Severus si užíval krásného klidného dne. Byly už téměř Vánoce a nikdo ho neotravoval. Na prázdniny ve škole čirou náhodou zůstal pouze sedmý ročník, všichni ostatní čirou náhodou jeli domů.
Severus měl podivné tušení, že se něco chystá. Brumbál byl podivně potichu. Začínal být trochu paranoidní, od podivného snu se ho neustále pronásledovali noční můry o skocích na lyžích, snowboardu a zelenookého postrachu.
Opravdu, nikdo by ani v koutku mysli nevěděl, že se Severus poprvé, a snad i naposled zamiloval. Ehm, tak kromě celých Bradavic.
I když byl Severus špion, v lásce byl naprosto neohrabaný. Pro něj lehká gesta na každého křičela jeho city. Ale přece si jedna osoba toho chování nevšimla. Ano, byl to sám Harry Potter, ten, který Temného Pana srazil a zem od něj oprostil. Tenhle rým vymyslel Denní věštec, takže reklamace posílejte tam.
Harry byl sám o sobě dost slepý, zvlášť, když ztratil brýle, ale jedna věc mu neušla. Bylo to podivné chování ředitele.
Na svůj sen už téměř zapomněl, ale stále mu občas něco připadalo jako dejavu. Například jeho přátelství s mistrem Lektvarů. Nemohl popřít, že s ním tráví víc času, než s ostatními přáteli, ale řekl si, že to bylo kvůli novému párování. Ginny a Lenka vystoupily jako pár, Ron s Blaisem na sebe taky nedali dlouho čekat, Pansy a Hermiona byly otázkou času a o Dracovi a Nevillovi ani nemluvil.
A tak byl Harry často hostem ve sklepení, a žádný Zmijozel se už nedivil přítomnosti lva mezi hady. Spíš ho tak nějak adoptovali, nebo možná on adoptoval je. Velmi často byl viděn s malými Zmijozely jak jim pomáhal s úkoly nebo se steskem po domově. Dokonce ho jednou jedna malá hadice nazvala mámou. Harry se jen usmál a přešel to.
Ale abychom se vrátili k původní myšlence, ředitel něco chystal. A právě toho se všichni báli.
Proto se nejeden člověk zděsil, když se onen šílený muž chystal pronést proslov před večeří.
A nakonec to přišlo.
Ředitel vymyslel další pobyt, tentokrát bez souhlasu ostatních, a polovinu profesorského sboru polil studený pot, když jim ředitel řekl, co budou dělat.
To bude zase dovolená!
A nyní je na vás, kam nebohý Bradavický sedmý ročník pojede a co tam bude dělat. Čas máte do zítřejší půlnoci, pak projdu návrhy a nejzajímavější vyberu. Pokud bude ten, kdo nápad vymyslel, chtít být uveden, já mu milé ráda věnují celou další kapitolu. A pokud má někdo nějaký nápad, dotaz, návrh nebo už ví, kde budou mít ti dva svatbu, klidně pište. Ráda si vše přečtu.
Vaše AnitRoch❤️
ČTEŠ
FRIENDZONE (SNARRY)
FanficHarry porazil Voldemorta! A teď začíná svůj sedmý ročník, který ale odmítá být obyčejný. A důvodem je jeden aktivní důchodce Brumbál, kterého napadne, proč vlastně nejet na lyžák? Obsahuje naivního Harryho, sarkastického Severus, Brumbála fanynku...