,,Nikdy není vhodná doba."
🖤-🖤~🐺~🖤-🖤
Grace byla popravdě trochu znepokojena, když věděla, že byl Klaus ve škole a někoho přinutil. Pohrával si s nimi a to nebylo dobré.
,,Půjdeme na večírek a najdeme ho." Oznámil Damon, když mu to Grace, Bonnie a Elena oznámily. ,,Vážně? Jak to uděláme? Nevíme jak vypadá." Řekl Stefan.
,,No, ale rozhodně nevypadá jako šestnácti letý teenager." Řekla Grace a Damon přikývl.
,,Může být kdekoliv a kdykoliv. Ve škole ovládl něčí mysl. Není to tak bezpečné, jak jste myslely." Řekl Stefan a hned na to někdo zaklepal a dovnitř vešel Alaric. Tedy všechni si mysleli, že je to Alaric. Nikdo ani nepomyslel na to, že by to mohl být Klaus, který vlastnil tělo jejich kamaráda.
,,Tady jsi." Řekl Damon. ,,Sorry. Jdu pozdě." Omluvil se Alariklaus a Grace trochu naklonila hlavu na stranu.
,,Potřebuju, abys nás na ten večírek uvedl jako dozor. Klaus udělal první krok." Řekl Damon a narážel na sebe a Grace.
,,Tak jo, najdeme ho a pak co? Jakej je plán útoku?" Zeptala se Elena. ,,Já. Já jsem plán." Odpověděla Bonnie a Grace se na ni znepokojeně podívala.
Grace nechtěla, aby se Bonnie zranila. Jistě, byla silná, jenže byla dost silná na to, aby se zbavila původního? Jen nechtěla, aby se dívce něco stalo.
,,Neví na kolik síly se můžu napojit. Když ho najdu, zabiju ho." Dodala a Alariklaus se zasmál. ,,To nebude tak jednoduchý. Je to ten nejhustější upír na světě." Řekl a tentokrát se musela zasmát Grace. Grace si pamatovala, jak popsal Eliáše a řekneme, že měl zvláštní způsoby. Ale zase jí přišlo zvláštní, že o něm Alaric tak mluvil.
Proč by ho vychvaloval?
,,Má recht." Řekl Damon po tom, co se Grace uklidnila a objal ji kolem pasu. Oboum dvoum ovšem ušlo, jak se na ně Klaus podíval. Rozhodně se mu nelíbilo, jak blízko si byli.
,,Tak, co kdyby..." Začal Damon a chtěl se rozeběhnout proti Bonnie, která ho ale svou silou odhodila daleko.
,,Prosím znovu." Řekla s úsměvem Grace a všichni na brunetku zvedli obočí. ,,No, co. Bylo to skvělý." Pokrčila rameny.
,,Je mi jedno, že je původní. Složím kohokoliv, kdo jde proti mně. Dokáží ho zabít. Vím, že jo." Řekla Bonnie a usmála se na ženu, která na ni mrkla a doufala, že znovu na Damona někdy použije podobné kouzlo.
,,Hele, bez Ortoklasu stejně nemůže tu kletbu zlomit." Ozvala se Grace. ,,Cože? Já myslel, že ho má." Řekl Alariklaus a trochu se zarazil.
Vždyť ho našel u Katherine, kterou unesl.
ČTEŠ
Grace (TVD/Mikaelson Brothers)
FanfictionGrace milovala svou rodinu a velmi ji mrzelo, že ji musela opustit. Ale snažila se to brát pozitivně, protože potkala svého nejlepšího přítele, téměř bratra a hlavně tři muže, kteří ji změnili život. (Mikaelson x Oc) (Polyamorie - vysvětleno uvnit...