Part 9

552 14 0
                                    

Pogledala sam ga ravno u oči, kada sam ja svoje ruke položila oko njegovog vrata. Počela je muzika, a mi smo počeli kao nadrogirani penzioneri ukočeno da pomeramo kukove levo-desno, dok mi je u glavi i dalje odzvanjala rečenica 'Platićeš mi za ovo.' Hm, a šta to on može? Od njega mogu zaista sve očekivati. Od toga da me natera da iz nekog razloga potrčim i u ovim štikletinama se zalepim za pod do toga da mi u hranu stavi nešto što tera na smejanje ili štucanje. Počinjem zaista da uživam u svemu ovome i jedva čekam da vidim kakav će sledeći potez napraviti u našoj maloj igri. Početak pesme je odavno odmakao i ritam je sada postao brži, zato sam i ja počela da pravim brže pokrete. Zayn se nije snašao, što je odmah ispalo loše po mene.

„Aauuć!“ Prosiktala sam, kada me je zgazio.

„Sama si kriva.“ Odgovorio mi je provokacijski, usput sležući ramenima. Nisam odgovorila na ovo i samo nastavila da se klatim dok je Zayn nervozno uzdisao i nešto gunđao, ali ga nisam u potpunosti sve razumela. Nije mi najjasniji, sasvim okej pleše, jedino što izgleda smešno, a plaši se da će se izblamirati. Međutim, u svakom slučaju je to poen za mene. Nastavili smo da 'plešemo' ako se to može nazvati plesom, kada sam shvatila da bih ovako mogla dugo. Ples sa Zaynom Malikom, iako bio smotan, jesto nešto simpatično. Uh, počinjem sve više da mislim kako su moje sopstvene izjave neverovatno glupe.

„Možeš se brzo predati i tako mi olakšati stvari.“ Predložila sam, provokacijski se nasmešivši. On je samo zakolutao očima. Hajde Zayn, skrati muke i meni i sebi. I pati malo.

„Ako misliš da ću ti tako lako predati poen, varaš se.“  Rekao mi je, dok mu se na licu stvarao mali blagi osmeh. Da li će ikada prestati da se smeši?!  Mada, to me nikako ne može više iznenaditi, jer sam se privikla. Ono zbog čega se jesam iznenadila, bio je njegov sledeći potez. Svoju ruku je premestio na moja leđa, spuštivši je malo iznad moje zadnjice. Uh, ne zna koliko je srećan, da je njegova ruka barem još malčice putovala, sada bi bio bez zuba. Odmah zatim, počeo je da mi se približava, dok me je prsima gurao naniže. Ukapirala sam šta hoće. Oh, bože! Perrie, diši duboko. Moje oči, i njegove koje su bile iznad mojih, opet su se susrele. Zayn me je posmatrao sa nekim zagonetnim osmehom, a ja sam se bukvalno izgubila. Ova poza mi se jako sviđa, iako se sada gledamo kao zaljubljeni par. Naravno, sada najviše u ovom prizoru uživaju naši roditelji koji verovatno već od sreće poskakuju u mestu.

„Potcenjuješ me, lepotice.“ Izgovorio je to zavodnički, usput mi namignuvši. Izgleda da je to učilo da potpuno zaboravim gde sam i prepustim se trenutku. Čini mi se da ovo traje satima i da su odavno već svi završili sa plesom, ali i dalje čujem muziku što me podseća na to da još uvek izgledamo relativno normalno. Ma šta lupam? Ovo ne može biti normalno.

„Međutim, ništa ne može da umanji tvoj antitalenat za plesanje.“ Odgovorila sam mu, nadajući se da će to barem malo pomoći da zaličimo na sebe. Trenuci kada se raspravljamo su oni u kojima, definitivno, više uživamo. Čini mi se da su ovi drugi oni u kojima se pitamo šta nas je spopalo tog dana. Ili je tako barem kod mene. Ostavivši razmišljanje po stani, vratila sam se u realnost. Da, i dalje je isto. I dalje posmatramo jedno drugo dok me on pridržava. Samo se nadam da neću poludeti, zagrliti ga, i pribiti se uz njega, kao onog dana u kancelar...

Odjednom sam osetila kako me više ništa ne pridržava i kako polako gubim ravnotežu. Šta, kog đavola.. Svejedno, nisam imala vremena da razmišljam o tome šta mi se dešava, već sam vrisnula tako glasno, da sam prozrokovala da se Zayn glasno nasmeje. I baš kada sam trebala da tresnem o pod velikog podijuma za ples, pomenuti dečko koji me ispustio, me je sada i uhvatio, dok se kao debil razdragano osmehivao. Ozbiljna sam, odoše njemu zubi.

„Ups, prilično sam netalentovan za ovo.“ Rekao mi je sarkastično, pruživši mi ruku.

„Mrzim te.“ Promrmljala sam kroz zube, dok sam ustajala. Primetila sam da sam i privukla pažnju mnogih ljudi ovde, tačnije, svih. Već vidim naslov u novinama 'Naslednica porodice Edwards u slobodno vreme krešti po zabavama!'

'Beauty' By: Jovana S.Where stories live. Discover now