XIII.

718 26 0
                                    

,,V tomhle jsem s ní

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,V tomhle jsem s ní. Chci si ještě zatančit."

🖤-🖤~🐺~🖤-🖤

Hybrid a dva upíři se schovali v místnosti a za nedlouho slyšeli Caroline, která navigovala Katherine do mísntosti. Grace musela uznat, že byla Caroline fakt šikovná.

Podařilo se jí přechytračit Katherine, i když nebyla nejlepší lhářka na světě.

,,Stefane." Řekla Katherine překvapeně. ,,Ahoj, Katherine." Pozdravil ji.

,,Sbohem, Katherine." Rozloučila se Caroline a Grace se snažila nasmát.

,,Snad si nemyslíš, že mě tímhle dokážeš zabít, nebo jo?" Zeptala se Katherine a šla ke Stefanovi.

,,Ne." Odpověděl Stefan a díval se, jak Grace a Damon vystoupili ze skříně. ,,Ale on jo." Dodal. Damon vzal zbraň a vystřelil po Katherine kůl, který se jí zabodl do zad.

Katherine okamžitě vykřikla bolestí a snažila se si kůl vytáhnout, jenže nic.

Stefan k ní přiběhl a bodl jí kůlem do ruky. Katherine ho od sebe odhodila a hned na to k ní přiběhl Damon, který ji vytáhl kůl ze zad a chtěl ji bodnout přimo do srdce, ale Katherine ho odhodila na zeď.

Grace toho měla dost. Vzala Katherine pod krkem a přitiskla ke zdi. Katherine se snažila vyprostit, ale její sevření bylo přilíž silné.

,,Znovu se setkáváme." Ušklíbla se Grace.

Katherine nebude lhát, byla překvapena její silou. Myslela si, že je to mladý upír, kterého lehce roztrhá.

,,Co mi brání ti právě teď neodtrhnout hlavu od těla?" Zeptala se Grace.

,,Stop!" Zastavil ji Jeremy. ,,Ubližujete Eleně. Všechno, co děláte, ubližuje Eleně." Dodal.

Grace naštvaně zavrčela a Katherine pustila. Nechtěla, aby se Eleně stalo něco dalšího. Hlavně, když by to byla její chyba.

,,Myslíte si, že jste jediný, kdo má svoji čarodějku? Chyba. A něco mi říká, že je ta moje o něco lepší, než ta vaše." Řekla Katherine a ušklíbla se na Grace.

,,Zkontroluj Elenu, jestli je v pořádku. Běž" Rozkázal Stefan Jeremymu, který přikývl a běžel pryč.

,,Jestli je naše chudinka Elena v pořádku." Posmívala se Katherine. ,,Jenom trochu zatlačím a..." Pokračovala a kůlem si udělala ríhu na ruce.

Stefan k ní přišel a kůl jí vythl z ruky.

,,Tohle bude fakt bolet." Řekla Katherine vzala kůl a byla připravena bodnout si ho do břicha.

,,Počkej!" Zastavil ji Damon.

Katherine se usmála a posadila se na gauč. ,,Dobře. Tak co bude s tím kamenem?" Zeptala se a mezi tím si pohrávala s kůlem.

Grace (TVD/Mikaelson Brothers)Kde žijí příběhy. Začni objevovat