Prolog

1.6K 64 49
                                    

V Bradavicích zuřila bitva. Kouzla létala sem a tam, kouzelníci a čarodějky křičeli zaklínadla a do toho všeho se Belatrix a Temný pán smáli. Strana Světla těžce prohrávala. Aby ne, když na jednoho světlého kouzelníka byli tři temní. Zvláštní bylo, že temná strana nepoužívala smrtící kletbu, ale jen ty, které vás ohromí či svážou. Proč?

Protože Lord Voldemort, velitel Smrtijedů, byl egoistický sadista. Chtěl všem předvést svou moc. Protože zabít je jen tak, to by bylo moc jednoduché a pro nepřátele jen milosrdné.

Nakonec na straně obránců Bradavic stály jen dvě postavy. Jedná velmi vysoká v černém hábitu, druhá naopak malá v mudlovské mikině. Voldemort se zlověstně usmál. On už se ani jinak smát neuměl, jednou se zkusil bodře zasmát a Červíček strachy zalezl pod stůl. A ještě dvě století se v blízké vesnici říkalo, že v lesích straší.

,,Ale ale, Severusi, dlouho jsme se neviděli. Nestýskalo se ti?" zeptal se a hleděl na vysokého muže.

,,Asi tě to překvapí, ale po Cruciatu a setkávání s mrtvolou se mi opravdu nestýskalo." Severus odsekl s ironickým úšklebkem na tváři. Když už zemřít, tak aspoň s hlavou vzhůru.

,,A nesmí chybět ani Harry Potter, ten, který mě prý jediný zabít může a do hrobu mu to pomůže." zaveršoval Ten-jehož-jméno-je-tak-hrozně-moc-plné-pomlček a podíval se na své Smrtijedy. Lucius Malfoy ve strachu o svůj život začal tleskat, Bella se začala zase smát, Červíček samou dokonalostí té básně omdlel a Harry Potter si otráveně povzdechl.

,,Ale není to Tom, který má tak hloupé jméno, že si radši vymyslel nové. No opravdu, Riddle? Hádanka? To nezní moc kouzelnicky. Třeba Tom Dark nebo tak něco by znělo lépe. A vůbec, ví tvoji Smrtijedi, že tvůj otec byl mudla a tvoje matka téměř moták?" přehnaně afektovaně začal Harry.

,,Co to ten syn mudlovské šmejdky říkal?" zeptala se Belatrix s výrazem vzteklé čivavy. Harry se na ni znuděně podíval.

,,Slyšelas, nebo jsi kromě psychiatrické léčebny zralá i na ušní? Jsou tam do sedmi. Ale copak, Luciusi, bojíš se, že když se zase budeš před Lordem Dortem plazit, bude podlaha příliš zaprášená? Doporučuji Vanish, a špíny se zbavíš." pokračoval Harry při pohledu na Luciuse, který se třásl, a zimou to nebylo.

,,Harry..." začal Severus, který začal pochybovat o duševním zdraví mladíka vedle sebe.

,,A Červíček, starý známý, nějak si zestárnul, to bude Crucio, že? Vybíjí si na tobě tvůj pán svou neuspokojenou sexuální frustraci?" stále mlel Harry, který očividně ztratil nejen brýle, ale i pud sebezáchovy. Ano, Harry neviděl. 

,,Jak se opovažuješ, ty krvezrádče!" vykřikl Voldemort, jenž zůstával podezřele dlouho zticha. Harry se otočil směrem, že kterého slyšel Voldemortův hlas.

,,Synu mudlovské šmejdky? Krvezrádče? Neznáte lepší? I pětileté dítě má větší slovní zásobu!" vykřikl Harry asi na místo deset metrů vedle Voldemorta.

,,Harry, jsi naprostý hlupák. Proč si aspoň nepřivoláš své brýle? Nebo proč nepoužiješ nějaký lektvar na redukci zraku? Vždyť mluvíš na strom!" zavolal na něj Severus.

,,Cože?! Lektvar na redukci zraku? Proč o tom nevím?!" vyjekl Harry a naštvaně se podíval směrem, kde doufal, že je jeho učitel.

,,Špatná strana." podotkl nezaujatě Severus, když se k němu Nebelvír otočil zády.

,,Tohle není důležité! Už mě to nebaví! Avada Kedavra!" zakřičel Voldemort. Všem se zatajil dech. Paprsek zeleného světla ležel k Harrymu. Ten se na poslední chvíli vzpamatoval a zvedl hůlku.

,,Expeliarmus!" vykřikl Harry a mocné červené světlo se setkalo se zeleným. Hůlky vybuchly plamenem a kolem nich se vytvořila zlatá kopule.

Oba náhle přestali a Voldemort se šklebil na zachránce světla. Ten se zamyslel a vykřikl.

,,Bombarda!" kouzlo proletělo kolem Voldemorta. Harry chtěl seslat další, ale zaklínadlo zasáhlo sochu, která stála za jeho Nemesis. Ta, jak se jí roztříštil podstavec, ztratila těžiště a spadla dopředu. Voldemort nestihl uskočit a tak spadla na něj.

,,Jsi mrtvý?" zeptal se Harry, který si konečně přivolal své brýle a sledoval louži krve pomalu vytékající zpod sochy.

,,U Merlina Harry, nemůžeš se jen tak někoho zeptat, jestli je mrtvý!" vykřikl učitel lektvarů. 

,,Zatraceně Harry, když na někoho spadne desetitunová socha, asi umře." vyjekl Ron, když zmizela kletba úplného spoutání a všem Smrtijedům zmizela díky Znamení zla magie, ale to jen tak mimochodem.

,,Jen jsem se zeptal!"

Vítejte u mého dalšího příběhu, na který asi většina z vás úplně neklikne, protože možná nemáte rádi snarry, ale těm z vás, kteří sem zavítali, přeji hodně zábavy.

Vaše AnitRoch 💕

FRIENDZONE (SNARRY)Kde žijí příběhy. Začni objevovat