Věnováno mé drahé kamarádce
Děkuji za skvělé návrhy u předchozí kapitoly, a doufám, že se vám jejich zpracování bude líbit. Jelikož jsem si nemohla vybrat, rozhodla jsem se to udělat podle sebe, s nádechem vašich nápadů. Takže se připravte, protože Bradavický sedmý ročník právě vyráží...
,,Jak to jako myslíš, že letíme do Ameriky?!" zděsila se Mcgonagalová a málem dostala mrtvici. Naštěstí ji Kratiknot polil vodou a tak se upne nesložila.
,,Už jsem se rozhodl, poletíme do Ameriky a basta." pronesl onen šílený muž, kterému se neprávem říkalo ředitel.
,,Jdu sbalit první pomoc." pronesla madam Pomfreyová a odešla na ošetřovnu.
,,Jdu si sbalit nafukovací žirafu." pronesl Kratiknot a taky odspěchal.
,,Jdu sbalit doušek živé smrti a pak ti ho naliju do pití." pronesl nezaujatě Severus a taky odešel.
,,Myslím, že všichni by si mohli jít sbalit věci." pronesl lehce nervózně a všechny propustil. Studenti odspěchali a zbytek profesorů zůstal sám.
,,Opravdu si myslíš, že je to dobrý nápad?'' zeptala se Minerva.
,,Věř mi, bude to nejlepších čtrnáct dní v tvém životě!" Brumbál byl nadšený jako malé dítě. Zřejmě už zapomněl na Severusovy hrozby.
,,A nezapomeňte, studentům musíte jít příkladem. Takže žádné hádky, rvačky a souboje na život a na smrt." podíval se zvlášť na profesora Obrany Johnsona a ten jen zvedl ruce nad hlavu.
,, Já ty souboje nezačínám, jen je končím." pousmál se, když si všiml Harryho, který se zřejmě chtěl na něco zeptat. Však kde Harry, tam Severus, a ten by si toto nedal nikdy líbit.
,,Ano, vždy končíš na zemi nebo na ošetřovně." zavrčel na něj a profesor sebou trhl.
,,Přesně o tom jsem mluvil." povzdechl si Brumbál: ,,Nemůžete se chovat jako teenageři. Dáváte špatný příklad."
,,Když já nemůžu za to, že mě vždycky chce zabít, když..."
,,Opovaž se dokončit tu větu." chladné pronesl Severus.
,,Když co?" nechápavě naklonil hlavu Harry.
,,Silencio!" pro jistotu se Severus rozhodl umlčet zdroj jeho problémů.
,,Nechte toho!" Mcgonagalová zasáhla.
,,Jen jsem se chtěl zeptat, jestli si s sebou máme brát plavky!" potichu pípl Harry, protože i ten nejodvážnější Nebelvír se bojí naštvané Mcgonagalové.
,, Určitě!" rozzářil se Brumbál. Vypadá to, že našel někoho, kdo má stejný styl myšlení jako on.
,,Plavky?" zeptal se Severus nevěřícně: ,, Úplně skvělé, takže umrzneme v nějakém potoku, nebo ještě lépe nás v moři pokouše žralok, odnese mořský proud a zajede stánek se zmrzlinou!"
,, Skvělé!" zasmál se Harry a došel k skupince svých přátel.
,,No, tak se asi koupat budem." řekl a dočkal se nadšení od převážně ženské části jeho přátel.
,,Super, takže budeme muset jít nakupovat." pronesla Pansy a ďábelsky se usmála. Mužská část zasténala.
,,To, že jsem gay, mě nečiní odolného vůči ženskému temperamentu." poznamenal Ron po dvou hodinách v Prasinkách.
,,Ještě nám zbývají projít čtyři obchody, tak pohnete kostrou!" zakřičela na ně Hermiona a dostala souhrnné zasténání.
Nakonec dokončili nakupování bez ztráty na životech. Harry zavřel svůj nový kufr, který vypadal jako novější mudlovský. Povzdechl si a zrušil zvětšovací kouzlo. Teď do toho vše nacpat.
ČTEŠ
FRIENDZONE (SNARRY)
FanfictionHarry porazil Voldemorta! A teď začíná svůj sedmý ročník, který ale odmítá být obyčejný. A důvodem je jeden aktivní důchodce Brumbál, kterého napadne, proč vlastně nejet na lyžák? Obsahuje naivního Harryho, sarkastického Severus, Brumbála fanynku...