Na pokojích byl klid. Nikomu se nechtělo nic dělat, studenti i učitelé jen spokojeně existovali. No, skoro všichni. Hermiona si zuřivě četla. Ale jinak všichni spali nebo se nechali unášet svými myšlenkami.
Na oběd Brumbál objednal nějaké jídlo z dovozu, protože se nikomu nechtělo vařit. A ani chodit ven.
Severus pozoroval sníh za oknem a vítr prohánějící se po celé krajině. Harry ležel na gauči a díval se do stropu.
Jejich klid ale neměl dlouhého trvání. Jakmile si teenageři trochu odpočinuli, začali se nudit. A každý z nich to řešil jinak.
Hermiona si poklidné četla, Ron přemluvil Draca na šachovou partii a i jinak se věnovali spíše poklidný činnostem.
Ne tak Harry. Poté, co ho Severus doslova vyhodil z gauče, kde ležel hlavou dolů přes opěradlo, se rozhodl experimentovat se Severusovou náladou.
,,Severusi, když si Brumbál obarví vousy na žluto, můžu mu říkat Čmelák?" položil už asi šestou otázku Harry a Severus počítal do deseti, aby Nebelvíra nevyhodil z okna.
,,Ne, a najdi si nějakou jinou zábavnou činnost." odsekl a zvedl se z křesla. Rozhodl se jít za Brumbálem a poprosit ho, aby konečně udělal nějakou aktivitu, která by teenagery unavila.
,,Právě včas, Severusi, zrovna jsem pro tebe chtěl přijít. Připravujeme překvapení pro studenty a potřebujeme tvou pomoc."
Severus se tedy přidal k ostatním učitelům a pracovali na zatím neupřesněné činnosti.
Harry se začal zase nudit, a proti se vydal do kuchyně, posbíral nějaké suroviny a zjistil, že může upéct sušenky. Proto následující hodinu strávil pečením a na konci se mohl chlubit třemi plechy velmi dobrých sušenek. Schoval je do krabice a zamířil ke svým přátelům.
Hermiona s Pansy byly rozvalené na pohovce a každá z nich si četla. Po pár ostrých slovech Harry raději vypadl a šel otravovat Rona. Ten se taky nudil a chudák Blaise ho už chtěl vyhodit z okna(zmijozelové nejsou moc originální), proto oba s nadšením uvítali jeho společnost. O partii šachu později se jim dostalo poněkud zvláštního vyrušení.
Ostrý výkřik prořízl vzduch. Celý výlet se seběhl k Parvati, která ostrým křikem upozorňovala na tělo před ní.
Profesor Travis ležel v hale s krvavou skvrnu v hrudi. Kolem něho byla kaluž krve.
,,Panebože, on je mrtvý!" vykřikl Michael Corner a pár lidem se zaútočila hlava.
,,Severusi?" otočila se k němu Minerva, ale ten jen zavrtěl hlavou.
,,Byl jsem s vámi a plánoval vaše překvapení." řekl a sehnul se k němu, aby zkontroloval puls.
,,Je mrtvý." řekl bezbarvým tónem hlasu.
Minerva zalapala po dechu. Několik studentů zezelenalo.
,,Kdy byl viděn naposledy naživu?" vykřikla Hermiona, která takové věci viděla ve filmu.
,,Před deseti minutami sešel dolů. Jeho tělo je ještě teplé." řekl Severus.
,,Zavoláme policii?" zeptala se Susan Bonesová.
,,Já zavolám." řekla Mcgonagalová a šla ven telefonovat.
,,Takže je tady, v místnosti chráněné kouzelným alarmem, aby studenti nemohli vstoupit, a s bodnou ránou v hrudi." zrekapituloval Harry jejich fakta a prohlížel si místnost. Pak si všimnul papírku.
Schoval jsem to u sebe, nesmí to najít.
A. B.Podal papírek profesorce a ta po přečtení zbledla. Opřela se o stěnu a prudce se nadchla. Právě teď si všimla, že chybí i Albus.
ČTEŠ
FRIENDZONE (SNARRY)
FanfictionHarry porazil Voldemorta! A teď začíná svůj sedmý ročník, který ale odmítá být obyčejný. A důvodem je jeden aktivní důchodce Brumbál, kterého napadne, proč vlastně nejet na lyžák? Obsahuje naivního Harryho, sarkastického Severus, Brumbála fanynku...