Teď už zase současnost
Harry se podíval na místo, kde se ještě před pár minutami naparoval Voldemort. Smrtijedi se snažili zdrhnout do lesa, povedlo se to jen Bellatrix. Hagridovi trvalo měsíc, než Aragoga přesvědčil, že smrtijedka rozhodně není dobrý dárek na hraní pro děti.
,,Vyfotil to někdo?" zeptal se Harry. Tak ne každý den porazíte nejmocnějšího černokněžníka všech dob.
,,Opravdu Harry?" podíval se na něj Severus a zakroutil hlavou.
,,No co?!" vykřikl Harry. ,,Proč se nemůžu ani na nic zeptat? Jsi snad moje matka?"
Když je řeč o matkách, Lily Potterová se přihnala jako lavina a uvěznila ho v objetí. Harry se začal lehce dusit, ale jinak byl rád, že se jí nic nestalo. Severus za ním jen protočil oči. Po Lily ho objal James Potter, otcovsky ho poplácal po zádech, Sirius a hned za ním Remus Harryho téměř uškrtili, Hermiona, Ron, Lenka, Ginny, Draco, Neville, Pansy a Blaise mu samozřejmě pogratulovali a snažili se ho umačkat tělem, tedy obejmout. Poté se kolem něj nashromáždili nejrůznější lidé. Každý se chtěl aspoň podívat na chlapce, který přežil a porazil Voldemorta.
Severus spoustu lidí viděli bojovat po Harryho boku proti Smrtijedům a nyní mu úplně uvěřili. Bylo tu také pár čarodějek a kouzelníků, kteří mu nabídli manželství, objetí, polibek či jiné, a ti byli rádi, že se z jeho blízkosti klidili dostatečně rychle.
Místo toho sledoval jeho Nebelvíra, jak ho všichni ti lidé objímají, děkují mu a snaží se mu vyjádřit vděčnost a obdiv. Potlačil nutkání dotáhnout si ho sám pro sebe do sklepení, a místo toho se podíval kolem. Kouzelníci slavili. Vyhráli válku, která neměla zas tak moc ztrát. Členové rodin vzpomínali na své mrtvé. Později se všichni přesunuli si Velké síně.
Profesor lektvarů se šel projít po hradu. Byl volný. Ten pocit byl celkem dobrý. Nedával pozor na cestu a právem se lekl, když ho někdo zatáhl do prázdné učebny. Tam stáli s kamennými obličeji James Potter, Sirius Black a Remus Lupin.
,,Šel ses projít, Snape?" zeptal se Dvanácterák a probodl ho pohledem.
,,Měl jsem to v plánu, dokud jste mě vy tři nezatáhli sem." odvětil Severus.
,,Myslíš, že jsme slepý?" vyštěkl Tichošlápek a vytáhnul hůlku.
,,Že nevidíme, že se po Harrym díváš?" doplnil Náměsíčník.
,,Jsem jeho učitel, jistěže se něj dívám." ušklíbl se sarkasticky Severus. To mu scházelo, aby se ti tři proti němu pokusili Harryho otočit.
,,Víš, jak to Remus myslel!" oponoval James a probodl Zmijozela pohledem.
,,A co s tím uděláš, guláši? Pokud Harrymu zakážeš se se mnou vídat, nebude tě mít rád. Už propadl mému kouzlu." blafoval Severus, jen aby trojici Pobertů naštval.
,,Dals mu lektvar lásky! To je ono!" vykřikl Sirius. Ani za nic nedovolí, aby se jeho kmotřenec scházel se Snapem. Jen přes jeho mrtvolu!
,,S kousavými čokly odmítám mít cokoliv společného. Mějte se." rozloučil se Severus a zamířil zas do velké síně. Tři nebelvíry nechal v učebně.
,,Musíš Harrymu zakázat se s ním stýkat!" vykřikl Remus a potlačil vlkodlaka v sobě. Harry byl součástí jeho rodiny a záleželo mu na jeho štěstí. A ještě k tomu vypadal tak zranitelně. Jako skořicová rolka.
,,Nemůžu. Nedovolí mi, abych mu nařizoval, s kým se má stýkat. A co když měl Snape pravdu?" přemýtal James a cítil se bezmocně.
,,Ani nevíme, jestli je na kluky." podotkla Remusova rozumná část, která se snažila najít východisko.
,,Řekl mi to." řekl James.
,,A zeptal ses ho, jestli se mu někdo líbí?" zeptal se Sirius.
,,Ano, a on řekl, že zatím nikdo."
,,Tak mu někoho dohodíme!" vykřikl Sirius. Na dohadování byl on ten nejlepší. Trvalo mu jen sedm let, než dohodil jeho nejlepšího přítele s Havraspárskou knihomolkou Lily.
,,A koho, snad ne tebe?" ušklíbl se Remus.
,,Proč ne? Jsem vtipný, zábavný, pohledný, skromný a vtipný."
,,Řekls dvakrát vtipný." podotkl James.
,,Jsem dvakrát vtipnější než kdokoliv, koho znám." Chvástal se Sirius.
,,Ne. Naplánujme něco jiného." navrhl James.
Jelikož nikoho nic nenapadlo, šli do Velké Síně, kde se slavilo velké vítězství. Tři Poberti vytáhli Chlapce, který přežil a zvítězil z davu lidí a šli si s ním promluvil.
,,Takže Harry, gratuluji k vítězství. Vzhledem k tomu, že není válka, a já jsem tady, můžeš přestat profesora Snapea brát jako otcovskou postavu a..." začal James, ale by přerušen.
,,Ale já ho neberu jako otcovskou postavu. Mám tebe a Siriuse a Remuse." řekl Harry a nevinně zamrkal svýma zelenýma očima.
,,Tak jako staršího bratra?" zeptal se nadějně Remus.
,,Ne, starší bratr se to nesměje za to, že jsi ještě s nikým nespal a neříká, že mi to klidně pomůže změnit." podotkl Harry a protočil očima. Za ten téměř půlrok si zvykl.
,,Ehm..." odkašlal si Sirius. Takže ten proradný Zmijozel flirtuje s jeho kmotřencem. A ten si toho nevšiml. Opravdu, jeho naivita přesahuje normální mez.
,,Když mě omluvíte, jdu spát. Dnes jsem zabil Voldemorta, mám právo na svůj nádherný spánek. Dobrou." řekl a odešel do Nebelvírské koleje.
První normální kapitola. Příště se můžete těšit na začátek závěrečného roku v Bradavicích a Brumbálovy manipulace.
Vaše AnitRoch 💕
ČTEŠ
FRIENDZONE (SNARRY)
FanficHarry porazil Voldemorta! A teď začíná svůj sedmý ročník, který ale odmítá být obyčejný. A důvodem je jeden aktivní důchodce Brumbál, kterého napadne, proč vlastně nejet na lyžák? Obsahuje naivního Harryho, sarkastického Severus, Brumbála fanynku...