Part 7

561 16 1
                                    

(inače, ovo je najdosadniji deo koji sam ikada napisala jer nisam imala nešto previše inspiracije, ali od sledećeg kreće nešto verii interesantno B| )

Zayn’s P.O.V.

Krenuo sam da udaram šakama po prokletim vratima, koja su zaista bila zaključana, nadajući se da će se Perrie vratiti i otključati. Ugh, ta mala!  Ne mogu da verujem da me je  stvarno zaključala, još u ženskom wc-u zamisli.  Brzo sam se dohvatio svog mobilnog telefona, u nameri da pošaljem Harryju poruku da me izbavi odavde. Nažalost, on će danas biti moj spasitelj, kako romantično. 'Idi kod čistačica, uzmi ključeve od ženskog wc-a, i otključaj me! Zaglavio sam tu zbog one histerične!' Odmah zatim mi je stigla poruka od mog spasitelja, moje ljubavi 'Oouu to mora da je bilo zanimljivo ;)' Debil. Pronašao je pravo vreme da se zajebava na moj račun. 'Samo pomeri svoju *ebenu guzicu i uradi šta sam ti rekao! Pa makar se vukao celim putem Harolde, uradi to! Ne smeš dozvoliti da istrulim u ženskom wc-u!' To je bila sledeća poruka koju sam mu poslao. 'Ok, ali imaj razumevanja za mene ako budem bio sporiji, trenutno se profesorka Adams sagnula da bi napisala nešto na tabli. Ooo brate, kakva je to zadnjica! Ova ženska je najbolja koju sam dosad video, a neću je  imati. Zar nisi primetio da je život čisto s*anje?' Pročitavši njegovu poslednju poruku, samo sam prevrnuo očima. Navikao sam se već na Stylesovu bolest. Pošto sam znao da je Harry sve samo ne aktivan i voljan da se prošeta, opet sam bacio pogled na tekst ispisan na papiru. Reči koje sam napisao i koje su tu stajale govorile su simpatičnu istinu koju sam na kraju sebi priznao. Ona očigledno jeste neko ko je doneo novu zanimljivu priču u moj život. Pitam se da li je Perrie to pročitala. Ceo tekst sam mogao pročitati više puta i prisećati se svega sa smeškom na licu, jer se ovaj kreten još nije dovukao dovde. Malo kasnije, čuo sam kako neko otključava vrata, a kada sam video da je to Harry poželeo da sam mu se bacim u zagrljaj i izljubim ga kao klasičan gej. Prokleta bila mala histerična plavuša. Neki glasić u meni upravo mi je rekao kako sam to zaslužio, lepo od njega. Najgore bi bilo da svojim sledećim potezom izjednači rezultat, moram da smislim nešto jako dobro.

„Ou, kako te je mala dobro zajebala!“ Rekao je Harry, približavajući mi se. Smejao se kao budala, očigledno uživajući u onome što vidi. Ja sam ga samo prostelio pogledom.

„Pa šta si to uradio pa da završiš ovako?“ Upitao me je na kraju, a ja sam se premišljao da li da mu kažem istinu.

„Khm, pa provocirao sam je. Rekao sam joj kako je ljubomorna na Aylu i kako igramo igru u kojoj sam ja dva poena ispred nje.“ Pa očigledno je da sam zaslužio ovo.

„Čekaj, čekaj, kakve veze Ayla ima sa ovim?“ Pitao je Harry ozbiljno.

„Mah, na kraju smo se opet smuvali.“ Rekao sam mu najopuštenije moguće kao da sam mislio na to da idem da prezalogajim nešto.

„Aaa ološu, rekao si mi da mi je prepuštaš!“ Prosiktao je razočarano i ja sam slegnuo ramenima što je značilo da je na kraju tako ispalo. Samo još da mi postane jasno koji ku*ac sam to uradio. (ne zamerite na rečniku, Zayn je sada jako iznerviran i patii hahah xd) Stalno uverevam sebe da u razlogu ne stoji jedno odjednom pomalo značajno ime za mene- Perrie.

„Izvini, ali mislim da bi trebao više da me voliš od neke ribe.“ Šaljivo sam mu rekao.

„Nažalost.“ Odgovorio mi je sarkastično. „Stani, ako je to samo neka  riba zašto si je opet smuvao?“ Prvo sam poželeo da mu odgovorim 'Ne znam' ali sam pomislio kako to ne bi bilo najpametnije.

„Um, mislim da mi odjednom ne odgovara da budem slobodan, a ona je jurila mene i onda..“ Woow, kako glupo.

„Pa mislim da te kapiram.“ Rekao mi je Harry opušteno a zatim me pogledao sa nekim vragolastim smeškom. „A i ja sam zaljubljen u profesorku Adams.“ Kažem, navikao sam se na njegovu bolest.

'Beauty' By: Jovana S.Where stories live. Discover now