Po chvíli, kdy Brumbal nechal všechny účastníky Rotfangova spiknutí v klidu, se rozhodl zavolat všechny studenty a učitele.
,,Rozhodl jsem se aktualizovat seznam pravidel. Naše dnešní aktivita bude diskutovat o nových pravidlech podle našich profesorů. Vlastně, většinu jich vymyslel profesor Snape. "
Minerva se nakonec odhodlala, otevřela knihu a začala číst.
100 ZLATÝCH PRAVIDEL BRADAVIC
1. Nebudeme Obří Oliheň učit aportovat malé mrzimorské první roky.
2. Třída Lektvarů není třída vaření. Takže nebudete dělat hráškovou polévku. A profesor Snape není šéfkuchař.
3. První ročníky si nedávají formální souboje a rozhodně nepotřebují sekundanta pro případ smrti.
4. Profesorka Prýtová nepotřebuje pohnojit, aby vyrostla.
5. A už vůbec nepotřebuje zalít.
6. Nosit do třídy Přeměňovaní šantu kočičí jako parfém není dobrý nápad.
7. Nebudu ji proto nosit ani jako ochranu proti upírům.
8. Profesor Snape není upír.
9. Nebudu se profesora Kratiknota ptát, jestli si u něj můžete vyzvednou účtenku a dát ji do účtenkovky.
10. Dějiny nejsou třída spánku.
11. Cerberuse si nemůžete adoptovat, pokud se nejmenujete Hagrid. Proto se nevyplatí ho hladit po hlavách a nazývat ho hodným pejskem.
12. Neříkejte Hagridovi tajemství.
13. Pokud tekla kopnete do nohy nebo po něm hodíte umyvadlo, naštve se.
14. Když máte podezření, že se vás nebo vašeho přítele určitý profesor snaží zabít, nepodpalujte mu plášť.
15. Drak není dobrý domácí mazlíček.
16. Posílat první ročníky do Zapovězeného lesa pro něco, co loví jednorožce, není dobrý nápad.
17. První ročník nezabrání profesorovi vzkřísit Pána zla. Pokud se nejmenuje Harry Potter.
18. Ďáblovo osidlo není jen přítulná kytička.
19. Létající klíče nejsou adekvátní překážka ke kamení mudrců.
20. Šachy jsou dobrá mimoškolní aktivita, když ovšem nejsou v životní velikosti.
21. Pokud chcete uvěznit většinu kouzelníků v místnosti, dejte jim dětskou hádanku. Nebo je nechte vypít jed. Nebo obojí.
22. Zrcadlo z Erisedu vám neukáže budoucnost, proto do něj přestaňte hledět a radši věnujte pozornost okolí, zvláště, pokud je ve vaší blízkosti Temný čaroděj.
23. Dávat na konci roku 170 bodů je naprosto normální.
24. Pokud se ve vaší ložnici objeví domácí skřítek, udělejte, co chce, jinak budete mít domácí vězení do konce života.
25. Dvanáctiletý kouzelníci neumí řídit auto. A není to alternativní způsob dopravy do školy.
26. Profesor Snape není vás vedoucí koleje, nemůže vás vyloučit. Pokud nejste Zmijozel.
27. Slyšet hlasy je divné, ale měli byste to někomu říct.
28. Duchové nemají zábavné večírky.
29. Lockhart nemá mozek. Obdivují ho jen lidé s mentálním postižením.
30. Mluvit s hady sice uměl mluvit s hady, ale taky měl ruce. Takže všichni, co mají ruce, jsou temní páni v záloze?
ČTEŠ
FRIENDZONE (SNARRY)
FanfictionHarry porazil Voldemorta! A teď začíná svůj sedmý ročník, který ale odmítá být obyčejný. A důvodem je jeden aktivní důchodce Brumbál, kterého napadne, proč vlastně nejet na lyžák? Obsahuje naivního Harryho, sarkastického Severus, Brumbála fanynku...