak Zayn Malik, pa ni ne shvatam zašto sam pokušavala da se izvučem. Naje*aću na ovaj ili onaj način.
„Pa, evo pokušavam da se setim, i mislim da mi uspeva.“ Hm, šta misliš, da li ti bi uspelo da poletiš u visine kada bih te tresnula nečim?
„E, ja baš nešto ne mogu da se setim!“ Brecnula sam se, na šta sam pokupila sve poglede. Da znaaaam, veoma vam je sumnjivo što sam tako pobesnila zboh jedne njegove rečenice i sada se pitate šta li se to desilo.
„Znate, postoji jedna legenda.“ Počeo je da govori svima ovaj kreten, a oni kao još već kreteni od njega, dali su mu dozvolu da nastavi da priča o tome. „Vezana je za ovo mesto.“ Čekaj, šta ovaj dođavola hoće da uradi?! „Pa, ovde su jedno veče, dok su uživali i dok je mesec sijao..“ Prekinula sam ga istog momenta.
„Bio je dan, imbecilu.“ Ma ja sam veći imbecil od njega definitivno, ali se jednostavno nisam suzdržala. Je*iga.
„Oo, pa i ti znaš ovu legendu?“ Pa logično, kad se u njoj očigledno govori o meni.
„Molim te, ne pravi većeg kretena, nego što već jesi.“ Rekla sam, nakon čega mi je uputio uvređen pogled.
„Oh, moram negde da zapišem da su svi ljudi koji prepričavaju mitove i legende kreteni.“ E tada sam ja njemu poslala jedan pogled koji je značio 'jao, ma kako si mi ti pametan.' Mada, on nije toliko obraćao. „Kako god, da nastavim. I tako dok su oni sedeli zagrljeni na onom tamo kamenu..“ Prstom je uperio ka onoj prokletoj zemlji koju već istinski mrzim. „..mladoj gospođici se prispavalo, a utočište, odnosno jastuk, je pronašla na ramenu prelepog mladića.“ Da li je on to upravo sebe proglasio 'prelepim mladićem'? E pa, sve je osim toga.
„Zayn, dosta je bilo.“ Zaista, da li baš mora da se sazna kako sam se izblamirala? A sve vreme čak nisam ni znala da mi se to dešava. Mislila sam da ljubim dečka svojih snova. Skroz nisam iznenađena što se na kraju ispostavilo da je sve san.
„Ali, tek sam počeo. Nije fer da samo ti i ja znamo legendu.“ Pa u tome i jeste poenta!
„Koju sam izmišljaš!“ Stvarno, mora da mu je bilo mnogo dosadno, čim je uspeo da dođe na ideju da ovo radi.
„Hoćeš reći da ovo nije tačno? Da se ovo nije desilo?“
„Da, desilo se! I to na moju žalost!“ Očajnički sam izjavila, a Zayn je složio izraz lica koji je značio nešto tipa 'aha, ahaa, ma znam ja da ti voliš malo da se praviš luda.' Što se tiče ostalih, oni su samo ćutke posmatrali ovu situaciju, jedino što im je falilo bile su kokice. Mnogo kokica. Mnoštvo njih.
„Um, koliko sam ja razumeo, sada bi trebalo u toj, khm, legendi da se pojave sporedni likovi, a to ste vas dvoje. Vaša uloga je da prekinete ovu romansu dvoje mladih ljudi svojim stenjanjem i uzdasima.“ Harold. Pa naravno, kako sam mislila je ovo moglo da prođe bez njega, svašta i od mene.
„Skooooro, pa si pogodio.“ Skoro? Ne vidim šta je tu 'skoro'. U potpunoti nema veze sa njegovom pričom. Skoro? Ma daj, molim te.
„Šta, i oni su, kao i vi, imali sex?!“ Šokirano je upitao, a nekolicina njih je prasnula u smeh. Meni i nije bilo nešto smešno.
„Ne, imbecilu.“ Odgovorio mu je ovaj, na šta se Harry dosetio još jedne besmislene solucije.
„Imali ste grupnjak?“ Perrie, ne zamišljaj to!
„Ja i dalje pokušavam da shvatim kakve bi veze grupni sex trebao da ima sa legendom?“ Javila se Jade. Više ni meni nije jasno. Ali, da nije Harryja, ne bi ni skrenuli sa glavne teme.
„Iako smo svi ukapirali da ona ne postoji.“ Rekavši to Niall, glasno se nasmejao. „Svejedno, da ne kvarimo trenutak.“ I na moju veliku žalost svi su se sa tim složili, pa je Zayn 'ladno mogao da nastavi sa ovim cirkusom.
„Itekako postoji!“ Pokušao je narcis da opravda svoju čivenu legendu koju je inače osmislio pre deset minuta.
„Ne, ne postoji. Zayn sere!“ Protestvovala sam.
„Niste me ni pustili da završim! I kao što rekoh, ona je zaspala na njegovom ramenu i..“ I pre nego što je završio rečenicu, poslao mi je pogled koji je govorio nešto kao 'Edwards, sad se spremi.' „..i mirisala njegov vrat sve dok nije zaspala!“ Taj mali, bedni, uobraženi lažljivac!
„Kako ti lažeš!Uopšte te nisam mirisala dok sam tonula u san!“ Eto, opet nisam izdržala.
„Čekaj, čekaj, šta? Perrie, pojasni.“
„Oo, znao sam da ne umišljam!“
„Hu, bilo veselo.“
„Stoop, nisam lepo čula ovo poslednje!“
„Ma Jesy, suština je da je bilo veselo!“ A ovo su bili samo neki od komentara koji su usledili posle moje izjave. Zakljinjem se, od sada ću uvek paziti šta pričam pred neki ljudima i ljudima uopšte.
„Okej, i koja je poenta na kraju?“ Hvala Liam, da nije tebe još uvek bi bila aktuelna ova tema. 'Prvo lupneš prvo što pomisliš, a zatim 'Hvala Liam.' Srce ne ide to tako.' Dragi moj, živote, izvini, sledeći put ću te pitati pre nego što nešto uradim.' Uzvratila sam svom glasiću sarkastično, a zatim zamislila kako koluta očima u vidu nekog malog čovečuljka.
„Kako da dođem do tog kraja ako me stalno prekidate?“ Sledeće što se desilo bilo je da su već svi ćutali kao zaliveni, pa čak uključujući i mene. Čini mi se da sam to uradila čisto zato da bih videla šta sve ovaj dečko može lupnuti. Pa čak i pored činjenice da sam svesna toga da ću ja zbog tih reči najviše stradati. „E tako. Devojka je bila tajno zaljubljena u tog mladića..“ Kako izmišlja, komarac jedan! „..da ga je čak i dozivala u snu!“ Kakav je on peder! „I legenda kaže da svaki sledeći ljuuubaaaavni par koji dođe na ovo mesto..“ Posebno je naglasio 'ljubavni' zbog čega sam posebno želela da ga udarim.
„I? Šta sad?“ Pitao je Liam, skroz zbunjen.
„Pa ništa, to je legenda.“ Zaista, genijalna je, oduševljena sam. 'Toliko da se slažem sa tobom, čak sam i odmah skapirao da ti je ovo bio sarkazam.' Barem se u nečemu slažemo, kako je to lepo.
„Ali mene i dalje živo interesuje šta će se dešavati svakom sledećem, kako Zayn kaže, ljuuubaaaavnom paru koji bude sedeo na toj kamenčini?“ I zahvaljujući Jesy opet smo se vratili na staru temu i tu već postoji mogućnost da ćemo se vratiti na temu mog sna.
„Pa je*ote, sedeće na kamenu kao i svi prethodnici.“ Kul, samo što ja tu ne vidim ni L od legende.
„Stvarno urnebesna legenda.“ Odvratila sam ironično.
„E a ko su tačno prethodnici?“ Upitao je Harry provokacijski i to namerno, kao da još niko nije ukapirao da se radi o meni i Zaynu. 'Zaynu i meni.' Takvo je pravilo da kažeš nekome iz poštovanja. Od kad ja poštujem Zayna? Ne sećam se da sam nečim to pokazala.
„Bitno je da znate da su to bili dvoje ljudi koji su ustvari klasične budale.“ Hm, sviđa mi se Zaynov odgovor.
YOU ARE READING
'Beauty' By: Jovana S.
FanfictionSvi mi ponekad branimo svoje stavove i čvrsto stojimo iza svojih reči. Kada to potenciramo, naša okolina nas po tome i zapamti. Ali šta se dešava kada posle izvesnog vremena promenimo mišljenje? Ono prvo što dolazi u mislima je 'Šta će pomisliti svi...